Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe, ja, de er veldig lekre! Litt vonde å gå med i går kveld, men absolutt verdt det!

@Fashionistaen, de økte % på salget til 60% i går, men jeg rakk dessverre ikke å gå innom andre avdelinger enn Luxury avdelingen, der hadde de hvertfall litt klær igjen på salg (og sko fra Jimmy Choo, Valentino...) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag ble det 2 t-shirts med v-hals på salg fra Alexander Wang. Har en fra før av som jeg er veldig glad i og nå har jeg en i hver farge. 1 av dem til halv pris  og 2 av dem med hele 70% avslag. Føles så bra - hipp hurra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

De var/er kjempelekre. Jeg tillater meg selv å være litt misunnelig akkurat nå. :fnise:

 

21 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

De var/er kjempelekre. Jeg tillater meg selv å være litt misunnelig akkurat nå. :fnise:

Jeg også! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i Stuart Weitzman 5050-modellen i cognac på 70%. Love it!
stuart-weitzman-brown-5050-suede-stretch

Anonymkode: 6a52c...ff7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ser litt slappe ut på bildene, men kjolene fra byTiMo passer kroppsfasongen min helt perfekt, og blir så feminine og fine! Gleder meg til å bruke disse med lette vårjakker!

 

71736_By_Ti_Mo_Spring_V_Dress__Blossom_P

Edit: her er den på! Mye bedre enn det slappe bildet Hehe!

image.thumb.png.a65bf7f572f1e7d88945b53f

83879_By_Ti_Mo_Feminine_Dress__Midnight_rosebud_1.jpg

Endret av Upadiela
La til bilde!
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Upadiela skrev:

De ser litt slappe ut på bildene, men kjolene fra byTiMo passer kroppsfasongen min helt perfekt, og blir så feminine og fine! Gleder meg til å bruke disse med lette vårjakker!

 

71736_By_Ti_Mo_Spring_V_Dress__Blossom_P

83879_By_Ti_Mo_Feminine_Dress__Midnight_rosebud_1.jpg

Wow! Spesielt den øverste der var skikkelig fin! by TiMo - kjøpte du dem på nettet? Jeg lurer bare på hvem som fører det merket. Takk for at du viser oss! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hottrio skrev:

Wow! Spesielt den øverste der var skikkelig fin! by TiMo - kjøpte du dem på nettet? Jeg lurer bare på hvem som fører det merket. Takk for at du viser oss! :)

Å den øverste er min øyesten i klesskapet for tiden ;)! Den nederste fant jeg til 60% avslag, og med et belte i livet og en brun, semsket skinnjakke jeg har blir den skikkelig vårklar den og :)

Jeg har kjøpt de fysisk i en butikk som heter Dorothea! Den finnes rundt på Østlandet, blandt annet Sandvika. Dessuten vet jeg at byTiMo har to butikker i Oslo. Jeg tror ikke jeg ville turt å bestille de på nett, da de ofte er en hit-or-miss i fasongen, (prøvde den som Kyyylie Jenner har daaa, og den så ut som en sekk på meg 😂) pluss at jeg syns de er litt store i størrelsen! Har S i de, og de er -litt- romslige (til tross for at jeg på ingen måte er supertynn!), så kunne hatt et hakk mindre, men Dorothea fører visst ikke XS, sa damen da jeg spurte ... Uansett, skulle du bestille på nett er det greit å ha i bakhodet :D 

Fant forvørig et bilde av meg med kjolen på, redigerer første innlegget :D

wow det ble mye kjolesnakk! *ler* 

Edit: så mye at jeg glemte å takke! Så takk :)

Endret av Upadiela
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Upadiela skrev:

De ser litt slappe ut på bildene, men kjolene fra byTiMo passer kroppsfasongen min helt perfekt, og blir så feminine og fine! Gleder meg til å bruke disse med lette vårjakker!

[snip]

Fullstendig forelsket i den lyse versjonen! ♥♥♥

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Upadiela skrev:

 

Jeg har kjøpt de fysisk i en butikk som heter Dorothea! Den finnes rundt på Østlandet, blandt annet Sandvika. 

Hvor i Sandvika? På Storsenteret?

Anonymkode: d8735...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Upadiela skrev:

Å den øverste er min øyesten i klesskapet for tiden ;)! Den nederste fant jeg til 60% avslag, og med et belte i livet og en brun, semsket skinnjakke jeg har blir den skikkelig vårklar den og :)

Jeg har kjøpt de fysisk i en butikk som heter Dorothea! Den finnes rundt på Østlandet, blandt annet Sandvika. Dessuten vet jeg at byTiMo har to butikker i Oslo. Jeg tror ikke jeg ville turt å bestille de på nett, da de ofte er en hit-or-miss i fasongen, (prøvde den som Kyyylie Jenner har daaa, og den så ut som en sekk på meg 😂) pluss at jeg syns de er litt store i størrelsen! Har S i de, og de er -litt- romslige (til tross for at jeg på ingen måte er supertynn!), så kunne hatt et hakk mindre, men Dorothea fører visst ikke XS, sa damen da jeg spurte ... Uansett, skulle du bestille på nett er det greit å ha i bakhodet :D 

Fant forvørig et bilde av meg med kjolen på, redigerer første innlegget :D

wow det ble mye kjolesnakk! *ler* 

Edit: så mye at jeg glemte å takke! Så takk :)

Tusen takk for info!!! :)

Jeg kan aldri få for mye kjolesnakk!! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Majott skrev:

Ble veldig fornøyd med disse! De første fra Malene Birger, de siste fra Laura Bellariva. 

 

IMG_03661.jpg38160_LAURA_BELLARIVA_LAURA_BELLARIVA_-_

De siste der så ut som skikkelige gamlis-sko. De første var fine.

Anonymkode: d8735...487

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...