Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt en ny "LBD", fra Karl Lagerfeld 

457798_ou_pp.jpg

Med håp om at kjolen passer, da det sies at merket er liten i størrelsen...

Nydelig! Digger KL selv, men har ikke råd til noe derfra ennå. Derfor: gratulerer med en fantastisk LBD!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte meg en pelskrage/stola i dag på en bruktbutikk. Kjempe fornøyd, den blir fin til ei svart kåpe jeg eier.

Anonymkode: 1343d...171

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble endel klær på salg på fredag:)

Bestilte denne kjolen fra Nelly.no. Tror den enten er kjempefin eller grusom på så krysser fingrene!

301180-0286_1?$productpage_slider_deskto

To jakker fra cubus, men finner ingen av de på nettsiden. En ordentlig vinterjakke og en lett dunjakke til turer.

Så ble det en lang liste med plagg fra hm.com, de hadde så mye på halv pris. Kåpe, kjole, dressjakker, skjørt, shortser og treningstøy. Blir spennende å se hva som sitter fint og hva som må returneres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble endel klær på salg på fredag:)

Bestilte denne kjolen fra Nelly.no. Tror den enten er kjempefin eller grusom på så krysser fingrene!

301180-0286_1?$productpage_slider_deskto

To jakker fra cubus, men finner ingen av de på nettsiden. En ordentlig vinterjakke og en lett dunjakke til turer.

Så ble det en lang liste med plagg fra hm.com, de hadde så mye på halv pris. Kåpe, kjole, dressjakker, skjørt, shortser og treningstøy. Blir spennende å se hva som sitter fint og hva som må returneres.



Den kjolen var nydelig! 

Anonymkode: 4bb85...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndagsutflukt til Harryland (Nordby).

Vinterstøvletter for Østlandsklima.

Kontorsko (type formelle)

Og en gul Newport parkas (type midt-på-låret-lengde) som jeg fikk for 499,-  

Vannmotstandig og perfekt til iskald, bløt sludd og til snø (når dunparkas ikke er egnet fordi den ikke tåler like mye bløt nedbør).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk passande nok Über-jakka mi i dag, eg! 

Über White Heat

Elles kjøpte eg julegåve til husbonden på Coop til halv pris, og smågodt same staden til ein slikk og ingenting. Men det var vel eigentleg ikkje heilt innanfor temaet for tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk passande nok Über-jakka mi i dag, eg! 

Über White Heat

Tror det er én av få parkas jeg faktisk synes er fin, veldig fin! 

Elles kjøpte eg julegåve til husbonden på Coop til halv pris, og smågodt same staden til ein slikk og ingenting. Men det var vel eigentleg ikkje heilt innanfor temaet for tråden. 

:fnise: Jeg kjøpte sjokolade i silkepapir. Det kan vel regnes som tilbehør, sant? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Fikk 1500,- kroner i avslag på denne lekre jakken fra GANT...I`m in love :)  Hurra for black friday :)

gantjakkegrå.jpg

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

For hennes skyld; Lets hope not! 

roflmao

Vær gjerne pervo, men vær det inni deg er du snill. Ikke la det her eskalere for mye. Før du vet ordet av det er du en stakkars loser som sitter å bestiller truser på nett og lørdagene handler om øl og trusesniffing. Plutselig sitter du der med mens-truser på hodet og en diger svart dildo i rompa og lurte på om det var slik livet skulle bli.

 

Til info så snakker jeg IKKE av erfaring! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk 1500,- kroner i avslag på denne lekre jakken fra GANT...I`m in love :)  Hurra for black friday :)

gantjakkegrå.jpg

 

Kjempefin! Imponert (og litt misunnelig) over prisnedslaget også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

 

Kjempefin! Imponert (og litt misunnelig) over prisnedslaget også! 

Tusen takk og så hyggelig at du likte jakken :) Jeg siklet på den lenge...og regnet med at de få som var igjen hos Boozt ville forsvinne raskt. Gjett om jeg ble happy  da jeg gikk inn på Boozt 5 minutter over midnatt på black friday og så at de hadde 1 igjen i min str...weeee :) Da måtte jeg bare ha den :) Skjønner godt at du ble en lille smule misunnelig over prisavslaget...det hadde jeg blitt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss

Fikk 1500,- kroner i avslag på denne lekre jakken fra GANT...I`m in love :)  Hurra for black friday :)

gantjakkegrå.jpg

Den va nydelig,hærlig å gjøre noen kupp av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Mondegreen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...