Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm.....

Anonymkode: 1bcc6...a13

Hm?

Anonymkode: efd60...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Ehm.....

Anonymkode: 1bcc6...a13

AB a13: du har kommet med negative kommentarer flere ganger de siste sidene i denne tråden, samtidig som du ikke har skrevet noen positive kommentarer ei heller lagt ut noe som du har kjøpt, så kanskje du skal bare drite og dra? ;)

Anonymkode: cc8e9...8c7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AB a13: du har kommet med negative kommentarer flere ganger de siste sidene i denne tråden, samtidig som du ikke har skrevet noen positive kommentarer ei heller lagt ut noe som du har kjøpt, så kanskje du skal bare drite og dra? ;)

Anonymkode: cc8e9...8c7

Jeg har kommentert 2 ting jeg syns er utrolig at folk tar på seg. Den ene var ein beige formløs bukse og den andre var en firkantet dongerijakke. 

Står det noen plass at det ikke er lov å kommentere? Står det noen plass at det ikke er lov å være uenig? 

Ps: når du må bruke ord som ikke passer seg i en diskusjon har du tapt. 

Ha en fin natt 😀

Anonymkode: 1bcc6...a13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har kommentert 2 ting jeg syns er utrolig at folk tar på seg. Den ene var ein beige formløs bukse og den andre var en firkantet dongerijakke. 

Står det noen plass at det ikke er lov å kommentere? Står det noen plass at det ikke er lov å være uenig? 

Ps: når du må bruke ord som ikke passer seg i en diskusjon har du tapt. 

Ha en fin natt 😀

Anonymkode: 1bcc6...a13

Og hvorfor tror du eierne av disse plaggene bryr seg om hva du synes? Tror du hun ene dropper å ta på seg den brune buksa fordi du synes den er stygg? Den eneste grunnen til at jeg bryr meg er fordi du bare har kommentert negativt, hva i alle dager gjør du i denne tråden da? Du kan også poste din egen fantastisk flotte stil dersom du kler deg så mye bedre selv. Og please, det er kun de som svarer frekt til andre som er tapere ;)

Anonymkode: cc8e9...8c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har kommentert 2 ting jeg syns er utrolig at folk tar på seg. Den ene var ein beige formløs bukse og den andre var en firkantet dongerijakke. 

Står det noen plass at det ikke er lov å kommentere? Står det noen plass at det ikke er lov å være uenig? 

Ps: når du må bruke ord som ikke passer seg i en diskusjon har du tapt. 

Ha en fin natt 😀

Anonymkode: 1bcc6...a13

Tråden heter ikke "kommenter klær du synes det er utrolig at folk tar på seg". Du må lese hovedinnlegget, tidligere svar og se an hvilket underforum du skriver i før du svarer. Det er ikke i alle tråder og underforum det passer seg å svare bare for å vise at man er "uenig". Du finner nok utav det, men frem til da må du regne med å bli korrigert.

Anonymkode: 39fce...69f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tråden heter ikke "kommenter klær du synes det er utrolig at folk tar på seg". Du må lese hovedinnlegget, tidligere svar og se an hvilket underforum du skriver i før du svarer. Det er ikke i alle tråder og underforum det passer seg å svare bare for å vise at man er "uenig". Du finner nok utav det, men frem til da må du regne med å bli korrigert.

Anonymkode: 39fce...69f

Så å skrive "Ååååå, så fin! Hvor har du kjøpt den?!" er ikke å kommentere? Det er bare positive ord som er lov å skrive i tråder der det ikke er spesifiserte rettningslinjer? 

Som en av de første medlemmene på KG så tror (leser) jeg at jeg har litt lenger fartstid her inne enn deg. 

Anonymkode: 1bcc6...a13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor tror du eierne av disse plaggene bryr seg om hva du synes? Tror du hun ene dropper å ta på seg den brune buksa fordi du synes den er stygg? Den eneste grunnen til at jeg bryr meg er fordi du bare har kommentert negativt, hva i alle dager gjør du i denne tråden da? Du kan også poste din egen fantastisk flotte stil dersom du kler deg så mye bedre selv. Og please, det er kun de som svarer frekt til andre som er tapere ;)

Anonymkode: cc8e9...8c7

Hvordan vet du at jeg bare har postet negative kommentarer? Som sagt så har jeg kommentert 2 innlegg i negativt omdømme. To!

Hvordan vet du at jeg ikke har postet min fantastiske stil her inne? 

Du bør lære deg å diskutere uten å bruke ord som setter den andre nedenfor deg. Det lærer du på videregående. Bare å glede seg!

Anonymkode: 1bcc6...a13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Så å skrive "Ååååå, så fin! Hvor har du kjøpt den?!" er ikke å kommentere? Det er bare positive ord som er lov å skrive i tråder der det ikke er spesifiserte rettningslinjer? 

Som en av de første medlemmene på KG så tror (leser) jeg at jeg har litt lenger fartstid her inne enn deg. 

Anonymkode: 1bcc6...a13

Hvis ikke du har noe positivt å si kan du faktisk bare drite og dra. Ingen bryr seg om hva DU synes er stygt :fnise:

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at jeg bare har postet negative kommentarer? Som sagt så har jeg kommentert 2 innlegg i negativt omdømme. To!

Hvordan vet du at jeg ikke har postet min fantastiske stil her inne? 

Du bør lære deg å diskutere uten å bruke ord som setter den andre nedenfor deg. Det lærer du på videregående. Bare å glede seg!

Anonymkode: 1bcc6...a13

Jeg skrev de siste sidene. Å lese lærer man seg på barneskolen. Å være nedsettende er visst ikke noe du er spesielt flink til, men godt forsøk ;) Jeg har ikke fulgt med deg gjennom hele tråden, men denne tendensensen er stygg.

Anonymkode: cc8e9...8c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at jeg bare har postet negative kommentarer? Som sagt så har jeg kommentert 2 innlegg i negativt omdømme. To!

Hvordan vet du at jeg ikke har postet min fantastiske stil her inne? 

Du bør lære deg å diskutere uten å bruke ord som setter den andre nedenfor deg. Det lærer du på videregående. Bare å glede seg!

Anonymkode: 1bcc6...a13

Og du, hvisdu har postet så mye positivt, samt en del lekre antrekk, kan du godt sitere dem for å veie opp for de negative kommentarene dine :) 

Anonymkode: cc8e9...8c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Så å skrive "Ååååå, så fin! Hvor har du kjøpt den?!" er ikke å kommentere? Det er bare positive ord som er lov å skrive i tråder der det ikke er spesifiserte rettningslinjer? 

Som en av de første medlemmene på KG så tror (leser) jeg at jeg har litt lenger fartstid her inne enn deg. 

Anonymkode: 1bcc6...a13

Som sagt, du må lese tidligere svar for å få en pekepinn på hvordan tråden brukes. Merkelig at jeg må fortelle deg det hvis du har så lang fartstid på forumet da! :) Men du får bare stå på og kjempe for din "rett" til å være uhøflig mot andre.

Anonymkode: 39fce...69f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, du må lese tidligere svar for å få en pekepinn på hvordan tråden brukes. Merkelig at jeg må fortelle deg det hvis du har så lang fartstid på forumet da! :) Men du får bare stå på og kjempe for din "rett" til å være uhøflig mot andre.

Anonymkode: 39fce...69f

Det er alle sin rett. Noe du også har innsett, ser jeg. 

Jeg har vært i denne tråden fra den ble opprettet så jeg vet godt kotymen i tråden. 

Siste svar fra meg til deg  

Anonymkode: 1bcc6...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er alle sin rett. Noe du også har innsett, ser jeg. 

Jeg har vært i denne tråden fra den ble opprettet så jeg vet godt kotymen i tråden. 

Siste svar fra meg til deg  

Anonymkode: 1bcc6...a13

Nei, jeg synes ingen har rett til å være uhøflig mot andre. Det er unormal og uønsket oppførsel i en ellers hyggelig tråd. Det må du nesten bare tåle å få høre.

Anonymkode: 39fce...69f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg synes ingen har rett til å være uhøflig mot andre. Det er unormal og uønsket oppførsel i en ellers hyggelig tråd. Det må du nesten bare tåle å få høre.

Anonymkode: 39fce...69f

Enig. Folk er frekke nå om dagen. Et varmere og hyggeligere svar (og samfunn) har aldri skadet noen :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2018 den 20.04, AnonymBruker skrev:

Denne jakka for et par dager siden :-)

denim12.jpg

Anonymkode: efd60...bff

Den jakka likte jeg veldig godt. Hvor har du kjøpt den? :) (passer perfekt til min nye formløse, beige bukse!)

image.thumb.png.b19430f2fbb4ab408977dd2af894feca.png

image.png.a845828130434bdf3121ec614bbe6b6f.png

Jeg har kjøpt to basisplagg fra FWSS.

Endret av miaw
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, miaw said:

Den jakka likte jeg veldig godt. Hvor har du kjøpt den? :) (passer perfekt til min nye formløse, beige bukse!)

😂😂👌🏼👌🏼

Anonymkode: cc8e9...8c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2018 den 20.04, AnonymBruker skrev:

Denne jakka for et par dager siden :-)

denim12.jpg

Anonymkode: efd60...bff

Hipster-jakke :)

Anonymkode: 41935...cf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Noe lignende sånn jakke. Fant ikke akkurat den jakka mi men den ligna og var fra samme sted. Hva kaller man en sånn jakke med hette? Var ikke i ull. Synes dere den var fin?

IMG_3513.JPG

Anonymkode: b66e0...1de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To plommefargede Jane-bukser fra Days Like This, til bare kr. 99 pr bukse

20180322_145104.thumb.jpg.9555c3ab613ba8f9d84327a95f4ddcb4.jpg

Gul topp og gul cardigan fra Zizzi, kjøpt til 70% rabatt

636443527581596063%20-%202017-10-2002399_e01332d_1247.jpg636433111649703841%20-%202017-10-0901971

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...