Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Favorittkjolen min har kommet i blått, så den måtte jeg rett og slett ha (har den nå svart, grønt, rødt og lilla):

Hearts & Roses 50s Glamorous Blue Velvet Tea Dress

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Yvonne said:

Favorittkjolen min har kommet i blått, så den måtte jeg rett og slett ha (har den nå svart, grønt, rødt og lilla):

Mvh Yvonne :heiajente:

Skulle ønske flere gikk kledd som deg Yvonne.
Ser meget bra ut!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, herremann skrev:

Skulle ønske flere gikk kledd som deg Yvonne.
Ser meget bra ut!

Takk! :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har funnet en del soveklær. Jeg er ikke noe glad i å gå rundt i treningstøy/joggeklær inne ved sengetid. Etter en god dusj er det godt å ta på fine tøffler, deilig pysj og morgenkåpe. Enten på hverdagene på kvelden eller i helgene. Her er hva jeg kjøpte fra det spanske merket OYSHO, som er lillesøsteren til Zara og Massimo Dutto.

 

5065261085_2_1_3.jpg?t=15112583461165041261057_1_1_3.jpg?t=15048012256100260774959_2_3_3.jpg?t=1510681126436

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag bestilte jeg denne til jul. Forhåpentligvis fin nok på selv med den prisen :closedeyes:

 

 

DP521C1CS-Q11@9.jpg

Anonymkode: 7d7d1...10d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 08/12/2017 at 10:00 AM, Calandria said:

Kjoler til jul.

 

onlTRUST L/S HIGHNECK DRESS KNT RPOverfold Brush Rib Dress

Nydelig! Kan jeg spørre hvor du har handlet? :)

Anonymkode: 712a7...e0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/19/2017 at 3:58 AM, Yvonne said:

Siden min gamle kåpe i svart har blitt altfor stor, ble det denne for litt siden:

350023a-emp.jpg?sfrm=pngSelv om jeg har en kåpe i blått, ville jeg gjerne også ha en skikkelig parka i blått fra Fjällräven. Bursdagsgave til meg selv: 

Nuuk Parka W

Genser og skjorte fra Jean Paul:

Mafalda Genser7228078_EM6_JEANPAUL.jpg_

Helene skjorte7229865_EMF_JEANPAUL.jpg_

Kjøpte favorittkjolen også i grønt (har den nå i rødt, svart, lilla og grønt):

350004a-emp.jpg?sfrm=png

 

 

 

 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Hvor kjøpte du gant genseren? "Gant genser" er liksom ikke så gode søkeord :P og hvordan i alle dager får du plass til alt? Og er det egentlig miljøvennlig å handle så mye? Og å ha samme kjole i 5 forskjellige farger? Beklager at jeg spør altså.

Anonymkode: cc8e9...8c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøpte du gant genseren? "Gant genser" er liksom ikke så gode søkeord :P og hvordan i alle dager får du plass til alt? Og er det egentlig miljøvennlig å handle så mye? Og å ha samme kjole i 5 forskjellige farger? Beklager at jeg spør altså.

Anonymkode: cc8e9...8c7

Genseren er fra Jean Paul, den finner du her

Har stort walk-in-closet, så det går bra. ;) 

Nja, miljøvennlig er det vel neppe, men nå har jeg f.eks ikke bil (eller lappen), så akkurat det er ikke helt min store bekymring. Jeg bidrar til miljøet på andre måter. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper at du @Yvonne er opptatt av kvalitet og kjøper plagg som varer lengre enn plagg fra billigkjedene?

Selv kan jeg også godt kjøpe samme plagg i flere farger. Finner jeg et plagg som jeg liker fasongen på, kan jeg gjerne ha dem i flere farger. For eksempel har jeg buksa Jane fra Days Like This i seks forskjellige farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Perelandra skrev:

Tipper at du @Yvonne er opptatt av kvalitet og kjøper plagg som varer lengre enn plagg fra billigkjedene?

Selv kan jeg også godt kjøpe samme plagg i flere farger. Finner jeg et plagg som jeg liker fasongen på, kan jeg gjerne ha dem i flere farger. For eksempel har jeg buksa Jane fra Days Like This i seks forskjellige farger.

Det stemmer. :)

Jeg handler riktignok gjerne på salg og slikt (det er slik jeg får råd), men prøver å holde meg til klær av god kvalitet. Jeg kaster så og si aldri plagg fordi de ikke holder pga kvalitet. Jeg skal dog innrømme at jeg har gitt vekk halve klesskapet til Frelsesarmeen fordi plaggene nå har blitt for store, men det har ingenting med kvalitet å gjøre (og det er også grunnen til at det har blitt en del klær i det siste). :)

Og ja, jeg kjøper mer enn gjerne samme plagg i flere farger når det er plagg jeg liker godt. Og kjolen jeg har i 5 ulike farger er bare helt fantastisk, den får meg til å føle meg så fin, og den er i tillegg så komfortabel!

Mvh Yvonne :heiajente:

 

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Yvonne skrev:

Genseren er fra Jean Paul, den finner du her

Har stort walk-in-closet, så det går bra. ;) 

Nja, miljøvennlig er det vel neppe, men nå har jeg f.eks ikke bil (eller lappen), så akkurat det er ikke helt min store bekymring. Jeg bidrar til miljøet på andre måter. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Den svarte kåpen du kjøpte, hvordan er kvaliteten på den? Og er den varm? Likte den veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Perelandra skrev:

Tipper at du @Yvonne er opptatt av kvalitet og kjøper plagg som varer lengre enn plagg fra billigkjedene?

Selv kan jeg også godt kjøpe samme plagg i flere farger. Finner jeg et plagg som jeg liker fasongen på, kan jeg gjerne ha dem i flere farger. For eksempel har jeg buksa Jane fra Days Like This i seks forskjellige farger.

Hei, hvilke merker går du etter/hvilke butikker kjøper du klærne dine i? Kjenner at jeg ble inspirert av deg, men handler stort sett i billigbutikker, og det er vel ikke kvaliteten som fokuseres mest på der? Ønsker meg en fin kjole til jul og nyttår, men aner ikke hvor jeg skal gå. Noen forslag?

Anonymkode: 1d17a...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...