Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som ofte har nye innlegg i tråden, handler dere virkelig så mye så ofte? Synes dere det er behagelig å gå med plagg som for det meste består av polyester, akryl o.l.? 

Anonymkode: e005b...94f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ofte har nye innlegg i tråden, handler dere virkelig så mye så ofte? Synes dere det er behagelig å gå med plagg som for det meste består av polyester, akryl o.l.? 

Anonymkode: e005b...94f

Ja. Polyester er greit nok, akryl er jeg ikke like fan av (veldig sjeldent jeg kjøper klær i akryl). De fleste plagg jeg kjøper er i polyester eller bomull. Ull blir som regel altfor varmt for min del, også på vinteren. 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ofte har nye innlegg i tråden, handler dere virkelig så mye så ofte? Synes dere det er behagelig å gå med plagg som for det meste består av polyester, akryl o.l.? 

Anonymkode: e005b...94f

Jeg handler mye nå for tiden fordi hele garderoben må fornyes pga. vektnedgang. Og jeg unngår polyester så godt det lar seg gjøre og skyr akryl som pesten! ;)

Så nå i helgen har det blitt morgenkåpe og "kosegenserkjole" fra Zalando samt (enda) en jeans fra Frame (Jeg er ikke særlig høy så sistnevnte har normal lengde på meg ;))

 

 

Kosegenserkjole.jpg

Morgenkåpe.jpg

Frame mini boot cut.jpg

Endret av Leo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎22‎.‎11‎.‎2017 den 17.21, Peanut skrev:

:sjenert: Er såååå lei av skinnies så det ble et par varianter av denne her: https://hoyer.no/dame/klaer/jeans/marrakesh-black 

En i svart, en i hvit og en i lyseblå. Satt som et skudd! *Poof!* så så Peanuten smashings ut ^^, 

M.i.h-jeansene er supergode! :hjerte:

På ‎24‎.‎11‎.‎2017 den 17.33, Citronella skrev:

https://www.net-a-porter.com/no/en/product/917518/Balmain/asymmetric-wool-wrap-mini-dress

Ikke kjøpt i dag, men mitt nyeste kjøp. Elsker den <3 

Vet den er dyr, men jeg kjøper ikke nye klær særlig ofte.

Den var usannsynlig lekker! Og så klassisk at jeg synes prisen kan forsvares ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forresten også bestilt dette håndlagede sjalet/skjerfet i ull og silke fra en dame i Polen via etsy.com. Litt spent, men jeg har aldri vært misfornøyd med noe av det jeg har bestilt av slike ting fra tidligere Øst-Europa så jeg håper det samme er tilfelle denne gangen... Skal bruke det til "julekjolen" (Meget avslappet feiring...) fra Even&Odd/Zalando tenkte jeg

skjerf.jpg

Julekjole.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne søte lille vesken fra Karl Lagerfeld:

karl-lagerfeld-black-mini-quilted-crossb

Får plass til mobil, leppestift, bankkort og nøkler. Ikke noe mer enn det :) Perfekt liten veske til å gå ut med! Dessuten elsker jeg mønsteret på disse veskene, og har 3 stykk i forskjellige størrelser nå.

Denne underkjolen fra Change
16351050115

To skjørt fra Malene Birger, ett i sort og ett i burgunder. Det sorte i XS, det burgnudre i S

751306_fr_pp.jpg

Trengte en fin, billig og enkel topp til julebord (min er i sort, men fant ikke bilde). Denne er gra Gina Tricot:

78883955401_m~tyra-topp-lilla.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte tre kjoler på Indiska i forbindelse med Black Friday. Indiska på Strømmen storsenter  hadde halv pris på alle varer mellom kl. 7 og 10 på fredagen.

106332812MULTI.jpg

106332812WINE.jpg

106288815GREEN.jpg

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Leo skrev:

Jeg har forresten også bestilt dette håndlagede sjalet/skjerfet i ull og silke fra en dame i Polen via etsy.com. Litt spent, men jeg har aldri vært misfornøyd med noe av det jeg har bestilt av slike ting fra tidligere Øst-Europa så jeg håper det samme er tilfelle denne gangen... Skal bruke det til "julekjolen" (Meget avslappet feiring...) fra Even&Odd/Zalando tenkte jeg

skjerf.jpg

 

Nydelige farger. (Hatten var forresten litt kul den også) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Perelandra skrev:

Kjøpte tre kjoler på Indiska i forbindelse med Black Friday. Indiska på Strømmen storsenter  hadde halv pris på alle varer mellom kl. 7 og 10 på fredagen.

106332812MULTI.jpg

106332812WINE.jpg

106288815GREEN.jpg

 

De er fine :ninuskapus: Takk for tips :blomst: Jeg ser at nettbutikken til Indiska har 30% på mye.

Anonymkode: 7b777...93a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er fine :ninuskapus: Takk for tips :blomst: Jeg ser at nettbutikken til Indiska har 30% på mye.

Anonymkode: 7b777...93a

Ja, de har fortsatt salg med 30% rabatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Salg på Black Friday/Cyber Monday gjorde at det ble en del kupp:

Veske:

MK151H0D1-K11@12.jpg

Lommebok:

MK151F042-I11@10.jpg

Kjoler fra Modcloth:

10095198_PLAID_MAIN.jpg?sw=913&sh=1304&sm=fit

10099213_083_MAIN.jpg?sw=913&sh=1304&sm=fit

Hell Bunny-skjørt:

10093379_083_ALT03.jpg?sw=913&sh=1304&sm=fit

Kjole Hell Bunny:

Peebles Green Tartan 50's Dress by Hell Bunny

Skjørt Joanie Clothing:

XMAS_DAY02_SHOT-16_173_800x1100.jpg

Kjole fra Emp-shop:

363350a-emp.jpg?sfrm=png

Kjoler fra Collectif:
Collectif Mainline Dolores Tai Tartan Doll Dress

Collectif Mainline Regina Plain Doll Dress

Fløyelskjørt Collectif:

Collectif Vintage Rosie Quilted Velvet Swing Skirt

Kjole Monsoon:

9287708409886.jpg?buildNumber=8806

Kjoler Zalando:

KIB21CA04-E11@13.jpg

CV621C015-K11@10.jpg

M1B21C00M-K11@13.jpg

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, neon_sun skrev:

Jeg skjønner ikke at du får plass til alle disse kjolene @Yvonne  😂 Men du har ekstremt god smak da, skulle ønske jeg kunne ha din stil :)

Hehe, jeg er så heldig at jeg har et stort walk-in-closet, så det er heldigvis plass. :)

Og takk!

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...