Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mamma overnattet her et par netter, og kjøpte to kjoler til meg siden jeg er så flink med skolearbeid (rettere sagt, hun synes synd på meg fordi jeg sitter med studier fra jeg står opp til jeg legger meg :ler: ).

CL921C0CJ-K11@14.jpg

Fra Zalando.

CZ621C04G-B11@13.jpg

Også fra Zalando.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, momo skrev:

Takk, for tipset. Fant en kjole, jeg falt for, og lett etter den både på ebay og Google. Men finner den ikke, og den var overhodet ikke i min størrelse. Vet du hvordan størrelsene er. Fant en jeg likte godt, som var bare 1 størrelse for stor, og tenker det burde gå greit å sy inn. Jeg må uansett legge opp kjolene, da jeg er så lav. Nydelige de 2 siste kjolene du kjøpte og.

Er man størrelse 48 er det en størrelse 20, som igjen er størrelse 3XL hos Hell Bunny ihvertfall. Jeg anbefaler å bruke størrelsesguiden, noen ganger de små i størrelsene, andre ganger ikke. Jeg er en størrelse 44-46 og bruker alt fra XL-3XL (16-20), alt ettersom hva kommentarene til andre brukere sier osv. Jeg syr heller inn enn å ikke kunne bruke kjolene fordi de er for trange. Dessuten har mange av dem belte i livet, så da er det ikke så farlig. :) 

@momo Flotte kjoler! 

@KaDust Og samme til deg. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Yvonne skrev:

Vet ikke hvilken størrelse du er? Er man størrelse 48 er det en størrelse 20, som igjen er størrelse 3XL hos Hell Bunny ihvertfall. Jeg anbefaler å bruke størrelsesguiden, noen ganger de små i størrelsene, andre ganger ikke. Jeg er en størrelse 44-46 og bruker alt fra XL-3XL (16-20), alt ettersom hva kommentarene til andre brukere sier osv.. Jeg syr heller inn enn å ikke kunne bruke kjolene fordi de er for trange. Dessuten har mange av dem belte i livet, så da er det ikke så farlig. :) 

@momo Flotte kjoler! 

@KaDust Og samme til deg. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Takk for svar. Jeg er nok størrelse 12, men bestilte 14, da de ikke hadde den i 12. Er jo bedre at den er litt for stor, enn for liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, momo skrev:

Takk for svar. Jeg er nok størrelse 12, men bestilte 14, da de ikke hadde den i 12. Er jo bedre at den er litt for stor, enn for liten.

Aha, ok. Ja, enten er den litt stor eller akkurat passe tenker jeg, de kan nemlig være litt små i størrelsene, så krysser fingrene for at du er heldig. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble visst denne også:

Dolly & Dotty Annie Retro 50's White Floral Swing Dress

Det er dog pga en feil Tigermilly-butikken gjorde. De fant ut, nesten rett etter at den ene kjolen var sendt avgårde, at de hadde sendt feil kjole. Og sånt kan skje, jeg blir ikke sur for det. Det at de sa i fra om dette med en gang var positivt. De lurte på om jeg kunne returnere den (de skulle selvsagt betale for dette), men jeg sa at det kanskje kunne bli litt dyrt. Så jeg foreslo at hvis de sendte bilde, og jeg likte den, så kunne jeg kjøpe den. De foreslo da en redusert sum (40% avslag) og jeg fikk da en kjole som jeg faktisk har siklet på før, til en bilig penge.

Så ikke helt intensjonelt der altså, men en win-win-situasjon for oss begge siden jeg elsker kjolen og de tross alt slipper å bruke penger på dyr returfrakt til UK. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin kjole Yvonne.

Bestilte vårkåpe og en sekk på Zalando, trenger det nå som våren kommer. Kåpen er det en stor hette på, var det jeg likte best med den.

 

EV451HA21-G11@12.jpg

M3221HA0E-K11@14.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2017 den 19.11, Loki Laufeyson skrev:

Ny vårjakke 

 

VE121G0DL-Q12@2.jpg

Vårjakke...? Er den ikke veldig gjennknappet og vinteraktig? 

Anonymkode: 1e12a...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vårjakke...? Er den ikke veldig gjennknappet og vinteraktig? 

Anonymkode: 1e12a...0d1

Nei, den er til kalde vårdager :) og er ikke så tykk som den ser ut på bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, momo skrev:

Bestilt en sommerkjole til. Tror nok jeg skal fjerne den rød sløyfa.

Lindy Bop Leda Blue Swan Dress

Nydelig kjole! :) 

Med bonus og salg hos Lindy Bop ble det et par plagg til :sjenert:

Bluse:

fallon-turquoise-polka-dot-blouse-p3053-17593_zoom.jpg

Skjørt:

peggy-sue-navy-blue-full-circle-skirt-p3402-19652_zoom.jpg

Disse kjolene har jeg fra før i klar blått og hvitt, men de sitter så godt og har akkurat lengden jeg elsker, så det ble i noen andre farger også (så hjelper det jo på når de ikke koster mer enn 100-200 kr). Jeg har kjøpt en lignende kjole i rødt tidligere, men den er i et annet stoff, og har litt annen fasong på. Så det ble 3 kjoler:

audrey-turquoise-polka-dot-vintage-1950s-inspired-swing-jive-dress-p338-3416_zoom.jpg

audrey-red-polka-dot-swing-dress-p41-15865_zoom.jpg

audrey-midnight-blue-swing-dress-p44-9186_zoom.jpg

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, momo skrev:

Bestilt en sommerkjole til. Tror nok jeg skal fjerne den rød sløyfa.

Lindy Bop Leda Blue Swan Dress

Wow!! Denne vil jeg også ha, momo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Yvonne Det var seriøst lumpent å lure meg inn på Lindy Bop i går... :fnise:  Resultatet: audrey-midnight-blue-swing-dress-p44-9186_zoom.jpg

 

Denne tråden har skylda :opplyser: .

Endret av Cata
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hottrio skrev:

Wow!! Denne vil jeg også ha, momo! :)

Ja, er den ikke fin. Tenkte å fjerne den røde sløyfa, men kjøpe et tynt rødt belte til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til @Yvonne som skal ha fortjenesten for alle de fine kjolene som nå er på vei til norske klesskap :)

geneva-beige-floral-print-tailored-rockabilly-swing-dress-p873-11806_zoom.jpg

Takk for tipset om salg og rabatt, @Yvonne :)

 

Anonymkode: 4317b...4d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...