Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Fashionistaen skrev:

Sheinside.com :) Den er superdigg! Bare pass på å ta i litt med str.  Jeg bruker ca. 27/28 i jeans vanligvis, denne modellen bestilte jeg i str. L og den passet perfekt. 

Supert!

Tror det blir å bestille meg ei, den ser helt superdigg ut :) 

Og takk for tips om størrelse så jeg ikke går på en smell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beatbox

Denne vesten, eBay, fuskepels selvfølgelig! Og disse støvlene, Lauren Ralph Lauren og med en rabatt på 800 kroner...liker! :) Og fordi det var salg hos Gant ble det 850 kroner i avslag på ankelbootsene...:) 

 

sortvest.jpg

ralphlaurenboots.png

gantboots.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎01‎.‎2017 den 18.38, Jolene skrev:

Dersom jeg skulle rangert, ville den listen sett omtrent slik ut:

1. Strømpebelte med strømper
2. Strømpebukser
3. Stay ups

Så ja, jeg foretrekker kvalitet fremfor kvantitet :) Når det er sagt, er jeg veldig glad i strømpebukser fra Pierre Robert og enkelte fra HM. De varer og varer.

Jepp. Strømper med holder/belte er det beste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎01‎.‎2017 den 18.38, Jolene skrev:

Dersom jeg skulle rangert, ville den listen sett omtrent slik ut:

1. Strømpebelte med strømper
2. Strømpebukser
3. Stay ups

Så ja, jeg foretrekker kvalitet fremfor kvantitet :) Når det er sagt, er jeg veldig glad i strømpebukser fra Pierre Robert og enkelte fra HM. De varer og varer.

Denne listen bekreftes av de jeg vet bruker strømper til daglig. Noen her og noen irl. De som har prøvd og brukt et klassisk strømpebelte gidder ikke styret med strømpebukser eller den klamme kanten på stay-ups. Misforståelsene oppstår gjerne ( iht flere diskusjoner tidligere på KG) når brukere av soverumsutstyr (det som selges i Norge) sammenligner klassiske varianter av strømpebelter med det de selv har erfaring med. Da vil jeg tro at strømpeholdere lett plasseres i en gruppe 4 når det gjelder praktisk bruk og komfort. Enig @Jolene?

Anonymkode: 5f572...fda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne listen bekreftes av de jeg vet bruker strømper til daglig. Noen her og noen irl. De som har prøvd og brukt et klassisk strømpebelte gidder ikke styret med strømpebukser eller den klamme kanten på stay-ups. Misforståelsene oppstår gjerne ( iht flere diskusjoner tidligere på KG) når brukere av soverumsutstyr (det som selges i Norge) sammenligner klassiske varianter av strømpebelter med det de selv har erfaring med. Da vil jeg tro at strømpeholdere lett plasseres i en gruppe 4 når det gjelder praktisk bruk og komfort. Enig @Jolene?

Anonymkode: 5f572...fda

Mulig det, men selv bruker jeg "alltid" stayups, dvs nesten hver dag på jobb fra høst til vår, også under bukser. Strømpeholder tas på om jeg skal pynte meg ekstra og strømpebukser som skjørtet blir for kort.

Kjøper strømpene helst på nett fra en nettbutikk i UK, men handler også en del her og der i Norge.  

Anonymkode: bdaa8...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne listen bekreftes av de jeg vet bruker strømper til daglig. Noen her og noen irl. De som har prøvd og brukt et klassisk strømpebelte gidder ikke styret med strømpebukser eller den klamme kanten på stay-ups. Misforståelsene oppstår gjerne ( iht flere diskusjoner tidligere på KG) når brukere av soverumsutstyr (det som selges i Norge) sammenligner klassiske varianter av strømpebelter med det de selv har erfaring med. Da vil jeg tro at strømpeholdere lett plasseres i en gruppe 4 når det gjelder praktisk bruk og komfort. Enig @Jolene?

Anonymkode: 5f572...fda

Kunne ikke blitt mer enig med deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilderesultat for ganni alpaca red clay

Denne genseren kjøpte jeg på salg. 50 prosent avslag! (ikke meg på bilde)

Også har jeg kjøpt en dødskul bohem inspirert topp med broderier, og et rødt skjørt i lin med tilhørende t-skjorte på gjenbruksappen tise, for kraftig reduserte priser! Har ikke bilde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 26. januar 2017 den 10.37, miaw skrev:

 gjenbruksappen tise

Hvordan fungerer det? Er det trygt? Er det ikke dyrt med porto og sånn? 

Anonymkode: 513cf...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne blusen fra ByTimo: 
Bilderesultat for victorian lace blouse by timo

Også en limitied edition av Adidas superstar som jeg ikke finner på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fungerer det? Er det trygt? Er det ikke dyrt med porto og sånn? 

Anonymkode: 513cf...e0e

Det foregår på samme måte som finn. Jeg foretrekker å møtes personlig, så kjøper og selger bare til folk i Oslo. Men man kan selvfølgelig sende også! Det er ikke så dyrt med porto, men det må man jo selvsagt velge selv  om man vil bruke penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte meg en superlekker ring i hvitt gull fra Qart Jewellery idag. Gleder meg skikkelig til å få den i posten! Sto på siden deres at leveringstid bare er 1-4 dager så da får jeg den forhåpentligvis til helgen! Kjole og alt annet er allerede i boks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lisbethm skrev:

Jeg kjøpte meg en superlekker ring i hvitt gull fra Qart Jewellery idag. Gleder meg skikkelig til å få den i posten! Sto på siden deres at leveringstid bare er 1-4 dager så da får jeg den forhåpentligvis til helgen! Kjole og alt annet er allerede i boks ;)

Grusom!!

Anonymkode: 1bcc6...a13

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Yvonne skrev:

 Kjoler:

s-l1600.jpg

10049252_BLU_MAIN.jpg?sw=913&sh=1304&sm=fit

(Har denne kjolen nå både i rødt, svart og blått):SIENNA COUTURE Black Sleeved Skater Dress

SCARLETT & JO Blue Mix Pastel Floral Sweetheart Midi Dress

Navy Gypsy Maxi Dress With Tassel Neck Tie

Topper:

Denim Blue & White Short Sleeve Deep Band Stripe Tee

10077903_083_MAIN.jpg?sw=913&sh=1304&sm=fit

Bukser:

Navy Pull On Ribbed Bootcut Trousers

Indigo Denim 5 Pocket Stretch Crops

Mvh Yvonne :heiajente: 

Må bare si det, jeg liker stilen din veldig godt! Særlig kjolene er skikkelig fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kruset skrev:

Må bare si det, jeg liker stilen din veldig godt! Særlig kjolene er skikkelig fine :)

Takk for det, jeg elsker kjoler! :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...