Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Den med hun irriterendes jenta og det koster 25 og 50 for det samme

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle One Call-reklamene! Så fullstendig utbrukt for veldig lenge siden. Enda verre var det da de dubbet dem, hjelp!

Schpock-reklamen. Jeg har heldigvis klart å notere meg navnet på appen, og i protest kommer jeg aldri til å laste den ned! LetGo, derimot, synes jeg faktisk er litt festlig.

Telenor.. reklamene var festlige i begynnelse, nå er det mer enn nok. I grunn reklamer for mobilselskaper generelt.

Cheese Doodles var vanvittig irriterende i begynnelsen, nå synes jeg faktisk den er så teit at den er litt morsom.

Og selvsagt, Prix-reklamene med Berit Bislett. Jeg blir gal!

Godt å få ut litt irritasjon :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den jævla spillereklamen med de idiotene som elsker å sporte. DET ER IKKE NOE SOM HETER Å SPORTE!!! :frustrert: Og hadde det vært noe som het det hadde det vel vært utøverne som hadde sportet og ikke de kjøtthuene som sitter på ræva og bruker opp penga sine ved å spille med mobilen! :sinna: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Clearblue-driten på toppen her begynner å bli irriterende. "Fikk du ikke mensen?" også med det teite fjeset. Helt irrelevant. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommentert her før, og ingen reklame har enda klart å irritere mer enn Clear Blue reklamen. Forferdelig akuespill og ingen begynner å gråte fordi venninnen er 10 uker på vei.. den er ikke så mye på tv, men dukker ofte opp på youtube. -_-

Anonymkode: 879e4...7d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har kommentert her før, og ingen reklame har enda klart å irritere mer enn Clear Blue reklamen. Forferdelig akuespill og ingen begynner å gråte fordi venninnen er 10 uker på vei.. den er ikke så mye på tv, men dukker ofte opp på youtube. -_-

Anonymkode: 879e4...7d1

Og så den der med masse drithøye babylyder... :spy:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine Koht driver og hopper og skriker på TV i reklamepausene igjen :bond: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hører jeg mest reklame på radioen, og der irriterer jeg meg grenseløst over nesten alle!!!! Samme opp igjen og opp igjen......

Anonymkode: 7f92a...5b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Får lyst til å banne høyt hver gang den jæ*** reklamen for nabohjelp dukker opp før videoene på youtube. 

"Jeg er så lei denne kikkerten som ikke virker!" Jeg pleier å si til meg selv hvor han kan stikke den kikkerten :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye reklamen fra DNB om spareappen deres irriterer meg. Spesielt den jeg så nettopp. En typisk klysemann/prettyboy omgitt av valper kikker "forførerisk" inn i kameraet. Ikke vet jeg hva man skal spare til der, for jeg vil verken ha pusemann eller golden retriever. Men plagsom er den okke som. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"SE DA PAPPA, SE DA PAPPA"

Og så videre og videre.... Det er vel NSB sin reklame. Den er så irriterende at jeg skifter kanal når den kommer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

telia reklamene med de fæle sangene, som vises x antall ganger iløoet av reklame tid, og noen varer jo evig,.....å Shpok reklamene er fæle-muligens verste jeg har sett/hørt

Anonymkode: f17fe...d8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2017 den 15.36, daemonia skrev:

Den nye reklamen fra DNB om spareappen deres irriterer meg. Spesielt den jeg så nettopp. En typisk klysemann/prettyboy omgitt av valper kikker "forførerisk" inn i kameraet. Ikke vet jeg hva man skal spare til der, for jeg vil verken ha pusemann eller golden retriever. Men plagsom er den okke som. 

Nok nå! DNB er en super bank, og Kjetil Jansrud er en kjernekar!

Reklamen som derimot er irriterende er den med han nordlendingen som maser om "hotæll - Trivago", har aldri vært inne på den nettsiden og skal aldri dit, heller.

Anonymkode: d3925...b3a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 29.6.2017 den 20.34, AnonymBruker skrev:

Nok nå! DNB er en super bank, og Kjetil Jansrud er en kjernekar!

Reklamen som derimot er irriterende er den med han nordlendingen som maser om "hotæll - Trivago", har aldri vært inne på den nettsiden og skal aldri dit, heller.

Anonymkode: d3925...b3a

Nok nå? :fnise: Han i reklamen er ikke en hedersmann også vel?  :rolleyes: 

Hva du synes om DNB endrer ikke mitt syn på akkurat den reklamen. 
Hvis du er så hårsår at du ikke tåler at folk ikke synes noe om markedsføringen til disse forskjellige bedriftene du har trykket til ditt bryst så bør du kanskje holde deg unna tråder som dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt... verdens mest irriterende reklamesang blir nå sunget av verdens mest irriterende mannsperson. Vitaepro og Alex Rosén, kan det på noen måte bli verre? :frkk: Og så har jamen Arne Scheie solgt pensjonen sin også... der forsvant mye av respekten, selv om NRK-pensjon sikkert ikke er mye å rope hurra for. 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Kjeks-reklamen der ingen greier kj-lyden, så det blir meir:"Jeg savner en mer alternativ SHEKS!"

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...