Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hu dama som hopper ut og skriker i den spillreklamen? Hva fanden skal det forestille? 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke akkurat reklame men er dritlei alt av info innslag på NRK kanalene som omhandler DAB.........
Og tar vel ikke slutt med det første heller ettersom nordland FM slukkingen bare er starten
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med bloggeren Sophie Elise(?) for tannbleking! *grøss*

Anonymkode: 8812e...5ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Kiwireklamene blir bare værre og værre. Med han som synes han er så jævlig spesiell. Kjenner jeg har lyst til å spy når jeg hører han. 

Og kjenner jeg er litt lei av at andre butikker lager parodier av Rema sitt varekutt. 

Anonymkode: 8812e...5ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lei alle telefonabonnement -reklamene!

Anonymkode: 055a7...a82

Enig! Det flommer over av dem bestandig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen med instagramkontoene for reinsdyrkjøtt. Eller hva det nå er for kjøtt. 

300 instagram for 300 gram med reinsdyrkjøtt! 

Og den joikingen. Åhr, den j**** joikingen! :bond: Jeg skrur av lyden med en gang. Orker ikke det gnålet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen om han utrolig ireiterende nordlendingen. Han prater og prater... husker ikke hva han reklamerer for, men jeg klarer ikke han karen der. Synes han ser så ustelt ut også. Fysj!

Anonymkode: 6ebe2...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, February 03, 2017 den 13.08, Juletrollet skrev:

Reklamefilmene for Æ til Rema 1000!

Ja faen. Også popper den reklamen opp på YouTube hele tiden! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Den derre Schpock-reklamen! Kjerringa som snakker i den er så masete og overentusiastisk at jeg blir gal! Aldri om jeg skal bruke den siden noen gang. 

Mobilreklamen med han surpompen på tur som skal bruke opp dataen sin fordi han ikke vet at han kan ta den med til neste måned. 

ALLE reklamer med bråkete unger i! Skjønner ikke hvorfor unger må bråke så jævlig i nesten alle reklamer med unger i! Eneste reklamen med barn jeg liker er den med bamsen hvor faren spør gutten om det ikke er på tide å slutte med bamsen, den er kjempesøt. Og norwegiareklamen med jenta som rømmer hjemmefra, men den er ikke vist på mange år. 

Irriterer meg at den idiotiske Lano-reklamen med vask ræva, vask vask ræva er tilbake også. Hater den! 

Enda godt tvn har muteknapp, den brukes flittig. :fnise: 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En reklame som ofte popper opp på YouTube. Tror det er reklame for Telenor, men blir gal av hun rogalendingen som sier med en bitchy undertone "det er kun for oss mellom 18 og 28"  Snip!

Anonymkode: 2604b...36c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Telenor-reklamen hvor de damene låser seg inn i en bod er så utrolig overeksponert. Er sååå lei av den reklamen! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Findusreklamen der de framstiller det som en dum ting å la barna begynne i korps :edie::krangle::rasende:

Korps er en bra ting, og Findus er ultrateite som gjør narr av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...