Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Jacklost skrev:

Nå 8 år senere så er han definitivt over puberteten :ler:

Haha, ja. :fnise: Visste ikke at reklamen var så gammel. Tiden går så utrolig fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hu derre prixdama. Jeg lo første gangen, mest pga navnet, Berit Bislett. Snakk om parodi på navnet til Berit Nordstrand. :fnise: Men kjerringa er jo ufyselig (jada, jeg vet det bare er skuespill og at hun neppe er sånn i virkeligheten) og det er ikke morsomt mer. Grusom dialekt også, fysj! Takler ikke Østfolddialekt, det er verre enn kristiansandsk til og med! Liker at reklamen disser østfoldingene litt da, hoho.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Den sparebank 1 reklamen med han mørkhåra fyren som skal møte ei han bare har møtt i 15 minutter før, måten han avslutter setningene med isj får meg til å ville rive ut ørene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
11 timer siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Hu derre prixdama. Jeg lo første gangen, mest pga navnet, Berit Bislett. Snakk om parodi på navnet til Berit Nordstrand. :fnise: Men kjerringa er jo ufyselig (jada, jeg vet det bare er skuespill og at hun neppe er sånn i virkeligheten) og det er ikke morsomt mer. Grusom dialekt også, fysj! Takler ikke Østfolddialekt, det er verre enn kristiansandsk til og med! Liker at reklamen disser østfoldingene litt da, hoho.

Hvordan er det en parodi på det navnet :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jacklost skrev:

Hvordan er det en parodi på det navnet :klo: 

Bislett, Nordstrand, begge er steder i Oslo. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får frysninger av disse mobilreklamene. Jeg fatter ikke at de ikke bytter ut han OneCall-sjefen som sprader rundt i reklamene deres og setter inn en skuespiller i stedet. Han er fæl. Tørr og kjedelig.

I tillegg synes jeg "det er ikke feil å spare penger, si" er så utrolig dødfødt og klein. Mobilreklame det også.

Anonymkode: 64056...ee0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PORSJONSPOSE!!! Faen, hater den dritten!  Fått den stygge låta på hjernen og får faen ikke sove en gang og jeg skal opp om under 2.5 timer. Helvetes dritt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye reklamen med sangen som er noe sånn som "I will stick to you like glue". 

At det går an å synge så surt?? 

Og den reklamen minnet meg om at alle de reklamene med egne varianter av sanger er ekstremt irriterende, og hun som synger dem har utrolig kjedelig stemme. 
Den der med We are the champions for eksempel. Takler ikke den stemmen og den coverstilen! :murvegg:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sas reklamen.Mannen som støtter sin datter på sykkel.Og så begynner plapringa.. Fy søtten..

Og han gamle duden med fiskeøyne ,One call.. "smak på alle" ...spy- grøss-motbydelig!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2016 den 19.59, Jacklost skrev:

Jo, Coop Prix reklamen. Jeg får så lyst til å fyke til henne :rasende: 

Ok, nå har jeg sett den. Nesten like ille som onecall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Comfort-reklamen som går nå. 
De sier at kunden skal få lov å ha hemmelighetene sine for seg selv, men de skal slippe å ha andres hemmeligheter i veggen. 
Og så viser de en mann som er stressa og prøver å fjerne leppestift fra skjortekragen. 
Får lyst til å klinke til den drittsekken :kjefte:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke mye på tv, så blir ikke irritert av reklamene der, men kan komme med denne perlen: 

Bee Brilliant 

De som har hørt den vet hva jeg snakker om!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og min samboer hater den Opel reklama. Gutten som spør naboen "har du ikke råd til en Opel?" Blir så irritert av å høre på den dubba stemmen til gutten! Samboeren min setter alltid på lydløs når den reklama kommer.:bond:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mountain Men reklamen på History Channel! Den er evig lang,fryktelig masete og kommer i hver eneste reklamepause!!!!!!!! Lyden går av med en gang!

Anonymkode: 8812e...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...