Gå til innhold

Terminliste nov/des 2012


Ninnin86

Anbefalte innlegg

12/13 uker på vei:( Begynte å blø veldig mye, og på sykehuset sa de at det ikke var liv lenger. Veldig trist, dette var ikke planlagt, men jeg ble veldig knyttet til fosteret:(

Så utolig trist å lese :klem: hadde du vært på tidelig UL? masse tanker sendes over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg hadde ikke tenkt til å beholde, så fikk UL pga. det. Men jeg ombestemte meg da jeg lå der, det var jo "barnet" mitt:) Har grått mye, men jeg får bare se det slik at det ikke var meningen akkurat nå, håper jeg får oppleve dette ordentlig en annen gang:) Ønsker dere damer lykke til med deres små, kanskje jeg joiner dere i en annen terminklubb en annen gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Var på tidlig UL onsdag 23., og der så vi en sprell levendes dansene liten tass! Ble litt småredd da det første legen spurte om var om det var tvillinger i familien, og det gikk fra full panikk til det går nok bra-tanker i hodet mitt før han endelig konstanterte at han så bare en inni der :) Ny termin er 11.desember og jeg er da i dag 12+5! Skal på ordinær UL rundt 10.-12. Juli og gleder oss som bare det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidlig UL onsdag 23., og der så vi en sprell levendes dansene liten tass! Ble litt småredd da det første legen spurte om var om det var tvillinger i familien, og det gikk fra full panikk til det går nok bra-tanker i hodet mitt før han endelig konstanterte at han så bare en inni der :) Ny termin er 11.desember og jeg er da i dag 12+5! Skal på ordinær UL rundt 10.-12. Juli og gleder oss som bare det!!

Så koselig :klemmer: Må være en deilig følelse å ha sett nurket! :jepp: Gleder meg til å høre hvordan det har gått på ordinær UL! Kunne vel ikke se kjønn nå? Listen er uansett oppdatert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL! Termin er fortsatt 05.nov.2012, og jeg har en frisk liten babygutt i magen :hoppendeglad::babygutt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på UL! Termin er fortsatt 05.nov.2012, og jeg har en frisk liten babygutt i magen :hoppendeglad::babygutt:

Oi oi oi , gartulerer! Guttebaby er så STAS!! Har ikke lest dagboken din, men trodde du det ble gutt og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi , gartulerer! Guttebaby er så STAS!! Har ikke lest dagboken din, men trodde du det ble gutt og?

:fnise: Nei, jeg hadde egentlig en følelse av at det ble jente! Aner ikke hvorfor.. Men er kjempeglad for at det er gutt :jepp: Er helt i ekstase nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi venter ei jente og ny termin 17 nov :)

Gratulerer me jente!

Sønnen min er f.17nov,herlig dato!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mest sannsynlig en gutt, og terminen er 16 november.

Gratulerer :) listen er oppdatert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

UL i dag, det blir en gutt! Terminen flyttet til 1.desember :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*oppdatert*

Jeg har termin den 22. Desember, og venter ei lita jente :)

Endret av Maiava88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...