Gå til innhold

Sailors dagbok


Sailor

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg en fantastisk økt! Begynte med å ro i fem minutter, før jeg trente litt armer/mage og rygg. Ble ikke så mye da jeg skal på PT-time i dag. Men jeg kjørte først syv kilo på hver arm (skadet hånden min i desember, så er glad jeg er tilbake der jeg begynte!) og til slutt måtte jeg prøve meg på åtte kilo og det gikk bra :D Er så glad for at jeg begynner å ta i nå! Byttet ut roingen med å gå i oppoverbakke i 40 minutter.

Ellers har jeg spist:

Frokost: Havregryn med kanel og rosiner

Mellommåltid: En banan

Lunsj: Liten salat

Før trening: Nutrillettbar

Middag: To wraps

Hadde ikke tid til å lage middag i går og var ikke så sulten etter trening, så ble bare to wraps.

Åh som jeg gleder meg til PT-timen i dag :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh det gikk over alle forventninger. Er helt ødeeeelagt. Varmet opp med å sykle syv minutter før vi gikk løs på bulgarsk utfall og dips 3 x 8 ganger uten pause. Tok en pause så ble det utfall og triceps uten pause, 3 x 8 ganger. Så ble det nedtrekk og dips på maskin 3 x 8 ganger. På slutten ble det mage på stor ball der vi måtte rulle frem og tilbake på ballen (vet ikke helt hvordan jeg skal forklare). Så ble det planken. Til slutt roing. 250 meter x 8 ganger.

Jeg har aldri hatt en så bra time. Er så deilig følelse:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg :D

i dag spiste jeg.

Frokost: havregryn med kanel og rosiner

mellommåltid: svart kaffe

lunsj: salat

mellommåltid: nutrilettbar

middag: bulgur med strimlet svinekjøtt

siden det er fredag ble det bittelitt potetgull. Klarte å begrense meg hurra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD PÅSKE Maja :)

Huff, denne helgen har ikke vært bra! Vi begynner med lørdagen:

Skulle trene, men hadde glemt at jeg hadde avtale. Spiste dette:

Frokost: To ristede brødskiver med egg og skinke

Så ble det en bruchetta ute samt en cola light. Da jeg kom hjem spiste jeg hjemmelagde miniburger og en marsipan. Så ble det en del drikke, som jeg angrer på i dag-selvsagt.

I går ble det egg, bacon, bønner osv til frokost, så spiste jeg litt potetgull, litt sjokolade, en pølse samt. to miniflutes med ost til kvelds. Skikkelig munchedag.

Må skjerpe meg denne uken! Det er greit å drikke, men spise så mye som jeg gjorde i helgen. Huff! Planlegger treningsuken min slik:

Mandag: Shape + Zumba

Tirsdag: 500 kcal

Onsdag: Gå 60 min

Torsdag: Spinning

Fredag: PT-programmet

Lørdag: FRI

Søndag: Gå 60 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det påske og jeg håper virkelig ikke jeg spiser altfor mye påskegodt. Skal i hvert fall prøve å ikke kjøpe noe.

Uansett, det blir litt forandring i treningsplanen min :(

På mandag var jeg helt ødelagt. Spiste helt greit på jobb,;havregryn, salat og en kaffe. Klarte ikke å få i meg så mye. Kom hjem og merket at jeg var helt ødelagt i kroppen, så da spiste jeg to miniflutes og la meg ned til å sove. Fikk også i meg to striper sjokolade. Gjort er gjprt :(

I går spiste jeg dette:

Frokost: Havregryn med rosiner og kanel

Mellommåltid: Kaffe

Lunsj: Salat

Mellommåltid: En liten boks med rosiner

Middag: Grov wrap med salat

Og så trente jeg jo :D Først syklet jeg i syv minutter og ble ordentlig varm, deretter gikk jeg løs på magen. Til slutt gikk jeg i oppoverbakke i 40 minutter.

I dag har jeg spist:

Frokost: Havregryn med kanel og rosiner

Mellommåltid: Svart kaffe

Lunsj: Salat

Middag: Grov wrap med salat

Straks skal jeg ut på trening, deretter spiser jeg sikkert litt kyllingsalat igjen og kanskje tar meg et par glass med vin. (Bare et par glass)

I morgen skal jeg prøve å rekke spinning halv elleve og resten av dagen håper jeg jeg spiser sunt. Nå har jeg klart meg så bra og føler meg innmari bra også. Håper jeg ikke spiser digg før på lørdag. *Krysser fingre*

God påske alle sammen :D

Endret av Sailor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste dagene har jeg nok dessverre spist altfor lite :(

I dag hadde jeg dette i salaten hjemme:

-Salatblader

-Fetaost

-Mais

-Løk

-Kylling

-Cherrytomater

-Kikerter

På jobben har vi buffet, så lager litt av hvert i salaten. Kanskje litt kikerter, krutonger, salatblader, mais, linser osv.

Fra og med neste uke skal jeg prøve å spise en banan eller en halv boks med kesam som mellommåltid etter frokosten, så skal jeg prøve å spise en lett salat før trening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Ville kjørt på med mer kylling, egg og kikerter og avcado i salaten. Få også i deg en neve valnøtter samt noe frukt.

Kaffe er IKKE et mellommåltid frøken :opplyser:

Få i deg noen Ryvita med masse kokt skinke til kveldsmat, eller gjerne noe eggerøre.

Husk at om du spiser for lite så vil du bryte ned muskelmassen din og du vil bli svakere og få mindre overskudd.

:engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører på med masse kikerter og kylling i salaten, men avocado hørtes også godt ut! Skal ta dine råd til meg og fra og med i dag spise mer og sunnere.

Påsken har nemlig ikke vært den sunneste påsken jeg har hatt. Vil ikke engang tenke på hva jeg har stappet i meg.

Men i dag, sto jeg opp og dro rett på trening. Begynte med 4 x 4 intervall i oppoverbakke, før jeg til slutt trente utside og innside av lår og avsluttet det hele med noen få situps.

Nå skal jeg spise havregryn, hardkokte egg og rugsprø knekkebrød. Nam nam! Til mellommåltid tenker jeg på å kanskje gulrøtter med lett rømme. Til middag blir det nok eggrøre med masse grønt i og til kvelds kanskje rugsprø knekkebrød med litt grønt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Maja*

Kjører på med masse kikerter og kylling i salaten, men avocado hørtes også godt ut! Skal ta dine råd til meg og fra og med i dag spise mer og sunnere.

Påsken har nemlig ikke vært den sunneste påsken jeg har hatt. Vil ikke engang tenke på hva jeg har stappet i meg.

Men i dag, sto jeg opp og dro rett på trening. Begynte med 4 x 4 intervall i oppoverbakke, før jeg til slutt trente utside og innside av lår og avsluttet det hele med noen få situps.

Nå skal jeg spise havregryn, hardkokte egg og rugsprø knekkebrød. Nam nam! Til mellommåltid tenker jeg på å kanskje gulrøtter med lett rømme. Til middag blir det nok eggrøre med masse grønt i og til kvelds kanskje rugsprø knekkebrød med litt grønt på.

Flink jente!

En uke med utskeielser er ingenting i forhold til resten av livet med et sunt kosthold vet du ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

:klemmer:

Yess da. Da er påsken over for denne gang også. Så nå er det fullt kjør frem til sommeren. Jeg har tatt Maja sine råd (takk )!

Treningsuken ser slik ut:

Mandag: 4 x 4 intervall i oppoverbakke

Tirsdag: PT-en sin program

Onsdag: 4 x 4 intervall i oppoverbakke

Torsdag: Pt-en sin program

Fredag: FRI/ Gå en tur

Lørdag: PT-en sin program

Søndag: FRI

Ha en fin uke da dere :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ukas andre økt gjennomført :D

begynte på jobb senere enn vanlig i dag så spiste frokost sent. Det ble havregrøt med rosiner og kanel. Siden jeg spiste frokost sent ble det også en sen lunsj og ingen mellommåltid. Til lunsj spiste jeg salatblader, løk og mais (var ikke fristende buffet på jobben i dag). For å veie opp spiste jeg tre knekkebrød med ost.

To timer før trening spiste jeg to knekkebrød og ett eple.

Da jeg kom hjem lagde jeg eggerøre med spinat, løk og tomater. Ved siden av hadde jeg en grov miniflutes og to ryvitas med skinke.

Føler jeg har spist litt lite i dag, men har vært mett hele dagen. I morgen vurderer jeg å stå opp tidligere så jeg blir sulten mellom frokost og lunsj :)

har dessuten merket litt muskler på ryggen. Ble superglad :D i morgen blir det 4 x 4 intervall i oppoverbakke med fokus på mage. Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så litt lite ut ja, men det blir jo ofte sånn når man står opp sent og tar frokosten sent. Så lenge du var mett hele dagen så går det jo bra :)

Nice at du kjenner muskler allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...