Gå til innhold

Sailors dagbok


Sailor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var ukas femte økt gjennomført. Fikk ikke tid til å trene i går hadde besøk hele dag. Fredag spiste jeg dette:

frokost: havregryn

mellommåltid: svart kaffe

lunsj: salat

middag: thaigryte

men huff. Drakk veeeeldig mye på fredag ;(

i går spiste jeg bare litt egg, tomatbønner og litt brød. Så ble det også litt godis.

Mens i dag spiste jeg helt greit: egg og litt grønnsaker. Så trente jeg i en time. Herlig avslutning på uken. I morgen blir det kettlebell-trening. Gleder meg!

Endret av Sailor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg så sinnsykt til treningen i dag og kettlebell. Gleder meg til å virkelig ta i og svette ordentlig. Men i dag har jeg spist veldig lite. Sto opp sent, siden jeg begynte sent på jobb og har hittil bare spist en kopp med havregryn, rosiner og kanel + en salat. Og så drukket to svarte kaffe. Ikke bra! Må få i meg litt mat før trening, kanskje litt banan eller noe sånt. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok lurt at du får i deg litt mer før trening. Om du skal ha et større måltid er det lurt at du spiser en time før trening, minst. Om det er mindre, feks en joghurt eller en banan kan du spise opptil 10 min før trening :) Bare ikke dra på trening sulten, da har ikke kroppen noe å gå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjøpte proteinbar før trening og fikk masse energi. I dag gav jeg alt jeg hadde på kettlebell-timen i dag. Føles helt fantastisk! I morgen vurderer jeg spinning, men er litt usikker fordi pt-en min sa at jeg ikke burde kjøre to harde timer to dager etter hverandre.... Sendte henne mld jeg og spurte, så får vi se hva hun svarer.

i dag spiste jeg:

Frokost: havregryn med rosiner og kanel

mellommåltid: svart kaffe

lunsj: salat

før trening: proteinbar

middag: bulgur med svinekjøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Maja!Åh Bulgur må smakes! Det er en matvare fra Midtøsten. (Se bilde).

Skulle på spinning kvart på syv i dag, men kjente at kroppen trengte en liten pause. Trente to harde økter på søndag og mandag. Kanskje jeg går meg en tur i dag eller noe sånt.

I morgen har jeg planlagt å kjøre magen + ellipsemaskin i 40 minutter før jobb. Håper jeg klarer å stå opp. Er skikkelig b-menneske.

post-40563-0-05782100-1332834554_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier først å steke strimlet svinekjøtt, deretter legge det over på en tallerken. Deretter skjærer jeg fire hvitløksfeed og en løk. Steker hvitløken og løken i pannen og tilsetter 2 ss med tomatpure. Deretter 5 dl vann og koker dette opp. Når det begynner å koke, tilsetter jeg 2,5 dl bulgur og lar det koke i stekepannen i ca. ti min. (Trodde forresten jeg fant oppskriften på fitnessbloggen, men klarer ikke å finne den der nå).

Uansett så er bulgur sunt siden det inneholder mer av kornet enn ris og couscous.

YUM YUM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Jeg pleier først å steke strimlet svinekjøtt, deretter legge det over på en tallerken. Deretter skjærer jeg fire hvitløksfeed og en løk. Steker hvitløken og løken i pannen og tilsetter 2 ss med tomatpure. Deretter 5 dl vann og koker dette opp. Når det begynner å koke, tilsetter jeg 2,5 dl bulgur og lar det koke i stekepannen i ca. ti min. (Trodde forresten jeg fant oppskriften på fitnessbloggen, men klarer ikke å finne den der nå).

Uansett så er bulgur sunt siden det inneholder mer av kornet enn ris og couscous.

YUM YUM!

Artig. Hvor kjøper du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja: Du kjøper det hos innvadrerbutikkene. Må prøves :D

I går spiste jeg:

Frokost: Havregryn med rosiner og kanel.

Mellommåltid: Var ikke sulten, siden jeg spiste sen frokost.

Lunsj: Salat

Mellommåltid: En halv pakke med rosiner + en banan

Middag: Litt bulgur

Ute: Iste

Kvelds: Var litt sulten, så lagde meg liten salat (mais, løk og vårløk).

Fikk ikke trent i går, men trente i dag tidlig. Rodde nesten tusen meter som oppvarming og deretter trente jeg mage og rygg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en kilo på Grønland og tror det kostet sånn 20 kroner eller noe. Veldig billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går trente jeg jo før jobb, spiste dette:

Frokost: Havregryn med kanel og rosiner (bytter snart ut dette med egg, litt lei)

Mellommåltid: Spiste sen frokost, så ble en kaffe.

Lunsj: Salat

Mellommåltid: en banan + yoghurt

Middag: Strimlet svinekjøtt med pitabrød og salat

Så tok jeg da et par glass, noe jeg angrer på i dag, men er heldigvis ikke fyllesyk og drakk masse vann før jeg gikk og la meg.

Da jeg kom hjem, spiste jeg en pølse. Buuuu!

Nå sitter jeg på havregrynen min og skal etter jobb begi meg ut på trening. Gleder meg! Skal trene roing som oppvarming, deretter armer og litt mage/rygg. Avslutter det hele med å ro.

Resten av ukas trening ser slik ut:

Torsdag: Se over

Fredag: PT-time

Lørdag: Gå en time

Søndag: Spørs hvordan formen er, men har lyst å trene det programmet som er blitt satt opp av PT-en min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er gøy at det stadig kommer flere jenter som trener litt skikkelig her, så her må jeg følge med. :) Er det frivekter du trener når du trener styrke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Engima :D Liker å bli ordentlig svett, så tar det helt ut når jeg trener. Ellers kan jeg si at jeg trener frivekter, ja. PT-en min mener det er best for meg og hun hadde jammen meg rett! Merker allerede forskjell på kroppen. Syntes jeg også leste et annet sted om at frivekter at det beste om man skal bygge muskler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Engima :D Liker å bli ordentlig svett, så tar det helt ut når jeg trener. Ellers kan jeg si at jeg trener frivekter, ja. PT-en min mener det er best for meg og hun hadde jammen meg rett! Merker allerede forskjell på kroppen. Syntes jeg også leste et annet sted om at frivekter at det beste om man skal bygge muskler osv.

Stemmer det, godt å lese. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...