Gå til innhold

Veien til å bli bedre....


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har streptokokker. :( Usj, ikke rart jeg følte meg uggen og dårlig igår. Trodde det var psyken (for det er det det vanligvis er) så jeg trente jo godt og ante fred og ingen fare. And hello streptokokker når jeg våkner dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

Isj, streptokokker er noe drit! Hadde det MYE da jeg var liten, ikke gøy! Håper du snart blir bedre! :jepp:

Du får pakke deg inn i masse dyner og holder sofaen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Så kjekt at du har fått deg ny dagbok :goodbye:

Har lest gjennom, å må si jeg kjenner meg mye igjen i hvordan du har det! Er trist at det skal være så vanskelig å komme seg ut av psykiske problemer, i alle fall når en så gjerne virkelig vil! :sukk:

Håper vi snart får komme til hos noen som kan hjelpe oss litt ut og opp :klem:

Og forresten, Kessie var nyyyyyyyyydelig! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månestøv: nei, så koselig! Ja, håper virkelig det. Er lei av alt dette, og det er sikkert like slitsomt for knut. :(

Ja, er hun ikke? :rodmer:

--------------------

Nå står knut å lager tomatsuppe. Det blir ikke trening på meg idag, jeg er blitt mye verre og penicillinen gjør meg kvalmere. :( fy faen, halsen gjør så jævla vondt. Blir ikke lange turer på kessie idag hvertfall. Stakkar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som går på trening! Og for en god følelse du hadde etterpå, herlig! Men du må bli frisk før du trener igjen, hvis du klarer det da ;)

Ønsker deg en fin helg, og god bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så dårlig at jeg holder på å daue. :( Klarer ikke engang reise meg fra sofaen for å gå på dass!

Syns så synd på Knut, han har ikke noe erfaring med hunder så han er veldig veldig nervøs for å gå ut med bikkja alene å sånn. Så jeg vil jo helst ikke be han om å gå tur med Kessie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid trodd jeg var timeglass, men jeg er visst pære. :tristbla:

Samme her, men så innså jeg at jeg hadde mere hofter enn jeg har skuldre. ergo=pære. Jaja, bedre å finne den som er riktig, så det blir lettere å finne klær til figuren sin :klemmer:

Jeg er så redd for å miste Knut. :( Er ingenting nå som tilsier at det er noen fare for det. Men jeg har en sånn dårlig følelse HELE tiden om at dette ikke kommer til å gå bra i lengden. Hvorfor har jeg det?! Håper det bare er fordi jeg er syk..

Er så sliten av å være så redd hele tiden.

Har du personlighetsforstyrrelse? Mener at jeg leste et innlegg der du sier du har det, jeg har nettopp begynt i behandling for det. Og for å si det sånn, har også innsett hvor mye rart den har hjulpet meg til å få for meg av tanker og reaksjoner på egentlig ingenting i grunn :sukk: Med en gang noen kommer meg nærmere, så baller det seg til inni meg. Men det finnes behandling for det, så det er lys i enden av tunnelen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fått diagnosen hvertfall. Si fra hvordan behandlingen går da (evt link til dagbok om du har det) slik at jeg kan følge med på hvordan det går. :jepp:

Haha, har aldri lest regler for hvordan kle seg etter figur, jeg. Men det er kanskje noe jeg burde gjøre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg har fått diagnosen hvertfall. Si fra hvordan behandlingen går da (evt link til dagbok om du har det) slik at jeg kan følge med på hvordan det går. :jepp:

Haha, har aldri lest regler for hvordan kle seg etter figur, jeg. Men det er kanskje noe jeg burde gjøre. :P

Jeg har ikke opprettet dagbok om behandlingen, selv om jeg burde ha skrevet ned noe om observasjonene mine og fremgangen. Hmm, tenketenke. Skal gi deg et heads up om jeg bestemmer meg for å opprette en dagbok om det ;)

hehe, KGs artikler florerer jo om nettopp dette temaet. Det eneste jeg husker er at pærefigurer skal være forsiktig med å bruke jakker som slutter på låra, fordi bena ser kortere ut eller noe. Pærefigurer skal visst helst ha jakker som slutter ved hoftene, om jeg husker rett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem uansett, jeg har jo meterlange bein! :fnise:

Men bra, ja jeg er interessert i å få det med meg om du gjør det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg helt jævelig idag. :( Altså, fordi jeg er syk. Har så vondt i kroppen og alt sånt, SÅ vondt at det overdøver det psykiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :kose:

Sambo våkna sjuk her, og han våger ikke å smitte meg. Selvom det nesten virker sånn på kroppen min.

Du får iallefall slappe ordentlig av, sånn at du blir frisk fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...