Gå til innhold

Veien til å bli bedre....


KaDust

Anbefalte innlegg

Ja, broren hans heter Morten er veldig kynisk og er 20 år. :ler: Eller han har vel fylt 21. De ligner egentlig jævelig utseendemessig, men Morten er litt mørkere og en del kraftigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva jeg skal si jeg. Det er bra du vet innerst inne at han ikke kommer til å finne på noe tull iallefall :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg.. Var sånn med eksen min, det er superslitsomt :sukk:

Med han jeg har nå finnes jeg ikke sjalu, kanskje fordi han ikke finnes sjalu, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er liksom ikke sjalusi heller. Veit ikke helt jeg. Jeg var sjalu som faen med eksen jeg og, det var helt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til å legge meg til å sove. Knut er på vei i seng nå og sier han gjerne vil ha meg med. Men har en så forferdelig dårlig følelse og jeg hater å legge meg med dårlig følelse for da blir det alltid masse mareritt og dritt på gang. :( Uff, jeg er sliten. Tanken på matte i morra er ikke akkurat tiltalende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off, er leit når man har det slik. Og hvis man går med en dårlig følelse så blir jo kroppen i helspenn å. Helt umulig å få sove fordi kroppen ikke vil slappe av..

Prøve å legge deg med Knut, men bare ligge å prate? Om fine ting, om ting som bekymrer deg, eller bare snakke om noe som får tankene dine vekk fra den følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holdt litt rundt meg da jeg kom, også startet han fight med meg på wordfeud. Han veit hvordan han skal yppe for at jeg skal få konkurransefjeset på (selvom jeg ikke er noe særlig konkurransemenneske :ler:) så lå vi å yppa hverandre mens vi spilte. Det hjalp litt, men han leder :gjeiper:

Idag våknet jeg av en rar drøm/mareritt om at jeg måtte tisse. :klo: Hadde skikkelig ekkel følelse i kroppen og så måtte jeg bare løpe på do. Husker ikke hva drømmen handlet om annet enn at det var noe med å tisse, men den rare følelsen sitter fortsatt i. :daane:

Også skal jeg ikke til tante før 12 idag. Egentlig orker jeg ikke dra ned i det hele tatt, men jeg må jo siden jeg skal passe Kessie i helga mens tante er i Stjørdal. Også er hun så grei med meg og den eneste i familien som vet hva som egentlig går av meg, så det er jo litt deilig å kunne dra til en som ikke dømmer når de ser meg i dette humøret. :) Hun sa jeg kunne komme ned og jobbe litt hvertfall med skolearbeidet, og så får jeg dra igjen når jeg føler for det. Da kunne jeg hvertfall sette meg ned hjemme etterpå og være stolt over å ha få gjort NOE. Så ja, da gjør jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Knut virker som en skikkelig bra fyr - og veldig bra for deg! :)

Håper skolearbeidet går bra i dag, og at du får en fin helg med hunden hennes :) Hunder :rodmer: Hvilken type hund har hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er det, så absolutt. :rodmer: At han holder ut med meg skjønner jeg ikke egentlig. Jeg har mine dager for å si det sånn. :gjeiper:

Hun har en blandingshund og en kinesisk nakenhund. Det er den siste jeg skal passe. Men denne nakenhunden er nydelig og full av pels. :hoppendeglad: Skal se om jeg finner bilde av ho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

ÅÅÅÅÅååå :rodmer: Jeg liker ikke nakenhunder, men nå har jeg aldri sett en med pels heller.. :sjenert::fnise: Denne var jo heeeerlig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er mye søtere i det virkelige liv. Også har hun så VELDIG personlighet også, men hun er veldig egosentrisk. :hoho:

Søt da, når jeg kommer så blir hun alltid så glad, så hun kommer løpene mot meg og så hopper hun og ser helt dust ut. Hun har så sykt sprett i seg, ser ut som hun er på trampoline noen ganger. :skratte:

Men skjønning er hun! Igår så var hun så glad at hun løp rundt og hoppet som bare det mens hun peip, og så gikk hun for å drikke og peip mens hun drakk. Hahaha hørtes så rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, kjempeskjønn! Skikkelig herlige ører :rodmer:

Kan nesten se på bildet at hun har skikkelig personlighet ^^ Lovely!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hun er lovely! Men en liten røver også. Kan ikke ha mat eller glass med drikke stående på bordet, for da spiser/drikker hun av det. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg hos tante. Hun har hentet fetteren min i barnehagen og jeg er egentlig ganske klar for å dra hjem. Har en helt grufull dag og tanken på å bli til litt utover bursdagsfesten kveler meg nesten. :( men jeg må bare, får så dårlig samvittighet om jeg drar allerede nå. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem tidlig idag, har alt vært på to lange turer med kessie. Nå ligger hun og hviler på knut. Men før det drev hun å jokka på overalt. :hoho: stakkars mannen ante ikke hva han skulle gjøre. Moro var det da.

Lurer på om jeg skal trene idag likevel, jeg. Men er litt usikker. Hadde trengt det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...