Gå til innhold

Bryllupsinvitasjoner


brus2012

Anbefalte innlegg

Oi dere som har laget selv har vært raske. jeg har også laget selv, men har brukt laaaang tid! Har laget 60 stk og har nok brukt over 1 uke tilsammen, har ikke holdt på med det hver dag. Det tok meg også lang tid å finne alle materialer osv og har nok brukt mer penger enn mange som bestiller dem ferdig. Hvordan fikk dere det til så raskt og hvordan fikk dere det til såpass rimelig?

Vi tok sort/hvit-bilder av oss selv i fotoboks. Scanna det og kopierte opp billig på postfoto.no. Kjøpte 30 sort (litt tjukke) a4-ark som vi delte i to og brettet til små, enkle kort. Skrev ut selve teksten på litt tjukt, fint papir og limte det inn i kortet. Bildene og en lite tekst utpå kortet festet jeg med sånn små dobbelsidig-teip-ruter (om du skjønner)

Konvoluttene kjøpte vi på Jula for 20 kr :fnise: Vi hadde egentlig tenkt å invitere i sorte konvolutter, men det kosta nesten 500 kr for alle, så vi fant ut at alle kaster jo konvoluttene uansett, så det var ikke vits i...

Veldig enkle kort, men vi har fått skryt av alle som har mottatt kortene :) De syntes de var kjempefine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Fortsetter under...

Gjest 1anonym2

Jeg lager selv! Ca 65 stk. Har kjøpt omtrent SLT på cardsandpockets, og litt småting på panduro 😊 Kostet oss ikke mer enn ca 3000 til sammen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pavilion skrev:

Tråden er ryddet for reklame.

- Pavilion, mod

Hei!

Jeg bare lurer på hva du har fjernet som betraktes som reklame. Ser jo at det står nevnt både firmanavn og linker til nettsteder. Hva er definisjonen på reklame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Den 5.2.2016 at 7.20, 1anonym2 skrev:

Jeg lager selv! Ca 65 stk. Har kjøpt omtrent SLT på cardsandpockets, og litt småting på panduro 😊 Kostet oss ikke mer enn ca 3000 til sammen 😊

Er det ansett som billig å bruke 3000 kroner på invitasjoner..? Skjønner jeg er uerfaren på området :P

 

Tenkte vi kom til å bruke et par hundre kroner pluss porto, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, lingua franca skrev:

Er det ansett som billig å bruke 3000 kroner på invitasjoner..? Skjønner jeg er uerfaren på området :P

 

Tenkte vi kom til å bruke et par hundre kroner pluss porto, jeg...

Da har du få invitasjoner. Tror ikke jeg fant noen billigere enn 5 kr pluss konvolutt da jeg så etter invitasjoner. Evt veldig enkle laget fra bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laget 50 invitasjoner til 12 kroner stykket. Hadde dog utstyr fra før av. 

Tips til folk i Oslo er Norway Designs sin pappavdeling hvor man kan skjære opp kortene :)

Anonymkode: 3f6e3...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har brukt designkort.net, kjempefornøyd med det - men det er også en idé å lage selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...