Gå til innhold

Bryllupsinvitasjoner


brus2012

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Vi brukte optimalprint.no, kjempefornøyd med det! :)

Rask levering og fin kvalitet, etter vår smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsinvitasjoner.no

De er råflinke og gir kjempegod personlig service!

Nå er vi "bare" i designfasen, men de har vært så behjelpelige og raske med tilbakemeldinger.

Vi gikk litt bort fra standarden med andre farger og mål med det var ikke problem, i tillegg får vi et nydelig monogram.

Anbefales!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk denne nettsiden:

http://www.bellafigura.com/

Helt nydelige invitasjoner!! Og de er kjempeflinke på service. De er amerikansk men kan skrive med æ ø å. Eneste er at dere må ta ansvar for korrektur.

(vi gikk bort fra de pga prisen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er grafisk designer så jeg designet selv, takkekort også. Angrer litt på det i ettertid da det tok mye av min fritid (som jeg har så lite av allerede hehe) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tenkt å lage sjølv, men innser at tida går frå oss, så eg trur det vert frå Optimalprint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsinvitasjoner.no

De er råflinke og gir kjempegod personlig service!

Nå er vi "bare" i designfasen, men de har vært så behjelpelige og raske med tilbakemeldinger.

Vi gikk litt bort fra standarden med andre farger og mål med det var ikke problem, i tillegg får vi et nydelig monogram.

Anbefales!

Lykke til :)

Disse var lite serviceinnstilte da jeg kontaktet dem, og sendte meg feil i forhold til hva jeg ba om osv, så de gikk jeg helt bort fra. Men da har de kanskje skjerpet seg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde de selv :-) 130 stk!!! :-)

Brukte et papp-kort i A6 forrmat, limte på et lite skriv (som jeg laget i word) midt på dette kortet, så pyntet jeg hjørnene med dekor fra Panduro. Jeg skulle egentlig bestille fra en grafiker på nett, men grafikeren gadd ikke svare meg på hverken mailer eller henvendelser via nettsiden. Da MÅTTE jeg gjøre det selv for å få de sendt ut i tide. Det kostet meg 1200,- i materiell, så jobet jeg to kvelder med dette. Var egentlig koselig å holde på med dette... :-)

Jeg betalte ca 500 i porto. Sparte LITT på å gjøre det selv kan man si....

Grafikeren skulle ha 4000,- ca...

Vimsi :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi Vimsi, du er fantastisk! Er ikke mange som gjør dette når det er så mange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi Vimsi, du er fantastisk! Er ikke mange som gjør dette når det er så mange...

HIhi :-) Takk! SOm sagt, jeg hadde tenkt å bestille, men er glad for at jeg lagde de selv nå... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi brukte kanskje 500 kr på invitasjonene, der 200 kr gikk til porto.

Så definitivt billigere enn å bestille. Brukte to kvelder på å lage 60 invitasjoner. Ble litt sliten i nakken, da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi dere som har laget selv har vært raske. jeg har også laget selv, men har brukt laaaang tid! Har laget 60 stk og har nok brukt over 1 uke tilsammen, har ikke holdt på med det hver dag. Det tok meg også lang tid å finne alle materialer osv og har nok brukt mer penger enn mange som bestiller dem ferdig. Hvordan fikk dere det til så raskt og hvordan fikk dere det til såpass rimelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi dere som har laget selv har vært raske. jeg har også laget selv, men har brukt laaaang tid! Har laget 60 stk og har nok brukt over 1 uke tilsammen, har ikke holdt på med det hver dag. Det tok meg også lang tid å finne alle materialer osv og har nok brukt mer penger enn mange som bestiller dem ferdig. Hvordan fikk dere det til så raskt og hvordan fikk dere det til såpass rimelig?

Hei :-)

Det skal jo sies at vi kun har en liten lapp med tekst på da. Info om vielse, hvor og når, og så henviser vi til en nettside der folk kan se mer info. Litt enkelt, men det funker :-)

Kortene kostet 120,- ca for 25 stk med konvolutt, og så kjøpte jeg pynten på Panduro til ca 300,- til sammen...Så kjøpte jeg noen sølv-ark (sånn til scrap booking)til å pynte med.

jeg ble hekta da jeg hadde satt i gang, så da ble jeg sittende med det til langt på natt den første kvelden, så gledet jeg meg hele dagen etter på jobb til jeg skulle fortsette på kveld 2 :-)

Har nå laget bordkort i samme stil, og jeg jobber med sanghefte :-)

Vimsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Det skal jo sies at vi kun har en liten lapp med tekst på da. Info om vielse, hvor og når, og så henviser vi til en nettside der folk kan se mer info. Litt enkelt, men det funker :-)

Kortene kostet 120,- ca for 25 stk med konvolutt, og så kjøpte jeg pynten på Panduro til ca 300,- til sammen...Så kjøpte jeg noen sølv-ark (sånn til scrap booking)til å pynte med.

jeg ble hekta da jeg hadde satt i gang, så da ble jeg sittende med det til langt på natt den første kvelden, så gledet jeg meg hele dagen etter på jobb til jeg skulle fortsette på kveld 2 :-)

Har nå laget bordkort i samme stil, og jeg jobber med sanghefte :-)

Vimsi

Okey :) enkelt kan jo være like fint det ;) Jeg gjorde det nesten for avansert for meg selv og har nok brukt hvertfall 1 time pr kort, så det har tatt sin tid :) Vet ikke eksakt hvor mye jeg har brukt, men har regnet litt på det og har hvertfall brukt 2500,- og mest sannsynlig litt til (har ikke tatt vare på alle kvitteringer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde invitasjonene selv :) Kjempe fornøyd og skal lage takkekortene også når den tid kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget selv, men på photoshop slik at man kan printe dem ut i en fin papir... så da bruker man heller ikke altfor langt tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...