Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Jepp... Det jeg mente :sjenert: Trodd det har vært det samme jeg :flau:

Ta deg en tur på lørdag du! Og dans litt for meg å ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Jepp... Det jeg mente :sjenert: Trodd det har vært det samme jeg :flau:

Ta deg en tur på lørdag du! Og dans litt for meg å ;)

Så ulike navn er det jo ikke, så det er en honest mistake! :)

Jeg tok turen på lørdag, og danset nok for oss begge og vel så det. :danser: Så utrolig gøy med nytt program, særlig når beina også var med på leken! :nigo: I dag skal jeg prøve meg på Høypuls (selv om det ikke heter det lenger...) Grugleder meg, men overlever nok... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Hva heter høypuls nå? Jeg lurte på hvor det har tatt veien, selv om jeg ikke har planer om å prøve :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hva heter høypuls nå? Jeg lurte på hvor det har tatt veien, selv om jeg ikke har planer om å prøve :ler:

Nå heter det Cardio Challenge :jepp: Det er visst noe nymotens greier :ler: Alle vi gamlingene kaller det likevel høypuls da... Gammel vane vond å vende osv... Og det er bare å ta turen! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Nå heter det Cardio Challenge :jepp: Det er visst noe nymotens greier :ler: Alle vi gamlingene kaller det likevel høypuls da... Gammel vane vond å vende osv... Og det er bare å ta turen! :duskedame:

Får se når jeg slutter å bli svimmel av vanlig jogging ;) lite jern for tida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Får se når jeg slutter å bli svimmel av vanlig jogging ;) lite jern for tida..

Ja, da er det nok greit å vente til verdiene har stabilisert seg! :jepp: Slitsomt med jernmangel, har prøvd det et par ganger jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Ja, da er det nok greit å vente til verdiene har stabilisert seg! :jepp: Slitsomt med jernmangel, har prøvd det et par ganger jeg også!

Mm, ikke moro! Men lykke til, hørt at det er tøffe timer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Mm, ikke moro! Men lykke til, hørt at det er tøffe timer ;)

Tusen takk, jeg kommer til å trenge det... Det er en grunn til at jeg så sjelden tvinger meg på de timene.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så god på å komme meg på de høypulstimene selv... Ble så fokusert på at jeg ble sliten på slutten av timen, og da mistet jeg hvertfall litt piffen :sjenert: Ikke like lett å tvinge seg til å gi mer på høypulstimene i forhold til som når man bare VIL danse mer hos Elen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Var ikke så god på å komme meg på de høypulstimene selv... Ble så fokusert på at jeg ble sliten på slutten av timen, og da mistet jeg hvertfall litt piffen :sjenert: Ikke like lett å tvinge seg til å gi mer på høypulstimene i forhold til som når man bare VIL danse mer hos Elen!

Nei, det er sant det! Nå skal det sies at good intentions always pave the road to hell, så det ble ingen høypuls :sukk: Men det sto ikke på meg, det skal sies! Vi sto klare og ferdigskifta og klokka tikket over timetid, og ingenting skjedde. Så Elen dukket ikke opp! Vet ikke hva som hadde skjedd, men timen var flyttet en time fram med tanke på påskeåpningstider, så mulig hun trodde det var vanlige tider? Etter en stund fikk vi ihvertfall beskjed om at timen uansett var avlyst, og at resepsjonen ikke hadde fått tak i henne. Ergo visste vi heller ikke om det ble yoga, så jeg dro hjem. Og da var jo hele treningsdagen forspilt, for ikke bare hadde jeg brukt masse tid på å vente (og måtte vente mer for å få riktig buss hjem), når jeg kom hjem var jeg jo sulten igjen, for det hadde jo blitt nesten fire timer siden jeg spiste havregrøt og knekkebrød med tanke på trening... Så da utgår gårsdagen fra historien, så får det heller tas igjen senere i påsken! I ettermiddag skal jeg og kjære ut og spise sammen med en kompis og samboeren hans, før vi skal se "Vi må snakke om Kevin" på kino. Kjenner jeg gruer meg litt! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjedelig når man er så innstilt på trening, og så blir det ikke noe av. Håper du får en fin ettermiddag i dag. :) Hadde tenkt oss på kino i dag vi også, men jeg er ikke i form, så da får det heller bli en annen dag.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det er kjedelig når man er så innstilt på trening, og så blir det ikke noe av. Håper du får en fin ettermiddag i dag. :) Hadde tenkt oss på kino i dag vi også, men jeg er ikke i form, så da får det heller bli en annen dag.

:klemmer:

Ja, det er kjedelig. Og ender ofte med en enda dårligere trend, nemlig spising av usunne ting... :sukk: Men det kommer heldigvis flere dager! I det siste har denne jenta vært flinkere til å spise påskesnop enn å trene, men må karre meg opp på riktig side igjen snart...

I går var veldig hyggelig! Vi spiste god middag (om enn med litt dårlig tid) her før det var på tide med film. Som forventet var den både veldig bra og veldig forstyrrende, den kommer nok til å sitte under huden en god stund! Men anbefales absolutt!

Håper formen din er bedre og at dere får en god påske! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har denne jenta vært flinkere til å spise påskesnop enn å trene, men må karre meg opp på riktig side igjen snart...

Da er vi to :sjenert: Jeg ble all of a sudden veldig lat..........

God påske :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Da er vi to :sjenert: Jeg ble all of a sudden veldig lat..........

God påske :kaklehone:

Jeg har innvilget meg litt latskap disse dagene, og deler den gjerne! :ler: Jeg er jo egentlig født lat, men piskes nok litt rundt av min kjære i påsken kjenner jeg henne rett...

Ha en strålende påske dere også! :sol::kaklehone::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Drøyt halvannen time igjen på jobb før det er på tide med litt påskefri! :nigo: Det blir skikkelig deilig nå! Disse tre dagene har de fleste rundt meg hatt fri, og da blir jeg ineffektiv... :sjenert: Det vil si, på mandag og i dag har jeg vært ineffektiv, i går gjorde jeg masse. Det hjelper heller ikke at vaktmesteren hos leverandøren der jeg er kom med MASSE godis i går, sitter godt fast i komfortsonen og vel så det akkurat nå. Men, det kommer bedre tider med mer trening og mindre sukker, så enn så lenge koser jeg meg! :jepp:

Dessuten har jeg egentlig grunn til å kose meg, denne kroppen min er ikke akkurat samarbeidsvillig for tida. :sjenert: Jeg har jo slitt mye med store smerter og massive blødninger når jeg har mensen, og det har bare blitt verre. Har en kusine med endometriose, og fikk henvisning av fastlegen til gynekolog og ultralyd. Heldigvis ingen cyster å se på meg, men ble satt på p-piller for å slippe mensen mesteparten av tida. Har gått på p-piller en gang før, det gikk ikke akkurat så bra, hei migrene og ekstremt raseri. Denne gangen håpet jeg det skulle bli bedre, verden har jo tross alt gått framover siden 2003, men sliter litt med bivirkninger nå også. Magen er ustabil, og har sånne små grumseblødninger nesten daglig. I går toppet det seg med sterke menssmerter og mer blødning, var det ikke akkurat dette jeg skulle unngå??? :sukk: Er litt i villrede, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Og motivasjonen er jo ikke helt 100 heller, i og med at jeg ikke trenger dem for prevensjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

:klemmer: Håper det ordner seg! Ta en uke helt fri du, det tror jeg kroppen trenger :)

Håper du får en flott påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kos deg med påskeferie!! :hoppendeglad:

Det gjorde jeg til gangs! Bare synd den forsvant før jeg visste ordet av det! :klo: Her sitter jeg nemlig på jobb igjen, og påsken har forsvunnet... :lete: Godt det ikke er lenge til neste sprell, Manchester venter jo i slutten av neste uke! :bolledeig:

:klemmer: Håper det ordner seg! Ta en uke helt fri du, det tror jeg kroppen trenger :)

Håper du får en flott påske!

Håper du også har hatt en fin påske, arbeidet til tross! :jepp:

Jeg håper kroppen vil ordne seg jeg også, ringte kontoret til han som har gitt meg pillene i dag, men ble rådet til å holde ut litt til, så skal det visstnok være store muligheter for at det retter seg etterhvert. Jeg håper de har rett! Kranglete er kroppen ihvertfall, men det har da blitt litt aktivitet likevel. Og det har vært godt! Fredag og lørdag var vi på skiturer, ca halvannen mil begge dagene. Med det er skisesongen avsluttet. Vi trodde jo ikke vi skulle få prøvd skiene denne påsken, men bra turer ble det! Søndag var det kaldt og mye vind, så da trente vi nede i kjelleren hos kjæres foreldre. Kickboxing og styrke, jeg er kjempestøl i magen! Det må jo bety at det er effektivt! :jepp: I går hadde vi hviledag, og for min del blir det nok det i dag også, før det er på'n igjen med danseaerobic og yoga i morgen. Påskegodis har det også blitt en del av... :sjenert: Vekta bar litt preg av det i går kveld, så det er nok bare å hanke seg inn på den smale sti igjen... Jeg tror ikke jeg kan skylde på hormonene heller, det er nok bare inntaket det har vært noe feil med... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...