Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

:hoho: Ja, uff de første ukene man trener igjen er man så støl at det gjør vondt. Husker jeg trente skikkelig hardt første uka jeg kom igang igjen på noen år. Kunne ikke bevege armene etter armestyrke, eller beina etter beinstyrke. Var også støl i langt mer enn 2 dager av gangen. :daane: Men nå blir jeg nesten ikke støl lenger!

Jeg har mistet troen på at jeg noensinne kommer til å bli mindre støl av knebøy og utfall... :fnise: Men jeg blir gjerne positivt overrasket! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Ja, knebøy og utfall er tøft de første ukene. Første gangen jeg gjorde det så kunne jeg ikke gå på uker. Og andre gangen var jeg støl i flere dager, så tredjegangen var jeg hardt støl og så gikk det litt og litt bedre. Men jeg bygger opp beina mine i styrke ganske fort da siden jeg spilte fotball i 9 år. Har man ikke hatt noe særlig med beinmuskler før tar det litt lenger tid for kroppen å restituere beina også. Samme med andre steder på kroppen, det er derfor jeg dør litt hver gang jeg trener triceps, selvom det heldigvis begynner å bli bedre. :gjeiper:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Usikker på hva jeg skal gjøre på treningsfronten i dag. Kroppen sier fra at den har hatt tre dager på rad nå, det er vanligvis min maksimumsgrense. Og invalidstøl i stadig flere lemmer, i og med at jeg trente NTC på mandag, pole på tirsdag og dans og yoga i går.. :daane: Og så må jeg bake fredagskake til jobben, men jeg har trent pole hjemme og bakt fredagskake før... :sjenert: Åh, ambivalensen lenge leve!! Jeg får se hvordan det kjennes ut når det nærmer seg... Tross alt er det jo som de sier: No pain, no gain! :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har brukt opp alle muskelgruppene dine og de trenger restitusjon, så kan du dra ut og jogge deg 10-15 min (dette er maks for nybegynner-joggere). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Om du har brukt opp alle muskelgruppene dine og de trenger restitusjon, så kan du dra ut og jogge deg 10-15 min (dette er maks for nybegynner-joggere). :)

Det ble rett og slett en hviledag, da jeg var ferdig med å bake og klokka var over åtte, var kroppen kaputt og nektet å være med på noe slags aktivitet... :sjenert: Men trening blir det i helga da ihvertfall :jepp:

:duskedame:

:vinke::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Hei søte du :klemmer:

en liten tur innom for å ønske god helg og legge igjen en :klem:

håper alt er bra med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei søte du :klemmer:

en liten tur innom for å ønske god helg og legge igjen en :klem:

håper alt er bra med deg!!

Det er så fint å se deg! :kyss:

Håper din helg også er bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Helgen her er forvåvidt bra den, sånn rent bortsett fra at sambo har fått betennelse på øye :( :( men vi har en rolig sportssøndag :hjerte: håper du har en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Helgen her er forvåvidt bra den, sånn rent bortsett fra at sambo har fått betennelse på øye :( :( men vi har en rolig sportssøndag :hjerte: håper du har en fin helg :)

Godt det er mye bra sport på tv da!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Jeg vet ikke hvor mye det hjelper etter fråtsing i middag og dessert, men innbiller meg at det uansett er bedre enn kjeks istedenfor joggetur i tillegg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Garantert! Jeg kunne kjenne Stratosen la seg rett på hoftene :sjenert: Likevel fortsatte jeg å spise :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Garantert! Jeg kunne kjenne Stratosen la seg rett på hoftene :sjenert: Likevel fortsatte jeg å spise :fnise:

:ler: En velkjent problemstilling det der altså! Men det må jo være lov å kose seg litt i helgene! :jepp: Tenker kroppen din bruker opp det stratosen ga deg på å bli frisk igjen jeg! :opplyser::jepp:

_:hug:

:klemmer:

-----------------------------------------------------------------

Våknet i dag tidlig med en hodepine som plaget meg nok til at jeg var kvalm og uggen. Ingen jobb med andre ord. Sov to og en halv time til, og har bare sløvet etter det. Føler meg bedre, hodepinen har gitt seg, men er fortsatt veldig slapp og litt svimmel. Håper kroppen snart er tilbake til sitt vante jeg igjen! Måtte avlyse privattimen i pole som jeg skulle ha kl 20, så der røk den muligheten. Får ta det igjen ved første og beste anledning! :jepp: Nå skal jeg snart lage litt middag så min kjære får noe å spise når hun kommer hjem fra jobb. Og kanskje hvile litt til :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som ikke er i form ser jeg :klemmer: Håper det blåser fort forbi hos deg også :Nikke: Hvil litt du, høres fornuftig ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...