Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.


Pene sko...

Anbefalte innlegg

1 time siden, WubWub skrev:

moi.png

Men vår kjære wubbis, åssen kan en mann som kler seg som dette være slik som du fremstår her inne på KG? Du må jo se ut i måneskinn! Men du ér så rar at jeg mange ganger tror du har en diagnose. (har lest et sted at du synes det er greit å høre. En av diagnosene dine som tillater direkte tilbakemeldinger).

Men du var flott i klesveien må jeg si!

Anonymkode: db021...417

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vår kjære wubbis, åssen kan en mann som kler seg som dette være slik som du fremstår her inne på KG? Du må jo se ut i måneskinn! Men du ér så rar at jeg mange ganger tror du har en diagnose. (har lest et sted at du synes det er greit å høre. En av diagnosene dine som tillater direkte tilbakemeldinger).

Men du var flott i klesveien må jeg si!

Anonymkode: db021...417

Jeg tuller veldig ofte da snuppis :fnise: Jeg har en sær form for humor , veldig sær :bond:

Uansett; Tusen takk for fine og varme ord, me love you long time !

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WubWub skrev:

moi.png

WOW! Dette er nydelig gjennomført. Du ser smashing ut her. Mission Accomplished? Check! 

 

For de av dere som lurer på hvordan Wub ser ut. La meg si det slikt. Han er en kjekkas. Sorry Wub, but it is what it is. Uansett hva en nå du må si til andre her. Hehe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Saunet skrev:

WOW! Dette er nydelig gjennomført. Du ser smashing ut her. Mission Accomplished? Check! 

 

For de av dere som lurer på hvordan Wub ser ut. La meg si det slikt. Han er en kjekkas. Sorry Wub, but it is what it is. Uansett hva en nå du må si til andre her. Hehe. 

åhhh du er altfor snill! er faktisk du som har hjulpet meg på god vei hva angår mote :P

husker du hjalp meg med nettshopping i 2014. jeg eier ikke mote sans så det var godt at jeg fikk hjelp av deg :D 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

åhhh du er altfor snill! er faktisk du som har hjulpet meg på god vei hva angår mote :P

husker du hjalp meg med nettshopping i 2014. jeg eier ikke mote sans så det var godt at jeg fikk hjelp av deg :D 

Er varmende å høre. Men det her er deg. Er stolt over hva du har fått til 😊. 

Mye av din personlighet som ligger i antrekket, slikt jeg tolker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Saunet skrev:

Er varmende å høre. Men det her er deg. Er stolt over hva du har fått til 😊. 

Mye av din personlighet som ligger i antrekket, slikt jeg tolker det.

misunner de som har deg som venn, så god du er ! :) men ja, jeg er lite jålete :fnise:

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, WubWub skrev:

misunner de som har deg som venn, så god du er ! :) men ja, jeg er lite jålete :fnise:

😊 My little fashion prince, that's what you are dear! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Saunet skrev:

😊 My little fashion prince, that's what you are dear! 

hihi jeg rødmer bort, skal du ikke legge deg snart, klokken er sent :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, WubWub skrev:

hihi jeg rødmer bort, skal du ikke legge deg snart, klokken er sent :rodme:

Skal legge meg nå. Jetlagged og døgnrytmen er snudd. Hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, WubWub skrev:

moi.png

Du er en stilig og elegant herre, WubWub! :)

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Gjør det!

Jeg har akkurat samme fasong som deg (men ikke så fantastisk hår dessverre), så vil gjerne følge bloggen din. 

Bare en liten ting; hvis du har skjørt som går rett under kneet (eller på), så får du enda bedre fasong. I hvertfall gjør jeg det. 

JA TIL BLOGG! 

Anonymkode: 15b5d...060

Ja, det har du helt rett i! Problemet er bare at jeg er ganske lav, så skjørt og kjoler ofte blir lange. Jeg kunne nok blitt flinkere til å bruke symaskinen og legge opp skjørt og kjoler så de passer bedre.

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Plus size?? 40+? Tror jeg ikke noe på :) ser kjempeflott ut 

Anonymkode: 9e988...53c

Å, du smigrer meg! :rodme: I følge passet og førerkortet har jeg for lengst passet 40 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men vår kjære wubbis, åssen kan en mann som kler seg som dette være slik som du fremstår her inne på KG? Du må jo se ut i måneskinn! Men du ér så rar at jeg mange ganger tror du har en diagnose. (har lest et sted at du synes det er greit å høre. En av diagnosene dine som tillater direkte tilbakemeldinger).

Men du var flott i klesveien må jeg si!

Anonymkode: db021...417

Jeg smiler jeg fra øre til øre, så god du er! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, WubWub skrev:

moi.png

Ser du allerede har fått en del oppmerksomhet på dette bildet. Ser veldig bra ut. Hva for et armbånd er det du har på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, minister-mio skrev:

Ser du allerede har fått en del oppmerksomhet på dette bildet. Ser veldig bra ut. Hva for et armbånd er det du har på?

jeg var hos gullsmeden å kjøpte en klokke til 3100 kr med merket "police", så fikk jeg armbåndet med gratis. Det er av merket police det også.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, WubWub skrev:

moi.png

Det der var skikkelig smashing! Elsker når menn går gjennomført kledd, spesielt med vest!

16 timer siden, WubWub skrev:

Jeg tuller veldig ofte da snuppis :fnise: Jeg har en sær form for humor , veldig sær :bond:

Uansett; Tusen takk for fine og varme ord, me love you long time !

 

En av verdens beste filmer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens antrekk: Kjolen er fra Dorothy Perkins, men er kjøpt på loppemarked. Cardiganen er fra KappAhl og strømpebuksa fra Indiska. Perlebåndet har jeg laget selv, og består av perler fra smykker kjøpt i diverse bruktbutikker.

5a637cbc3a82a_antrekk20_01_2018.jpg.2ed17d693728ba0d03e9542e74d68a1b.jpg

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Perelandra skrev:

Dagens antrekk: Kjolen er fra Dorothy Perkins, men er kjøpt på loppemarked. Cardiganen er fra KappAhl og strømpebuksa fra Indiska. Perlebåndet har jeg laget selv, og består av perler fra smykker kjøpt i diverse bruktbutikker.

5a637cbc3a82a_antrekk20_01_2018.jpg.2ed17d693728ba0d03e9542e74d68a1b.jpg

nei så flott du er! tipper du får mange blikk på gata :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

nei så flott du er! tipper du får mange blikk på gata :fnise:

Ikke i dette været, for da jeg var ute tidligere i dag måtte jeg pakke meg godt inn i kåpe, lue og skjerf. :fryser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...