Gå til innhold

Skravletråd november/desember 2012


miesol

Anbefalte innlegg

Gjest Boxee

Ja, har helt dødd ut denne tråden her...

Her går det ganske bra! Juni var et helvete mtp nattesøvn, vi hadde 4. barnesykdommen med feber, og så kom det tenner. Sliten mamma da ja!

Gutten begynner nok snart å krabbe, prøver å komme fremover, men det går ikke helt enda. Ruller rundt i stor fart og setter seg opp selv da!

Vi har to tenner nede, og to som har bryti ut oppe.

Må amme om natta enda, får han ikke til å sove igjennom, noen netter er det bare 2 ganger, andre netter 5!!!! Men han er jo så liten enda, 66 cm og 6,9 kr for tre uker sida, så kanskje han trenger maten?

Hadde vært gøy å høre litt om dere andre med babyer i samme alder! Noen som har begynt å jobbe igjen?

Jeg har fått overført pappapermisjonen til meg, så begynner ikke før slutten av november...

Huffa, hørtes ikk noe særlig ut.. Skjønner godt du ble sliten! Her er gutten sju måneder i morgen. Han åler seg fremover, men han kryper ikke enda. Men trolig like før. Han står på alle fire å jokker, hehe.

Her ruller han også begge veier, å har gjort det en god stund. Ruller vel første gang fra rygg til mage i februar-mars? Tidlig ut med det i alle fall. Han har enda ikke fått noen tenner, ikke antydning engang.. Klarer ikke å sette seg opp selv, men dersom vi setter han med fotene utstrakt sitter han dn stund før han faller fremover eller til siden :P ja trenger det sikkert. Vår var 73cm og 10.3kg for en mnd siden, men han trenger jo også nattmat, hehe. Morsomt å høre hvordan andre har det. Men er du medlem i desembermødrene på facebook? Hvis ikke kan jeg legge deg til? Masse nyttig tips, diskusjoner osv. Eller fødte du kanskje i november du da? Gruppa er i alle fall for de som fødte eller hadde termin i desember. :) jeg hadde termin 27nov, men fødte ikke før 7des :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffa, hørtes ikk noe særlig ut.. Skjønner godt du ble sliten! Her er gutten sju måneder i morgen. Han åler seg fremover, men han kryper ikke enda. Men trolig like før. Han står på alle fire å jokker, hehe.

Her ruller han også begge veier, å har gjort det en god stund. Ruller vel første gang fra rygg til mage i februar-mars? Tidlig ut med det i alle fall. Han har enda ikke fått noen tenner, ikke antydning engang.. Klarer ikke å sette seg opp selv, men dersom vi setter han med fotene utstrakt sitter han dn stund før han faller fremover eller til siden :P ja trenger det sikkert. Vår var 73cm og 10.3kg for en mnd siden, men han trenger jo også nattmat, hehe. Morsomt å høre hvordan andre har det. Men er du medlem i desembermødrene på facebook? Hvis ikke kan jeg legge deg til? Masse nyttig tips, diskusjoner osv. Eller fødte du kanskje i november du da? Gruppa er i alle fall for de som fødte eller hadde termin i desember. :) jeg hadde termin 27nov, men fødte ikke før 7des :)

Har ikke facebook jeg. Hadde termin 7 november, men fødte 12 oktober.

Gubben sliter med ryggen sin, blitt operert 2 ganger uten hell, så nå skal han søke uføretrygd. Ikke alltid han kan ta seg av den lille om ryggen slår seg vrang osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...