Gå til innhold

Athenes prøverdagbok


Athene

Anbefalte innlegg

Jeg "kjenner" deg egentlig ikke, men tillater meg å krysse det som krysses kan, og ønske lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen!

Slappe av og ikke tenke på det.... :gjeiper: Det er definitivt lettere sagt enn gjort. Jeg analyserer jo alt jeg gjør, og alt jeg putter i munnen. Også er jeg veldig usikker på hvor mye i ro jeg skal holde meg. Jeg er vant til å jobbe mye, stresse mye og trene mye. I dag føler jeg meg også mye bedre enn før, så jeg er så vanvittig rastløs. Har forsøkt å se på TV, lese bok, vasket vinduer, bakt.... Og går på veggen. Vurderer å dra ut og møte venner i kveld, men samtidig hadde jeg bestemt meg for å holde meg i ro i 2-3 dager, med unntak av noen gåturer. Jeg ser at flere av klinikkene anbefaler dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for å holde seg i ro! Selv om det er lettere sagt enn gjort. Sliter med det samme selv, og jeg vet at jeg har en levende klump inni meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er å ikke vite om det er noe på gang eller ikke. Det å gå rundt med håpet i to uker, og så har det dødd omtrent samtidig som det ble satt inn. Magefølelsen er ikke helt der den burde være. Jeg vet man skal være positiv, men på et tidspunkt har man hatt for mange nedturer.

Magen murrer og stikker og strekker. Første forsøk var jeg sikker på at det betydde at noe var på gang, nå vet jeg heldigvis bedre. Det er bare ettervirkninger av stimulering og uttak, samt bivirkninger fra Crinonen.

Jeg jobber, trener og er sosial, men i et mye roligere tempo enn vanlig. Jeg har alt for mye fritid som jeg ikke klarer å fylle på en fornuftig måte. Bruker alt for mye tid på KG, mot bare en kort svipptur annenhver dag normalt.

Ellers er livet godt. Årets feriepenger kom i går, og i dag fikk jeg utbetalt bonus for første halvår. Snart er det ferie, hele 6 uker i og med at både jeg og mannen har en del avspasering til god. Så foran meg ligger mange fine turer i fjellet, noen solide shoppingturer, og flere utenlandsturer. Og mye tid med venner og familie. Eller dersom det går som jeg håper - 6 uker strak ut på sofaen med kvalme og voksende mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en fin dag. Stresser ned, og tar livet med ro. Jeg har til og med fått et par timer med sol i ansiktet. Det henger nyvaskede klær på snora, og huset er strøkent.

Jeg lurer på å ta en test i morgen. Det er rugedag 7, 8 DPO. Litt tidlig, men er man testoman så er man testoman. Det er ikke slik at en negativ test kjører meg rett i kjelleren, det er heller slik at den hjelper meg litt å holde bena på gjordet. Og forstå at alt jeg kjenner av "symptomer" egentlig bare er bivirkninger av progesteronen.

Er ikke mange dagene til jeg vet hvordan det har gått nå, merker at knuten i magen er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært så aktiv her i det siste, men krysser selvsagt alt jeg har! :klemmer: Dere fortjener det så inderlig :hjerte: Har du tatt en tidlig test eller?

Håper det blir en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke så mye nytt. Jeg har vært i utlandet noen dager på en liten romantisk pustepause, derfor dårlig oppdatering.

På testfronten fikk jeg skyggestrek etter tidsfristen torsdag, sikkert på grunn av eggløsningssprøyta. Så har jeg ikke fått testet siden det i og med at jeg ikke tok med tester. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke håpe så mye, for jeg vet at sannsynligheten for at det skal klaffe er så veldig lav.

Ellers er livet godt, og dagene går fort. Jeg kjenner at kroppen har begynt å hente seg inn igjen etter tøff behandling de siste ukene, og jeg har fått meg en fin løpetur både lørdag og søndag. Ferien har begynt, og vi fortsetter med noen dager på hytta senere denne uka. Vi har valgt å bruke den første uka alene sammen, det er greit å slippe unnskyldninger for at jeg ikke drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange som har skyggestrek ved tidlig test som senere blir positiv :popcorn: fortsetter å krysse fingrene for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som har skyggestrek ved tidlig test som senere blir positiv :popcorn: fortsetter å krysse fingrene for deg

I wish. Men jeg får skyggestrek på annenhver test. Her må jeg alltid lese av innen fem minutter, ellers så dukker det garantert opp en ultrasvak rosa stripe som gir meg falskt håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at du koser deg og at dagene går fort til tross for ventetiden :) Skjønner godt at du ikke ønsker å gire deg opp for noe som kanskje ikke er realitet, men jeg fortsetter i allefall med fingerkryssing :)

Kos deg på hytten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt litt med i kulissene her og ville gi meg til kjenne :vinke:

Krysser fingrene for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøffel

Jeg krysser også fingrene for dere, Athene. Syns du alltid har tålmodige og informative svar på prøver-siden, selv på spørsmål som må virke utrolig banale for deg. Høres uansett ut som om du og mannen din har et svært godt og rikt liv sammen, og at selv om et barn kanskje hadde satt prikken over i'en, så er det jo ikke verdens undergang om det "bare" blir dere to. Ønsker dere alt godt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...