Gå til innhold

HVEM BLIR ENGEL NR. 100?


Væren

Anbefalte innlegg

Kjære engler og andre brukere av KG!

Vi har nå kommet i den spennende situasjon at våre medlemslister inneholder navn på 99 engler!

I den anledning oppfordrer vi alle som har en engel i magen, med eller uten svarte kanter på vingene, til å søke medlemsskap hos oss i De Lystige Engler!

Kanskje det er nettopp DU som blir medlem nr. 100?

Medlem nr. 100 vil få sin egen dekksstol på bassengkanten vår, og ett års forbruk av pærebrus!

Hilsen De Lystige Engler!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meg, meg! Eg er ikkje medlem enno, kva stilling kan eg få? Er det snøscooterar der?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER, HEDDA-78!

Du ble vårt medlem nr. 100!

Hvordan føles det???

Vi har ikke snøscootere hos oss, men i Den Blå Lagune kan vi kanskje lage til en vannscooterpark eller noe sånt!

Vi har ikke vinter og snø i menigheten vår, så enten må jeg ansette deg som vannscooterengel, eller så må vi finne på noe helt annet.

Evt. må vi anlegge kunstsnøbakke i Gullepleskogen slik at du kan få kjøre snøscooter...

Noen ideer???

Hjertelig velkommen skal du være!

Klem fra menighetsoverhode

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk, eg føler meg beæra!!

Det gjer egentlig ingenting at det ikkje er vinter der, det har eg fått nok av allerede. Litt sol og varme høres veldig fint ut!

Vannscooterturar i lagunen kan kanskje bli litt for bråkete, kanskje robåt- og kano-utleige meir er min ting? (opprinneleg vestlending veit du, båtliv er bra icon_smile.gif )

Sjøfrisk helsing12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Båtengel?

Kanoengel?

Båtutleie-engel?

Hm...Hva synes du selv???

icon_lol.gif Vi må nok sove på den der!

God natt, Hedda!

Klem fra vestlendingen 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som medlem nr.100 HEDDA-78!!!! icon_smile.gif

Hva slags engel skulle du være igjen???

Båtengel??? Eller var det båtutleie-engel?????

*klør meg i hodet*

Tror jeg får ta meg en pærebrus, jeg. Det er slitsomt å gruble så mye. icon_wink.gif

Uansett VELKOMMEN skal du være!!! icon_smile.gificon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk, alle sammen. Har tenkt lenge og grundig no, og har bestemt meg for å søke stilling som kano-engel. Skal drive med utlån av kanoar til englar som har lyst på ein padletur i lagunen. Høres ikkje det koselig ut?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_smile.gif Det høres kjempeflott ut, Hedda-78!

Jeg skal føre deg opp som kano-engel umiddelbart, så ingen trenger å være i tvil om hvor de skal henvende seg for å få leid seg en kano!

Klem!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjææære Væren! Må si jeg er litt lei meg, for har søkt om medlemskap som koseengel i menigheten deres to ganger og blir ikke tatt opp! Jaja, får gå ut i skogen heelt alene da og sette meg under et stort tre og vente på at ville dyr kommer og tar meg icon_frown.gif *snufs*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære Megan!

Hva i all verden er det som har skjedd her, da???

For all del; ikke løp ut i skogen!!!

Kan skjønne du skal få bli koseengel i menigheten vår! Vi trenger deg, Megan! Ikke gå!!! Det må ha skjedd en misforståelse, så søknaden din må ha kommet bort på ett eller annet vis!!!

Jeg skal oppdatere medlemslistene våre nå og med en gang, og så må jeg bare beklage på det sterkeste og si: UNNSKYLD!!!

Her har du et glass forfriskende, kald pærebrus som burde få humøret på plass igjen!

*trøsteklemmer Megan masse, masse*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...