Gå til innhold

Treningsdagboken til Kadust


KaDust

Anbefalte innlegg

Her er det jeg som ikke liker det, men jeg synes det er morsomt å se hvor provosert Knut blir av det. :sjenert:

Åh, bilen til Knut er forresten på verksted så han har leiebil for øyeblikket. En splitter ny Ford C-Max 2012 modell. Den er stor, romslig og deilig! Og den påvirker han ganske mye. :hoho: Han sier at det lett er plass til en svær bikkje i bagasjen, og jeg kan lett snu meg og ordne med unga når det trengs. Her er det familieøkelseplanlegging fra hans side. :rodmer: Han er så skjønn, han ble skikkelig gira på familielivet nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Jeg er så lite gira på familie akkurat nå. Ville ha det for et år siden, men nå vil jeg tenke på meg selv. Jeg vil ha det gøy, dra på byen, studere og bare være meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg vil ha familie nå. Men aller helst vil jeg bli ferdig med studiene og ha fast jobb før jeg får meg barn og hund. For jeg vil ha økonomisk stabilitet slik at ungene kan ha en trygg hverdag - det hadde nemlig ikke jeg!

Det blir familie, en gang! Bare ikke nå.

Jeg fikk heller ikke trent idag. Ingen her som er i noe særlig god dagsform. Så vi skal prøve å ta det igjen iløpet av uken. Så har jeg meldt oss på crossfit på lørdag! Endelig har han satt opp en lørdag igjen, for det blir ikke gjort hver helg skjønneru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror lysten på familielivet har mye med hvordan man har det i forholdet. Nå har jeg vært sammen med sambo i snart 4 år og hadde sykt lyst på familie for bare et halvt år siden. Nå driver ting å skranter litt, så da er familieplanene så langt vekk som overhodet mulig. Trenger å fokusere på meg og mitt, for å så finne ut om det bare er det å være meg jeg savner. Sambo har heldigvis ikke noe imot at jeg tar meg en tur på byen :)

Timene på senteret mitt er ganske faste, noe som hadde vært praktisk om jeg også jobba faste tider, nå går jeg jo glipp av mange av yndlingstimene.

Bare jeg får vært på veiledning nå, skal jeg prøve å trene kardio og styrke annenhver dag, med 1 til 2 treningsfrie dager. Tror det kan bli bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timene på senteret vårt også er fast. Crossfit er alltid torsdager kl 19:00, men det er alltid fullt. Så får aldri meldt oss opp der. Og vi kjenner trenern godt så har vi spurt om han ikke kan ha crossfit andre dager også, så han har det på de lørdagene han kan kl 11:00. :lur:

Ja, det blir nok bra!

-------------------

Nå er jeg hjemme fra jobb. Bankkortet mitt har visst gått ut, så jeg må ta turen til morsan en dag her og lete etter det andre jeg har. :daane:

Jeg liker ikke tirsdager, for disse dagene får alltid en dårlig start. Jeg får ikke bruke doen på jobb (arbeidsgivern min er NAZI), så jeg kan hverken spise eller drikke før jeg drar. Dvs at jeg disse dagene ikke får mat før jeg er hjemme rundt 14:00. Så da har jeg nettopp spist 350g semulegrøt og er enda sulten! Skal ta meg noe frukt å sånn også, så jeg får fylt magen.

Hmm, lurer på om jeg skal ta turen til morsan nå jeg. Var så deilig å endelig ha bil igjen og kjøre, så kanskje jeg tar turen. Elsker å kjøre bil og sitte i min egen verden og synge. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

Men hvor i alle dager er det du jobber da? Arbeidstilsynet er nok interessert i å høre om do-nekt, altså! Det var sææært.

Åh, semulegrøt.. Har aldri spist så mye grøt, men da jeg var liten pleide pappa å lage semulepudding de helgene jeg var hos han. Husker ikke smaken, men husker jeg likte det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å spise variert lunsj! Jeg er alltid på skolen i lunsjtid, og da blir det bare knekkebrød og yoghurt.. Skulle ønske jeg orket bruke tid om kvelden til å forberede lunsjen, da kunne den ha blitt spennende!

Ikke bruke do på jobb? What?? Det er da ikke lov å nekte deg å gå på do?! Uansett om du ikke jobber lenge nok til å få pause, har du krav på en 5-minutters...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som PA, og da jobber jeg HJEMME hos andre. Jeg har fast bruker, og hun er sær og skikkelig bitch. Arbeidstilsynet har ingenting å gjøre med at jeg ikke får bruke brukers private do. Desverre! Jeg driver å leter etter ny jobb for jeg blir utbrent av denne - og jeg trenger ikke akkurat utbrenthet sammen med alt det psykiske slitet jeg har i tillegg. Bah! Men jeg får ingenting noe sted, for jeg har bare jobbet innenfor helse og erfaring er jo alt i verden for tiden! Ingen av dere som har ansvaret for å ansette folk på jobben da, som kan gi meg et lite vikariat? :daane:

Jeg må nesten spise variert lunsj, ellers går jeg lei og faller tilbake i gamle vaner. :sjenert: Dessuten er variert sunt, og det er jo greit det når jeg driver å trener som harde grisen å sånn. :ler: Semulegrøt er godt. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så dumt! Jeg forstår ikke at noen kan være så slemme :( Du kan jo ikke gå uten verken vann eller mat til klokken 14! Huff og huff, du må prøve alt du kan å få ny jobb! Hjelper ikke å ha en jobb du virkelig ikke trives med...

Har ingen muligheter til å ansette, men jeg kan gi anbefalinger? Jeg jobber i butikk, og vi trenger nok deltidsansatte hvis det hjelper :gjeiper:

Jeg kan i alle fall sende deg en stoooor :klemmer: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel litt på hvor det er. :sjenert: Jeg søker jo på alt av taper-jobber, butikkjobber og alt som kommer ut hver dag, men jeg får ikke engang et eneste intervju. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten er påkjørt og død. Blir nok ikke trening denne uka. Skriver mer utfyllende i morgen, må være litt med kjæresten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, nei :( Forstår godt at du skal være hjemme litt nå! Ta godt vare på hverandre :hjerte::frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår når vi lå og slappet av på sofaen så ringte det på døra. Vi skjønte ikke hvem det kunne være siden vi ikke ventet besøk. Siden Knut lå og halvsov så gikk jeg for å åpne. Det var en ung mann vi ikke kjente og jeg tenkte at "ånei, lisensmannen?" selvom han ikke så sånn ut. Han spurte om vi eide en grå katt og da jeg sa at ja det gjorde vi, så fortalte han at han kanskje hadde kjørt på henne. Jeg ropte på Knut og vi løp opp til veien. Knut startet å ringe rundt til dyreakutter da vi så det var henne, mens jeg lette etter puls. Jeg kjente tydelig at ribbeina var brukket, det var indre blødninger og hun hadde allere gjort på seg. Hun lå der bevisstløs, men hadde puls. Jeg strøk litt på henne mens vi ventet på at akutten skulle ta telefonen, men det gjorde de altså ikke og vi startet å ringe dyreklinikkene rundt for å høre om vi kunne komme med henne. Spydeberg var det nærmeste men innen vi fikk svar fra de forsvant pulsen. Vi kjørte opp og hun ble erklært død, og vi bestemte oss for å kremere henne. I bilen utenfor veterinæren brast vi begge i gråt og bare satt og holdt hverandre en stund før vi kjørte hjem igjen. Kjøpte en brus hver og litt sjokolade på vei hjem for vi trengte noe å fordøye.

I hele går satt vi å trøstet hverandre og tørket hverandres tårer. Er glad han ikke er redd for å vise følelser foran meg og han kommer å oppsøke meg når han virkelig trenger det. Som idag tidlig, jeg var bare oppe en kort tur for å gå på do mens han gjorde seg klar til jobb. Før han dro kom han inn og bare la seg på brystet mitt litt før han ga meg noen kyss og dro på jobb. Han er så skjønn, og det er i tillegg til katta vondt å se at han lider på denne måten. :(

Vi skal vente litt til før vi skaffer oss en ny katt, blir så feil å ta inn en rett etter. Så enn så lenge skal vi ha sakene til suzy hos svigers. Samme med reiseburet som nå har en historie med død bak seg. Charlie den første pusen som kun var MIN pus døde januar ifjor av kreft det året han skulle fylle tre. :( Uff dette suger, men vi kommer oss igjennom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf
:klem: Sånt er så vondt! Men det var hyggelig av han å si i fra, da så dere hadde mulighet til å se henne en gang til. Det er vondt å ikke vite. :tristbla: Jeg skjønner godt at dere vil vente med ny pus. Hvor gammel var hun?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...