KaDust

Treningsdagboken til Kadust

435 innlegg i emnet

En dagbok for å holde styr på trening, mål og å se hvor langt jeg er kommet.

:daane:

Generelt med treningen:

Startvekt: 72kg

Nåværende vekt: 66.1kg

Mål: 58kg og en strammere/sunnere kropp!

Treningen går over 5-6 dager i uken.

Startmålene var:

Hofte: 105 cm

Lår: 69 cm

Mage(midje): 88cm

Bryst: 84cm

Arm: 33 cm

Nåværende mål:

Hofte: 93 cm

Lår: 56 cm

Legg: 37 cm

Mage(midje): 65cm

Bryst: 85 cm

Arm: 27cm.

Edit 12.03: Vektmålet er nådd, fra nå av er det bare å få økt muskelmassen litt og bli strammere i fisken.

Edit 13.04: Økt i muskelmasse, derfor vekten har økt igjen. Trives, men skal ha enda litt mer muskler, og enda en strammere kropp.

Edit 12.05: Økt mer i muskler, samt mistet litt fett her og der. :)

Endret av KaDust
3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn! Da har dusten vært flink jente og trent.

Idag trente jeg først en hard beinøkt, deretter to mageøvelser. Nå glemte jeg å skrive ned øvelsene og vektene, men tror jeg har det sånn ca i hodet.

Oppvarming: 10 min hurtig gange på tredemølle.

Knebøy: 15kg stang 10x3

Utfall: 2kgs håndvekter, 10x3

Strak markløft: 25kg, 12x3

Leg-curl kabel: 10kg, 12x3

Leg calf sittende: 35kg, 10x3

Leggpress: 60kg 12x2, 70kg 10 rep.

Mage skrå m/ball: 4kg ball, 12x3

Sit-ups på ball: 12x3

Så alt i alt er jeg fornøyd med dagens økt!

Nå sitter jeg å ser på Trinny og Susannah Norway på tv, og det er litt rart for jeg skulle egentlig vært med. Men feiga ut, for jeg vil ikke på tv. :sjenert: Jeg angrer jo, for hadde trengt tipsene de har å komme med da jeg føler meg forferdelig til hverdags. Håret mitt er bare blehh, sminke er et helvete, og klærne mine er bare blehhh og passer ikke fasongen min i det hele tatt. :daane: Men tv?? NEITAKK.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det morgen og her sitter jeg å venter på at svigerforeldrene skal komme å hente ladern til jobbtelefonen til samboer. Han er SÅ distre haha.

Etter det får jeg prøve å få i meg litt mat mens jeg ser på "Kjolen som sier ja". Jeg digger det programmet, så mange fine kjoler. :daane:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møøø jeg får ikke til skolearbeid.

Endret av KaDust
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten er jeg sinnsykt støl i beina idag. Wuhu

1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frokosten idag: 3 skiver sjokade. :fy-fy:

Mellommåltid ble ikke noe av her siden jeg var så mett.

Lunsj: 1 rød grapefrukt. Nam.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Frokosten idag: 3 skiver sjokade. :fy-fy:

Mellommåltid ble ikke noe av her siden jeg var så mett.

Lunsj: 1 rød grapefrukt. Nam.

...mens jeg bare så vidt har rukket å spise frokost ennå :fnise:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...mens jeg bare så vidt har rukket å spise frokost ennå :fnise:

:fnise: Ja, det skjer jo det også.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er klokka straks halv 3, og jeg har ennå ikke fått meg til å gjøre noe skolearbeid. Bøkene bare ligger her ved siden av meg..

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, ikke noe skolearbeid idag heller. Blir spennende å se hvordan jeg gjør det på eksamen i mai. :(

Jeg har hvertfall hengt opp klær og satt på en ny maskin.

Nå drar samboer fra jobben, så da skal jeg gå å vaske opp samt skrelle poteter. Idag skal jeg nemlig lage hjemmelaga potetmos og karbonader + en frisk salat. Vi har ikke så god råd, så spennende blir det ikke. Men den potetmosen er hellig og kjempegod, gamle oppskriften til oldemor blir værende i familien. :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så koselig med ny dagbok igjen Ka! :klem:

Flink som lager hjemmelaget mat da! Det har jeg også gjort i dag. :sikle:

1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:klem: Hallo mia!

Du har det? Har alltid hatt et inntrykk av at du er flink med mat da. :sjenert: Og mine hjemmelagde karbonader er det egentlig mamma som har lagt.

:hoho:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. det blir mye halvfabrikat altså... :sjenert:

Men noe lager jeg fra bunnen av..

God middag! :klem:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Heihei, jeg vil følge deg! :goodbye:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mia: Ja, det blir det vel for de fleste. Du lager hvertfall NOE fra bunnen av, jeg lager KUN potetmos. Hater maglaging altså. :daane:

Rainbow: Så koselig. :romeo:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er middag fortært. Potetmosen var, som vanlig, vellykket og, som vanlig, sa samboer at det var sinnsykt god potetmos. :rodmer:

Nå er jeg mett og glad det er ennå en liten stund igjen før vi drar på trening!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ooog der var dagboka di også! :-)

Haha, spiste sjokade til frokost selv i dag. Og den dårlige samvittigheten meldte seg som vanlig rett etter. Men det er jo så godt! :fnise:

Så flink du er som lager middag fra bunnen! Her går det ubehagelig mye i halvfabrikata.. Men vi prøver å skjerpe inn litt, det er jo tross alt (som regel) både sunnere og billigere å lage fra bunnen.. :-)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo legge inn mål på treningen da:

Startvekt: 67kg

Mål: 58kg og en strammere/sunnere kropp!

Er ikke du ganske høy? 67 kg virker ikke mye

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pinky: Ja, det er billigere å lage fra bunnen av. Men jeg er egentlig kjempedårlig på kjøkkenet og er ikke spesielt glad i å lage mat (spesielt ikke på det lille stygge kjøkkenet vårt) så blir mye halvfabrikata her også. :sjenert:

Testosteron: Jo, jeg er ganske høy men jeg har en utrolig lett beinbygning. Så det er ikke så lite som det kanskje høres ut.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puh, da ble det trening idag og! Jeg merker det er flere år siden jeg trente kondisjon for jeg klarer ikke akkurat mye. Men det kommer seg heldigvis!

Når vi kom på studio idag så var alle tredemøllene opptatt (typisk), så vi gikk til aerobic-rommet og startet med 2 andre øvelser.

Aerobic-rommet:

Tuckups: 12x3

Planken: 1m, 45sek, 30sek.

Tredemølla:

Oppvarming: 10 min gange på 6.5 km/h

Jogging: 11 min på 9.5 km/h

Skulle gjerne ha klart mer, men det er en stor forbedring med tanke på at jeg første gang fikk blackout på 2min. Jeg må være forsiktig med å få for høy puls når jeg trener kondisjon enda siden jeg besvimer lett pga blodtrykk og dritt.

Jeg avsluttet økten med 5 min gange. Da gadd jeg ikke mer :sjenert: Jeg blir alltid så utålmodig når man skal gå ut.

Nå sitter jeg hjemme under dyna i stua og koser meg med pistasjenøtter. Nomnom. :popcorn:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå