Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

:hakeslepp:

Det der er faen meg noe av det drøyeste... Har hun fysiske plager får hun det dekket. Sånn hun ordlegger seg virker det som det er det estetiske det går på, og å tigge penger av folk for å få fikset puppene er så freidig at jeg har ikke ord. Svangerskap og amming setter gjerne sine spor, sånn er livet. Å fikse puppene fordi man vil ha dem finere er en luksus de privilegerte kan unne seg. 

Er det noen som er kritiske og sier noe til henne?

Anonymkode: 94e45...d3d

Ja. 😂 Hun har slettet en del kommentarer ala "og ellers har du det bra???" fra folk på facebook.

Anonymkode: 3b1be...aeb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne tigge-kampanjer er bare kvalmt. Enkelte eier ikke skam. "Gjeld til oppover ørene" og det hun prioriterer er å tigge etter penger til nye pupper? Virker som om det er temmelig tomt i toppetasjen da.. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonymus Notarius skrev:

Sånne tigge-kampanjer er bare kvalmt. Enkelte eier ikke skam. "Gjeld til oppover ørene" og det hun prioriterer er å tigge etter penger til nye pupper? Virker som om det er temmelig tomt i toppetasjen da.. 

Lyset er på, men ingen hjemme ?:daane:

Anonymkode: 0a289...13d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg først vært med på å sponse nye pupper, så skulle det vært til noen som hadde fjernet dem grunnet brystkreft. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Zinatara skrev:

Skulle jeg først vært med på å sponse nye pupper, så skulle det vært til noen som hadde fjernet dem grunnet brystkreft. 

De får rekonstruksjon dekket av det offentlige, men tanken er god. 

Anonymkode: 9fa88...c2c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De får rekonstruksjon dekket av det offentlige, men tanken er god. 

Anonymkode: 9fa88...c2c

Men det er gjerne veldig lang ventetid. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Zinatara skrev:

Men det er gjerne veldig lang ventetid. 

Mange mange år, faktisk. :( 

Anonymkode: 6af9a...515

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge ut bilde av karakterutskriftene til ungdomsskolebarnet sitt... det er bare SÅ ikke greit, selv om barnet samtykker. 

Anonymkode: 53bf2...32b

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2018 den 15.17, Anonymus Notarius skrev:

Sånne tigge-kampanjer er bare kvalmt. Enkelte eier ikke skam. "Gjeld til oppover ørene" og det hun prioriterer er å tigge etter penger til nye pupper? Virker som om det er temmelig tomt i toppetasjen da.. 

Utrolig mange har ikke noe forhold til gjeld :O  ser jo det på luksusfellen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2018 den 0.06, AnonymBruker skrev:

Denne har hun delt på facebook. Ofte og offentlig. Altså.... Folk eier ikke skam.

 

 

Screenshot_20180221-000412.png

Anonymkode: 3b1be...aeb

Omg!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner har også laget spleis nå fordi bilen må på verksted. Hun trenger ca 14000 til denne reparasjonen. Greit nok, alle kan jo prøve seg, men det som irriterer meg er at jeg støtt og stadig ser henne kjøpe ting i en hobbygruppe, selv etter denne spleisen kom. Det er en dyr hobby hvor man sjelden bruker mindre en et par tusen når man kjøper noe. 

Hadde hun bare latt vær å kjøpe og heller selge unna litt selv så hadde hin hatt de pengene i løpet av få uker, men neida, andre skal finansiere bilen slik at hun kan kjøre land og strand for å få tak i flere hobbyprodukter. 

Anonymkode: f2cd4...511

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkerende med disse spleise oppdateringene! 

Hun med puppene tar kaka.

En annen ting jeg ikke skjønner noe av, er gratulasjonene til OL-vinnerne som mange på min vennelista skriver. Tror de at f.eks Marit Bjørgen leser gratulasjonene deres? 

Anonymkode: 681c6...7c5

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2018 den 15.17, Anonymus Notarius skrev:

Sånne tigge-kampanjer er bare kvalmt. Enkelte eier ikke skam. "Gjeld til oppover ørene" og det hun prioriterer er å tigge etter penger til nye pupper? Virker som om det er temmelig tomt i toppetasjen da.. 

Enig. Jeg blir helt matt.

En bekjent av en bekjent har en sjelden kreftform som ikke kan behandles i Norge. Legene har gitt han opp og han har derfor dratt for å få behandling i Tyskland - med god effekt. Dette koster det hvite i øyet og han har ikke økonomi til å dekke alt selv. Slike spleiser deltar jeg gjerne på! Dette er et menneske i en veldig vanskelig situasjon som faktisk har et enormt behov for pengene! Alt blir dokumentert med bilder osv slik at folk vet at pengene går dit det skal og ikke til en ny PS4 lissom.

Ser innimellom lignende spleiser, men disse drukner dessverre i alt vaset... Veldig trist...

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sjokkerende med disse spleise oppdateringene! 

Hun med puppene tar kaka.

En annen ting jeg ikke skjønner noe av, er gratulasjonene til OL-vinnerne som mange på min vennelista skriver. Tror de at f.eks Marit Bjørgen leser gratulasjonene deres? 

Anonymkode: 681c6...7c5

Har en slik en på vennelisten jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Har en slik en på vennelisten jeg også...

Det tror jeg vi alle har. :ler: Jeg kjenner jeg blir like pinlig berørt på personens vegne hver gang.

Anonymkode: 94e45...d3d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sirah skrev:

Enig. Jeg blir helt matt.

En bekjent av en bekjent har en sjelden kreftform som ikke kan behandles i Norge. Legene har gitt han opp og han har derfor dratt for å få behandling i Tyskland - med god effekt. Dette koster det hvite i øyet og han har ikke økonomi til å dekke alt selv. Slike spleiser deltar jeg gjerne på! Dette er et menneske i en veldig vanskelig situasjon som faktisk har et enormt behov for pengene! Alt blir dokumentert med bilder osv slik at folk vet at pengene går dit det skal og ikke til en ny PS4 lissom.

Ser innimellom lignende spleiser, men disse drukner dessverre i alt vaset... Veldig trist...

Ja, folk som samler inn til behandling av alvorlig sykdom er jo selvsagt helt legitimt. Men som du sier så drukner jo dessverre disse i alle idiotene uten økonomisk sans som tigger etter penger til helt unødvendige ting.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Ja, folk som samler inn til behandling av alvorlig sykdom er jo selvsagt helt legitimt. Men som du sier så drukner jo dessverre disse i alle idiotene uten økonomisk sans som tigger etter penger til helt unødvendige ting.

Nemlig. Altså, nå mener jeg ikke at alvorlig sykdom er eneste legitime grunnen. Husker bare jeg fikk så sjokk når jeg gikk inn på Spleis for å leite etter denne innsamlingen som min bekjente fortalte meg om og jeg knapt kunne finne den blant alt "vaset" 😥

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir matt... Går det an??! Når hun blir konfrontert med at hun ikke bør legge ut slikt parerer hun med "jeg har jo ikke lagt ut navnet hans da". Nei, men hun poster jo ikke akkurat som anonym :sukk: 

edit: fjernet bildet. 

Dette ligger da på morgenklubbens sider - vinn en tur til Maldivene. Man må ikke kommentere for å vinne, bare like siden, men det er det ene tåredryppende innlegget etter det andre. Folk altså...

 

Endret av Trampe
Fjernet bilde
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trampe skrev:

Jeg blir matt... Går det an??! Når hun blir konfrontert med at hun ikke bør legge ut slikt parerer hun med "jeg har jo ikke lagt ut navnet hans da". Nei, men hun poster jo ikke akkurat som anonym :sukk: 

Dette ligger da på morgenklubbens sider - vinn en tur til Maldivene. Man må ikke kommentere for å vinne, bare like siden, men det er det ene tåredryppende innlegget etter det andre. Folk altså...

 

Herregud! Stakkars gutt😢

Kan noen rapportere dette til barnevernet? Makan!

Anonymkode: 681c6...7c5

Ryddet for slettet innhold. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trampe skrev:

Jeg blir matt... Går det an??! Når hun blir konfrontert med at hun ikke bør legge ut slikt parerer hun med "jeg har jo ikke lagt ut navnet hans da". Nei, men hun poster jo ikke akkurat som anonym :sukk: 

Dette ligger da på morgenklubbens sider - vinn en tur til Maldivene. Man må ikke kommentere for å vinne, bare like siden, men det er det ene tåredryppende innlegget etter det andre. Folk altså...

 

Den der er usannsynlig drøy!!!! Stakkars gutt!

Anonymkode: bf87b...b7f

Ryddet for slettet innhold. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...