Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, daemonia skrev:

De er så slitsomme! Og det er alltid noe i den retningen. Når de er lei av LR, Forever, Herbalife osv så går de over til neste juks :rolleyes: 

Ja han har jo lagd en gruppe. Men han deler alt både der og på egen profil... 

...eller Forever. Eller Zinzino. Eller Amway... 

Og ingen av disse tingene er så fantastiske som de vil ha det til. Men når jeg har googlet og motbevist det så slutter de nyfrelste som regel bare å svare meg :P haha 

Arg, zinzino! Jeg har en på lista som er med på vekkelsesmøter i Sverige stadig, og lovpriser så det holder. Han virker religiøst opptatt av dette greiene... og det er visst en livsstil og måte å leve på og han legger ut så mye selvrealiseringstull i forbindelse med zinzino. :daane:  Han holder noe taler og greier på disse vekkelsesmøtene også, så han er sikkert høyt oppe i systemet. 

Anonymkode: 561e3...7eb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Arg, zinzino! Jeg har en på lista som er med på vekkelsesmøter i Sverige stadig, og lovpriser så det holder. Han virker religiøst opptatt av dette greiene... og det er visst en livsstil og måte å leve på og han legger ut så mye selvrealiseringstull i forbindelse med zinzino. :daane:  Han holder noe taler og greier på disse vekkelsesmøtene også, så han er sikkert høyt oppe i systemet. 

Anonymkode: 561e3...7eb

1. Hva er zinzino? Hørtes rimelig spesielt ut :fnise: 

2. Kanskje vi kan ta avsporingen i en egen tråd? :Nikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sugar&Spice skrev:

1. Hva er zinzino? Hørtes rimelig spesielt ut :fnise: 

2. Kanskje vi kan ta avsporingen i en egen tråd? :Nikke: 

1. Tror de selger kaffe eller noe sånt. I pyramide format. 

2. jepp, enig, 

Over og ut! :nigo: 

Anonymkode: 561e3...7eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Tror de selger kaffe eller noe sånt. I pyramide format. 

2. jepp, enig, 

Over og ut! :nigo: 

Anonymkode: 561e3...7eb

Det er kaffe og det eneste omega 3 tilskuddet som faktisk fungerer, fordi de har en test som beviser det! 
Bare så synd at de testene er fikset mtp de spørsmålene man svarer på og sender  inn sammen med ID nummeret på testen :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2017 den 7.41, daemonia skrev:

Det er kaffe og det eneste omega 3 tilskuddet som faktisk fungerer, fordi de har en test som beviser det! 
Bare så synd at de testene er fikset mtp de spørsmålene man svarer på og sender  inn sammen med ID nummeret på testen :P

Nå skal jeg avspore litt jeg også:

Jeg tror ikke helsemyndighetene i Europa hadde donert penger til forskningen om resultatene hadde vært "fikset." Dessuten er det helt frivillig å oppgi noen opplysninger. De testene som sendes ut nå inneholder ingen slike spørsmål. 

Og det er over 200 000 resultatsvar i databasen. 

Anonymkode: 49ac9...1c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2017 den 19.47, AnonymBruker skrev:

Nå skal jeg avspore litt jeg også:

Jeg tror ikke helsemyndighetene i Europa hadde donert penger til forskningen om resultatene hadde vært "fikset." Dessuten er det helt frivillig å oppgi noen opplysninger. De testene som sendes ut nå inneholder ingen slike spørsmål. 

Og det er over 200 000 resultatsvar i databasen. 

Anonymkode: 49ac9...1c1

Du må gjerne dokumentere den påstanden om at helsemyndigheter støtter dem. Da må det ha skjedd de siste ukene, for Zinzino har aldri mottatt støtte fra noen myndigheter. 


Og de testene har jeg blitt mast hull i hodet på omtrent i lang tid. Senest for 6 mnd siden. Når testen skal registreres i databasen hvor man registrerer testnummeret for å kunne hente opp resultatene når det er klart så svarer man på hvilke kosttilskudd man har brukt tidligere, hvor gammel man er, høyde, vekt, +++ 
Dette knyttes selvfølgelig til navn, for det fyller man også inn. 

Og nei, jeg har ikke latt meg lure av det våset i tilfellet du måtte lure. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei jeg kjenner (eller kjente) sender ofte live på facebook hvor hun konfronterer folk. Hun har blant annet sendt live når hun har skjelt ut huseiere og advokaten sin. Da står hun og skriker på den og kaller de løgnere og bedragere. Lurer på hva hun vil oppnå med dette. Er vel ikke noen overraskelse at hun er kastet ut av leiligheten hun leide og har byttet advokat?

Anonymkode: 4d463...c3d

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at utstrakt bruk av selfies er en gjenganger her og jeg har tilfeldigvis en selfiedronning på vennelista mi også. Hun elsker nærbilder av ansiktet sitt, alltid tatt fra samme vinkel og med samme filter. Minst ett hver dag. Dette er ei aktiv dame som går mye på tur, og hver gang hun når målet så legger hun ut en selfie. Fjell, strand, skog osv, kun bilde av ansiktet. For alt jeg vet bruker hun det samme bildet hver gang. Hvorfor ikke prøve å få med en flik av utsikt i det minste? Jeg vet hun har vært der, for hun sjekker inn hver gang.

Det toppet seg når de skulle selge huset sitt. "Vi selger huset, vær så snill og del" etterfulgt av 4 kliss like selfies før det kom en link til finnannonsen....

Anonymkode: 23704...f4b

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Profilbildebonanza. Hundrevis, selfie, med trutmunn og oppsperrede øyne. Hveeeert eneste ett.

Anonymkode: 0e00f...e72

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Disse evinnelige sitatsidene, der folk deler "kloke ord" over en lav sko.

En av disse nå er "Den verste personen å være rundt, er den som klager på alt og ikke klarer å sette pris på noe".

Dette deles av en som klager på ALT. Men ikke nok innsikt til å skjønne at hun går under en av disse (er det noen som har mannlige venner på FB som deler slike sitatbilder forøvrig?). Det går i klaging på sykdom, været, sykdom, været, sykdom, sykdom, sykdom og hvor sterk hun er etc etc etc.

Anonymkode: ec50a...748

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen deler så mange kloke ord om å IKKE klage som de som klager. :P Har én mannlig bekjent som deler sånt, men han er alvorlig deprimert. I gode perioder lar han være. 

Anonymkode: 9fa88...c2c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2017 den 13.14, AnonymBruker skrev:

Disse evinnelige sitatsidene, der folk deler "kloke ord" over en lav sko.

En av disse nå er "Den verste personen å være rundt, er den som klager på alt og ikke klarer å sette pris på noe".

Dette deles av en som klager på ALT. Men ikke nok innsikt til å skjønne at hun går under en av disse (er det noen som har mannlige venner på FB som deler slike sitatbilder forøvrig?). Det går i klaging på sykdom, været, sykdom, været, sykdom, sykdom, sykdom og hvor sterk hun er etc etc etc.

Anonymkode: ec50a...748

Har noen, men det går mest i sånne seksuelle sitater :P

På 28.11.2017 den 13.23, AnonymBruker skrev:

Ingen deler så mange kloke ord om å IKKE klage som de som klager. :P Har én mannlig bekjent som deler sånt, men han er alvorlig deprimert. I gode perioder lar han være. 

Anonymkode: 9fa88...c2c

Kjenner ei som deler, men hun klager aldri :) Men hun er nok unntaket:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som hveeeeeeeeeeer mandag skriver «ny uke nye muligheter» og «jeg har verdens aller beste venninner. Dere vet hvem dere er. Klem til de spm vil ha». 

Disse verdens aller beste venn endrer seg ganske ofte og :fnise: (ja hun skriver det slik, verdens aller beste.

Og hver tredje helg er det denne «jobbe helg. Men hva gjør vel det når jeg har verdens beste kollega».  

Anonymkode: af092...b17

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en som daglig blander ord han har lært på Internett, hersketeknikk og hasj. Går det ikke i politikk, innvandring eller legalisering, er det fatshaming og kvinnehat. For ikke å glemme selvglorifisering.😂

‘I disse dager, hvor det oppfordres mer og mer til kollektive vrangforestillinger, kan det være kjekt med litt oppfriskning av kunnskap som en motvekt..

Ordet Neger kommer etymologisk (ordets opprinnelse) fra Negro, som betyr svart/sort.
Ordet Caucasian henviser til "de fra Kaukasus-fjellene. De snehvite fjelltoppene.

Det at man har 2 eksempler hvor man definerer en spade som en spade, og kun et av de 2 som tar seg nær av dette,
bør i seg selv konkludere at det er en klar forskjell/begrensning mellom intellektene på de 2 gruppene.

Ser man derfra videre til biologi og evolusjon, bekreftes dette raskt ved å se på gjennomsnittlig Iq, intelligens og fysisk størrelse på hjernene mellom de forskjellige rasene. 
(Herfra kan et interessant sted å lese videre, det å se på korrelasjonen mellom lav Iq og drap, voldtekter etc) (Tror bl.a. Sverige har en del fersk statistikk.. ;)

Har du lyst til å rope rasist eller xenophobe fordi jeg presenterer deg med informasjon som går imot de indoktrinerte ideologiene dine, så kan jeg avslutte med at fra et psykologisk perspektiv så scorer de som er liberale/venstre og for innvandring høyere enn konservative, på nevrotisme. 
(Noe som egentlig er logisk siden de ikke forstår stort, samt går imot sine naturlige instinkter på samme måte som eksempelvis feminister)’

Anonymkode: 7470c...2de

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en som daglig blander ord han har lært på Internett, hersketeknikk og hasj. Går det ikke i politikk, innvandring eller legalisering, er det fatshaming og kvinnehat. For ikke å glemme selvglorifisering.😂

‘I disse dager, hvor det oppfordres mer og mer til kollektive vrangforestillinger, kan det være kjekt med litt oppfriskning av kunnskap som en motvekt..

Ordet Neger kommer etymologisk (ordets opprinnelse) fra Negro, som betyr svart/sort.
Ordet Caucasian henviser til "de fra Kaukasus-fjellene. De snehvite fjelltoppene.

Det at man har 2 eksempler hvor man definerer en spade som en spade, og kun et av de 2 som tar seg nær av dette,
bør i seg selv konkludere at det er en klar forskjell/begrensning mellom intellektene på de 2 gruppene.

Ser man derfra videre til biologi og evolusjon, bekreftes dette raskt ved å se på gjennomsnittlig Iq, intelligens og fysisk størrelse på hjernene mellom de forskjellige rasene. 
(Herfra kan et interessant sted å lese videre, det å se på korrelasjonen mellom lav Iq og drap, voldtekter etc) (Tror bl.a. Sverige har en del fersk statistikk.. ;)

Har du lyst til å rope rasist eller xenophobe fordi jeg presenterer deg med informasjon som går imot de indoktrinerte ideologiene dine, så kan jeg avslutte med at fra et psykologisk perspektiv så scorer de som er liberale/venstre og for innvandring høyere enn konservative, på nevrotisme. 
(Noe som egentlig er logisk siden de ikke forstår stort, samt går imot sine naturlige instinkter på samme måte som eksempelvis feminister)’

Anonymkode: 7470c...2de

Hva har rase med trådens tema å gjøre? :klo:

Anonymkode: d0dbf...402

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har rase med trådens tema å gjøre? :klo:

Anonymkode: d0dbf...402

Er det ikke oversharing å uttrykke disse meningene?🤔

Anonymkode: 57876...e6e

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har rase med trådens tema å gjøre? :klo:

Anonymkode: d0dbf...402

Misforstod du innlegget? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har rase med trådens tema å gjøre? :klo:

Anonymkode: d0dbf...402

Vill gjettning. Det er det vedkommende postet på sin FB vegg. 

Anonymkode: ec50a...748

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vill gjettning. Det er det vedkommende postet på sin FB vegg. 

Anonymkode: ec50a...748

😂 jeg trooor det stemmer 😂

Anonymkode: bf87b...b7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vill gjettning. Det er det vedkommende postet på sin FB vegg. 

Anonymkode: ec50a...748

Åja, da leste jeg litt feil. Beklager masse :flau:

Anonymkode: d0dbf...402

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...