Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IMG_1945.JPG

Anonymkode: 7470c...2de

Yikes. 

Anonymkode: 8a172...abe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager avsporing, men det er ulovlig for nordmenn å kjøpe sex i utlandet så selv om vi ikke vet alderen hennes er loven uansett brutt.

Anonymkode: a3903...604

Du vet jo ikke om han har kjøpt noe som helst..

Anonymkode: 6bb1e...7ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er joggu glad jeg ikke er facebookvenn med noen av dere, herlighet for noen sarte fjols. 

HVa er tillatt da, i følge dere? Er det rart man aldri gidder å poste noe som helst, sier jeg ,altså!

Anonymkode: b2cb7...be7

Tror ikke det er så vondt ment. Syns jo selv mange av de som blir lagt ut her er bare søte og rare. Med positivt fortegn. Er nesten så jeg har lyst til å opprette profil og få så sånne venner. De skaper litt humor og liv da. Syns ikke så mange er nedlatende her. Det er bare gøy. Heier på de "rare"jeg da. Er vel fordi jeg er kjedelig selv. Og det er nok flere av oss,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er joggu glad jeg ikke er facebookvenn med noen av dere, herlighet for noen sarte fjols. 

HVa er tillatt da, i følge dere? Er det rart man aldri gidder å poste noe som helst, sier jeg ,altså!

Anonymkode: b2cb7...be7

Åja, så du er en oversharer, du også? Det er ganske mye som er "tillatt". Det du ser her er jo bare en liiiiiten brøkdel av hva slags statuser folk skriver.

Hva er det du pleier å skrive da? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "venn" av meg legger alltid ut i det vide og brede om at han ble misbrukt som barn. Men alltid bare på Facebook.  Han vil ikke snakke om det ellers. Så jeg er blitt usikker på hele fyren. 

Anonymkode: 2c50a...6d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, fannyfab skrev:

Dette er bare en morsom status jeg har sett, så er egentlig ikke oversharing. Uansett: "Idag klokken 15.00 ble jeg syk og jeg er nok forkjølet til søndag klokken 18.00. Føler meg 80% syk og 20% frisk".

Hun er litt utviklingshemmet, men den var litt morsom og søt da

Vi har samme facebook-venn :P

 

Anonymkode: 64751...789

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet jo ikke om han har kjøpt noe som helst..

Anonymkode: 6bb1e...7ea

Den andelen tenåringer som frivillig har seksuell omgang med menn i slutten av femtiårene er så forsvinnende liten, at det ikke er overraskende at folk drar konklusjonen om at det var økonomisk kompensasjonen med i bildet.

Anonymkode: 9749a...2e3

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den andelen tenåringer som frivillig har seksuell omgang med menn i slutten av femtiårene er så forsvinnende liten, at det ikke er overraskende at folk drar konklusjonen om at det var økonomisk kompensasjonen med i bildet.

Anonymkode: 9749a...2e3

Det var snakk om et bilde i en bar? Snakk om å dra konklusjoner a.

Anonymkode: 6bb1e...7ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var snakk om et bilde i en bar? Snakk om å dra konklusjoner a.

Anonymkode: 6bb1e...7ea

Og snakk om å være blind for hvordan verden faktisk er der ute. 

Finnes mange land hvor prostituerte er svært unge jenter og gutter...selv om man ser dem på barer.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wenda skrev:

Og snakk om å være blind for hvordan verden faktisk er der ute. 

Finnes mange land hvor prostituerte er svært unge jenter og gutter...selv om man ser dem på barer.

Er ikke blind nei, vet nok ganske mye om verden skal jeg si deg.

Men det blir for dumt at flere her inne skal rope ut om politi og det som er, når ingen har sett bildet engang. Alle mannfolk nedi der er ikke pedofile voldtektsmenn bare fordi noen er det.

Anonymkode: 6bb1e...7ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke blind nei, vet nok ganske mye om verden skal jeg si deg.

Men det blir for dumt at flere her inne skal rope ut om politi og det som er, når ingen har sett bildet engang. Alle mannfolk nedi der er ikke pedofile voldtektsmenn bare fordi noen er det.

Anonymkode: 6bb1e...7ea

Du må vel være enig i at det gir et litt pussig inntrykk og dele et bilde av en ung pike med billedkommentaren: "Det var godt" ?

Ingen sa forresten noe om at bildet var tatt i en bar...

Anonymkode: 9749a...2e3

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må vel være enig i at det gir et litt pussig inntrykk og dele et bilde av en ung pike med billedkommentaren: "Det var godt" ?

Ingen sa forresten noe om at bildet var tatt i en bar...

Anonymkode: 9749a...2e3

Selvfølgelig gir det er pussig inntrykk, men igjen, ingen av oss har sett bildet. Det kan, for alt vi vet, ha vært massasje eller hun kan ha laget en middag som var god. 

Ok, takk for oppklaringen. Jeg skrev "?" bak siden jeg ikke visste.

Anonymkode: 6bb1e...7ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.6.2017 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Finner halv-drøye statuser mer morsomme. Som f. eks her en dag hvor ei gammel venninne skrev at hun hadde grusomme menssmerte. Hallo? Hvem er interessert i å vite når du har mensen? 😂

Anonymkode: b9e3e...d96

Jeg er bittelitt uenig med deg her :P For oss som sliter med ekstreme menssmerter så hadde det vært greit å kunne informere om det også, på lik linje med de som sier fra at de har migreneanfall og er utilgjengelig noen dager. Eller når noen sier at de ligger syke med influensa. For meg er menssmerter den plagen jeg sliter mest med, og jeg får ikke tatt telefonen eller noe mens jeg har kramper. Må alltid svare "magesmerter" hvis noen spør, fordi folk mener det er så ekkelt og skummelt å høre om noe som har med mensen å gjøre. Har aldri skrevet noe om menssmerter offentlig, men jeg skulle virkelig ønske flere gjorde det og at folk skjønte hvor enormt plaget man kan bli av vanvittige smerter noen dager hver måned. Det burde være like "ok" som migrene. 

Ps. Glad du skrev bare halv-drøye :) 

Anonymkode: f83e8...7be

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Godt for alt som er unnagjort". Med bilder av hårfjerning, før, under og etter. På leggene. Takk og pris. Men forundrer meg ikke om fortsettelse følger. Må da være kålete å ha mobilen i hånda mens man holder på? Og hvor kommer tanken "dette må på fb" fra? 

Anonymkode: a9eee...0f7

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bittelitt uenig med deg her :P For oss som sliter med ekstreme menssmerter så hadde det vært greit å kunne informere om det også, på lik linje med de som sier fra at de har migreneanfall og er utilgjengelig noen dager. Eller når noen sier at de ligger syke med influensa. For meg er menssmerter den plagen jeg sliter mest med, og jeg får ikke tatt telefonen eller noe mens jeg har kramper. Må alltid svare "magesmerter" hvis noen spør, fordi folk mener det er så ekkelt og skummelt å høre om noe som har med mensen å gjøre. Har aldri skrevet noe om menssmerter offentlig, men jeg skulle virkelig ønske flere gjorde det og at folk skjønte hvor enormt plaget man kan bli av vanvittige smerter noen dager hver måned. Det burde være like "ok" som migrene. 

Ps. Glad du skrev bare halv-drøye :) 

Anonymkode: f83e8...7be

Veldig OT men jeg tror ikke det er vanlig å ha så sterke smerter, kanskje du har endimitriose eller noe.. ville gått til legen.

Jeg skriver forresten aldri på fb når jeg har migreneanfall eller annen sykdom, trodde ikke det var så vanlig.. :)

Anonymkode: afe00...02e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bittelitt uenig med deg her :P For oss som sliter med ekstreme menssmerter så hadde det vært greit å kunne informere om det også, på lik linje med de som sier fra at de har migreneanfall og er utilgjengelig noen dager. Eller når noen sier at de ligger syke med influensa. For meg er menssmerter den plagen jeg sliter mest med, og jeg får ikke tatt telefonen eller noe mens jeg har kramper. Må alltid svare "magesmerter" hvis noen spør, fordi folk mener det er så ekkelt og skummelt å høre om noe som har med mensen å gjøre. Har aldri skrevet noe om menssmerter offentlig, men jeg skulle virkelig ønske flere gjorde det og at folk skjønte hvor enormt plaget man kan bli av vanvittige smerter noen dager hver måned. Det burde være like "ok" som migrene. 

Ps. Glad du skrev bare halv-drøye :) 

Anonymkode: f83e8...7be

Det er jo oversharing å fortelle at man har menssmerter 😂 Jeg ville ikke ropt det ut til alle venner og bekjente ihvertfall 😂

Anonymkode: bf87b...b7f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo oversharing å fortelle at man har menssmerter 😂 Jeg ville ikke ropt det ut til alle venner og bekjente ihvertfall 😂

Anonymkode: bf87b...b7f

Er det oversharing å fortelle at man har migrene? Eller er forkjølet? Eller har betennelse i foten? :) 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig OT men jeg tror ikke det er vanlig å ha så sterke smerter, kanskje du har endimitriose eller noe.. ville gått til legen.

Jeg skriver forresten aldri på fb når jeg har migreneanfall eller annen sykdom, trodde ikke det var så vanlig.. :)

Anonymkode: afe00...02e

Ja, jeg har endometriose. :) (Jeg forteller heller aldri på fb at jeg er syk, men om jeg skulle gjort det så ser jeg ikke forskjellen på influensa og menssmerter. Var bare det jeg mente :) )

Anonymkode: f83e8...7be

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2017 den 2.42, AnonymBruker skrev:

IMG_1945.JPG

Anonymkode: 7470c...2de

Dette er jo bare trist 😕 Overdeiling ja, men syk mann og et usunt forhold og i tillegg krefrkreft. Stakkars dame

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10. juni 2017 den 2.42, AnonymBruker skrev:

IMG_1945.JPG

Anonymkode: 7470c...2de

Hva søren? Dette var ganske så drøyt, hvor gamle er disse personene? 

Anonymkode: d5d88...cc3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...