Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, daemonia skrev:

I dag tidlig våknet jeg opp til selfie av en fyr som jeg har hatt litt sporadisk kontakt med. Ikke så galt sier dere? 
Vel... det var i bleie!! :haar: 

:skratte:

Anonymkode: bf87b...b7f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, daemonia skrev:

I dag tidlig våknet jeg opp til selfie av en fyr som jeg har hatt litt sporadisk kontakt med. Ikke så galt sier dere? 
Vel... det var i bleie!! :haar: 

Hva i all verden 😮? Hva svarer du? Creep han

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, aicelain skrev:

Hva i all verden 😮? Hva svarer du? Creep han

Jeg er ikke en av de heldige utvalgte som har fått pm med slikt altså :fnise:

Men jeg skynder meg å rapportere og skjulte innlegget fra veggen. 

Det var IKKE god morgen akkurat :skratte:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, aicelain skrev:

Hva i all verden 😮? Hva svarer du? Creep han

Creep han? 

Anonymkode: d0dbf...402

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er i honey & the bees gruppa på face? Synes den er 10 x værre enn hønehjørnet! Sykt mange som sender live hver dag og legger ut ditt og datt om livene sine. Denne siden synes jeg faktisk ikke er underholdene engang, blir bare flau og sjokkert :vetikke:

Anonymkode: 753fd...285

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke oversharing akkurat... 

Men hva er greia med at folk tagger seg som trygge etter London terroren når de ikke er i England engang??? 

Anonymkode: ec50a...748

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke oversharing akkurat... 

Men hva er greia med at folk tagger seg som trygge etter London terroren når de ikke er i England engang??? 

Anonymkode: ec50a...748

Fullstendig idiotisk, men ikke første gangen det skjer..

Anonymkode: 4f6ac...bd9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke oversharing akkurat... 

Men hva er greia med at folk tagger seg som trygge etter London terroren når de ikke er i England engang??? 

Anonymkode: ec50a...748

Folk gjorde det etter jordskjelvet i Nepal også. Skjønner ikke poenget. Ble vel lagt ut en artikkel som advarte folk om å ikke gjøre det, hvis de ikke befant seg på det stedet det skjedde 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23. mars 2017 den 20.27, daemonia skrev:

I dag tidlig våknet jeg opp til selfie av en fyr som jeg har hatt litt sporadisk kontakt med. Ikke så galt sier dere? 
Vel... det var i bleie!! :haar: 

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

I fjor sommer var vi i Tyrkia under kuppet og da la vi ut på sosiale medium at det gikk fint. Det er eneste gangen det er gjort fra min side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2017 den 10.42, Sorbus skrev:

Jeg har et par sånne. Hos hun ene avløses influensaen av migrene med jevne mellomrom. Da kan hun kun ligge på sofaen og se håndballkamper, skirenn ol. Jeg var plaget med migrene når jeg var yngre, og da kunne jeg bare ligge på et mørkt rom og håpe på at huset var stille. Sengen gikk rundt og rundt, til jeg kastet opp. Kanskje svimmelheten blir bedre hvis man har en tv å fokusere på? Jeg har hatt influensa to ganger i mitt liv. Grunnen til at jeg er helt sikker på antall ganger, er at jeg var så syk at jeg trodde jeg skulle dø! Jeg hadde ikke for alt i verden klart å oppdatere facebookstatusen min 8 ganger om dagen!

Jeg har også hatt influensa og vært overbevist om at jeg skulle stryke med. Jeg måtte seriøst planlegge doturene mine fordi de krevde absolutt all energi jeg kunne oppdrive 🙄 Ikke pokker om jeg hadde orket å være aktiv på facebook, det var jo nesten en dagsjobb å komme seg fra soverommet til stua! For å ikke snakke om å strekke armen ut etter fjernkontrollen til TV 😂 Nei, de fleste runder med influensa er nok en god, gammeldags forkjølelse.... Og man kan jaggu føle seg elendig da også, men ikke SÅ elendig!

Angående migrene så er jeg plaget av dette selv. Noen ganger er det så ille at jeg gjemmer meg langt under dyna, men dersom jeg klarer å få tatt medisinene i tide så kan jeg fint ligge på sofaen og se litt på TV. Jeg klarer ikke så mye annet, men det er ikke fullstendig game over. Det er alfa og omega og finne gode migrenemedisiner!

19 minutter siden, padawan skrev:

I fjor sommer var vi i Tyrkia under kuppet og da la vi ut på sosiale medium at det gikk fint. Det er eneste gangen det er gjort fra min side. 

Det blir noe HELT annet. Da var du jo tilstede i kaoset og venner og familie hjemme var helt sikkert bekymret. Jeg hadde selv en venninne som befant seg i Tyrkia under kuppet og jeg sjekket facebooken hennes HELE tiden for livstegn... De som trykker at de er trygge i Nepal når de egentlig sitter henslengt i sofaen i Drammen derimot..... 🙄

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke oversharing akkurat... 

Men hva er greia med at folk tagger seg som trygge etter London terroren når de ikke er i England engang??? 

Anonymkode: ec50a...748

Desperat oppmerksomhets og bekreftelsesbehov kombinert med lav sosial intelligens som ikke skjønner at dette er fullstedig latterlig.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
6 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg har også hatt influensa og vært overbevist om at jeg skulle stryke med. Jeg måtte seriøst planlegge doturene mine fordi de krevde absolutt all energi jeg kunne oppdrive 🙄 Ikke pokker om jeg hadde orket å være aktiv på facebook, det var jo nesten en dagsjobb å komme seg fra soverommet til stua! For å ikke snakke om å strekke armen ut etter fjernkontrollen til TV 😂 Nei, de fleste runder med influensa er nok en god, gammeldags forkjølelse.... Og man kan jaggu føle seg elendig da også, men ikke SÅ elendig!

Angående migrene så er jeg plaget av dette selv. Noen ganger er det så ille at jeg gjemmer meg langt under dyna, men dersom jeg klarer å få tatt medisinene i tide så kan jeg fint ligge på sofaen og se litt på TV. Jeg klarer ikke så mye annet, men det er ikke fullstendig game over. Det er alfa og omega og finne gode migrenemedisiner!

Det blir noe HELT annet. Da var du jo tilstede i kaoset og venner og familie hjemme var helt sikkert bekymret. Jeg hadde selv en venninne som befant seg i Tyrkia under kuppet og jeg sjekket facebooken hennes HELE tiden for livstegn... De som trykker at de er trygge i Nepal når de egentlig sitter henslengt i sofaen i Drammen derimot..... 🙄

Haha, pussig! I helgen skulle migrenedronningen kjøre mannen på fest, og det var såååå slitsomt, for hun hadde migrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hva dere andre synes, men jeg føker at bilder fra private begravelser er ubehagelige. Blir for intimt for min del. 

Endret av Perle
Skriveleifer
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sorbus skrev:

Haha, pussig! I helgen skulle migrenedronningen kjøre mannen på fest, og det var såååå slitsomt, for hun hadde migrene!

Kjøre bil skal man ikke etter å ha tatt migrenemedisiner, så om hun har klart seg på ordinære smertestillende så kan det ikke være mye migrene å snakke om 🙈 Min migrene varer ofte i tre døgn. Det første døgnet har jeg grisevondt i hodet, kan spy osv osv. Funker medisinene slipper jeg som regel unna den værste hodepinen, men jeg fungerer ikke som folk alikevel. Har klart og karre meg på jobb osv, men sitter som regel å kikker tomt ut i luften fordi at hodet kort og greit ikke fungerer som det skal. Dag to og tre har som regel det værste gitt seg, men jeg føler meg fullstendig utkjørt. Tygd på og spytta ut lissom :P Og jeg VET at jeg har en relativt mild grad migrene! Skulle samboer på fest mens min migrene herjer, så får han klare seg selv for å si det sånn :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
8 minutter siden, Sirah skrev:

Kjøre bil skal man ikke etter å ha tatt migrenemedisiner, så om hun har klart seg på ordinære smertestillende så kan det ikke være mye migrene å snakke om 🙈 Min migrene varer ofte i tre døgn. Det første døgnet har jeg grisevondt i hodet, kan spy osv osv. Funker medisinene slipper jeg som regel unna den værste hodepinen, men jeg fungerer ikke som folk alikevel. Har klart og karre meg på jobb osv, men sitter som regel å kikker tomt ut i luften fordi at hodet kort og greit ikke fungerer som det skal. Dag to og tre har som regel det værste gitt seg, men jeg føler meg fullstendig utkjørt. Tygd på og spytta ut lissom :P Og jeg VET at jeg har en relativt mild grad migrene! Skulle samboer på fest mens min migrene herjer, så får han klare seg selv for å si det sånn :P

Medisiner? Erru gæærn! Hun skriver mye om at man skal styre unna medisiner og heller trene av seg alle plager. Hun aspirerer etter en jobb som pt. Det er i grunnen rart at hun så ofte har migrene selv... Nå skal det sies at hun kun har hyppig migrene, det er en annen venn som har hyppig migrene OG influensa.

Jeg får så lyst til å svare, men jeg har også lyst til å bevare vennskapet ;)

Endret av Sorbus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Sorbus skrev:

Medisiner? Erru gæærn! Hun skriver mye om at man skal styre unna medisiner og heller trene av seg alle plager. Hun aspirerer etter en jobb som pt. Det er i grunnen rart at hun så ofte har migrene selv... Nå skal det sies at hun kun har hyppig migrene, det er en annen venn som har hyppig migrene OG influensa.

Jeg får så lyst til å svare, men jeg har også lyst til å bevare vennskapet ;)

Altså 😂 Erre mulig 😂 Jeg vet som sagt at min migrene er supermild i forhold til hva mange andre har og jeg er DØNN avhengig av de medisinene altså 😂 Trene gjør jeg også, relativt mye også faktisk :P Jeg et enig i at man ikke skal putte i seg unødvendig mye medisiner, men migrene? DER spiser jeg medisiner med begge hender altså 🙈 

Huff ja, tenk å ha både influensa OG migrene flere ganger i uken :P Det er faktisk ekstremt godt gjort 🙈

Haha ja det beste er innimellom og bare scrolle pent forbi og bite tenna sammen :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en på vennelisten min som publiserte en video av seg selv, splitter naken. H*n slettet det heldigvis like etterpå. En annen person publiserte et bilde av puppene sine. 

Anonymkode: 2fa7f...ffa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirah skrev:

Altså 😂 Erre mulig 😂 Jeg vet som sagt at min migrene er supermild i forhold til hva mange andre har og jeg er DØNN avhengig av de medisinene altså 😂 Trene gjør jeg også, relativt mye også faktisk :P Jeg et enig i at man ikke skal putte i seg unødvendig mye medisiner, men migrene? DER spiser jeg medisiner med begge hender altså 🙈 

Huff ja, tenk å ha både influensa OG migrene flere ganger i uken :P Det er faktisk ekstremt godt gjort 🙈

Haha ja det beste er innimellom og bare scrolle pent forbi og bite tenna sammen :P

Det finnes varianter av migrene og. Jeg har atypisk migrene som ikke likner standard migrene. Jeg tåler lys og lyd, og kan gjøre ting om jeg må. Og migrenemedisiner gjør meg bare kvalm, de fungerer ikke. 

Jeg skal ikke legge meg opp i hva den dama det er snakk om har eller ikke har. Jeg vil bare opplyse om at det finnes andre måter å ha migrene på uten at det gjør det falskt.

Anonymkode: 7f8c4...17b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det finnes varianter av migrene og. Jeg har atypisk migrene som ikke likner standard migrene. Jeg tåler lys og lyd, og kan gjøre ting om jeg må. Og migrenemedisiner gjør meg bare kvalm, de fungerer ikke. 

Jeg skal ikke legge meg opp i hva den dama det er snakk om har eller ikke har. Jeg vil bare opplyse om at det finnes andre måter å ha migrene på uten at det gjør det falskt.

Anonymkode: 7f8c4...17b

👍 tror dette er viktig å huske på. Min samboer blir sengeliggende når han får migreneanfall. Han må ligge på soverommet, lyset av, stille, gjerne litt kaldt på rommet. Han må oftest ta ekstremt sterke medisiner i form av stikkpiller som slår han ut i flere timer

Når jeg får migreneanfall så må jeg ha det stille rundt meg, men litt lyd går bra. Kan godt sitte i stua, kan fint kjøre bil om jeg absolutt må. Kan også gjøre enkle oppgaver i huset, lese ei bok eller se på en serie. Jeg tar reseptfrie medisiner som funker helt greit

Så han fungerer ikke i det hele tatt, mens jeg kan, utad iallefall, fungere ok

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...