Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir lei damer som har nye store selfie bildet over hele fb. Hun ene er så stiv i maska. Filler og botox.

Anonymkode: 44dc6...935

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"La dere ydmykes under Guds mektige hånd, for Han kan opphøye dere når tiden er inne." 1.Petersbrev 5,6

"<<Herren er min del,>> sier min sjel, <<derfor håper jeg på Ham>>."
Klagesangene 3,24

"Hvil i sannheten om hvem du virkelig er: Mitt elskede barn som jeg fryder Meg over" (side -112-) fra boken Jesus Kaller I Dag av Sarah Young

Disse i seg selv er jo ikke oversharing, men samme dama la ut i det vide og det breie om at hun var blitt støttekontakt for ei herlig dame på 20noe. Hun la også ut noe ala dette " Gjorde noe spennende i dag! Skrev et brev og stakk og reiste og leitet etter en barnehage jeg fikk navn på fra forje barnehage jeg jobbet på. litt teit med gps, men fant frem til slutt. Bak gjerdet der stod en dame klar til å ta imot informasjon. jeg spurte etter to navn på barn som kanskje gikk i denne barnehagen, ja det gjorde de. Jeg ga brevet og sa jeg jobbet i den forje barnehagen demmes og ble spurt om å være barnevakt for disse herlige søte små jentene, men de slutta samme uka jeg ble spurt så kom aldri så langt. hun skulle legge brevet i hylla dems og håpte de ville ringe. <3 savner veslejenta <3 hadde gledet hjertet mitt å følge de videre i oppveksten <3"

Siste statusen der syntes jeg bare er skummel. Og det er HELT FEIL at denne barnehage ansatte bekreftet at disse barnene gikk i nevnte barnehage. Trodde ikke det var lov. 

 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HtmlBeetle skrev:

"La dere ydmykes under Guds mektige hånd, for Han kan opphøye dere når tiden er inne." 1.Petersbrev 5,6

"<<Herren er min del,>> sier min sjel, <<derfor håper jeg på Ham>>."
Klagesangene 3,24

"Hvil i sannheten om hvem du virkelig er: Mitt elskede barn som jeg fryder Meg over" (side -112-) fra boken Jesus Kaller I Dag av Sarah Young

Disse i seg selv er jo ikke oversharing, men samme dama la ut i det vide og det breie om at hun var blitt støttekontakt for ei herlig dame på 20noe. Hun la også ut noe ala dette " Gjorde noe spennende i dag! Skrev et brev og stakk og reiste og leitet etter en barnehage jeg fikk navn på fra forje barnehage jeg jobbet på. litt teit med gps, men fant frem til slutt. Bak gjerdet der stod en dame klar til å ta imot informasjon. jeg spurte etter to navn på barn som kanskje gikk i denne barnehagen, ja det gjorde de. Jeg ga brevet og sa jeg jobbet i den forje barnehagen demmes og ble spurt om å være barnevakt for disse herlige søte små jentene, men de slutta samme uka jeg ble spurt så kom aldri så langt. hun skulle legge brevet i hylla dems og håpte de ville ringe. <3 savner veslejenta <3 hadde gledet hjertet mitt å følge de videre i oppveksten <3"

Siste statusen der syntes jeg bare er skummel. Og det er HELT FEIL at denne barnehage ansatte bekreftet at disse barnene gikk i nevnte barnehage. Trodde ikke det var lov. 

 

Hun der virke ustabil og farlig. Hadde aldri og jeg mener ALDRI! latt henne være barnevakt eller kommet i nærheten av mine barn da de var små

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, November 21, 2016 den 10.08, AnonymBruker skrev:

Er med i Hønehjørnet pga denne tråden, og folk oversharer virkelig! Klager på samboeren, barnefar, ber om råd...jeg synes det er feil å henge ut folk der inne når det er så enkelt å gå inn på profilen og se navn på de det handler om.

De sier de har "taushetsplikt", men det blir som i Mat fra bunnen - det regnes som offentlig gruppe.

Om folk vil legge ut om analsex, squirting etc, for all del - kjør på. Men barnefordelingssaker, mistanker om utroskap, spørsmål om legemiddelbruk etc...synes det er litt drøyt.

Synes admins gjorde noe ganske kult da de hadde en "no filter"-dag hvor alle kunne poste som de ville. Var ekstremt mye spam om salg, spåkoner, healing etc. Ingen har klagd på at poster må godkjennes siden, så kudos :)

Men veldig underholdende da! 

Anonymkode: 6ed58...61a

Det er grunnen til at jeg er med i Hønehjørnet:D så mye drama og veldig underholdende!:D 

Anonymkode: a4665...876

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2017 den 23.57, daemonia skrev:

Jeg har vært forhandler for eget forbruk, men fant fort ut av et par ting: 

1) Så snart du registrerer deg og gir beskjed om at det KUN er for eget forbruk, så blir det et helsikes mas om å ha demoer, få inn kunder, finne forhandlere, og bygge business. 

2) Det er veldig dyrt med frakt, og for å få rabatt på 30% i stedet for 10% eller noe sånn må man først ha bestilt for 4000 kroner i løpet av 2 måneder. Så med en frakt på rundt 200 kroner uavhengig av mengde du bestiller må du bestille inn ganske store kvanta for at det skal være noe poeng. 

3) FLP forhandlere er som medlemmer i en sekt. 

Husker når saken om at gelen gir leverskade var i nyhetene. God damn så mye deling av direkte drittslenging av han legen det var. Han satt jo i helserådet til Coca Cola, Mc Donalds, og hadde uttalt at barn trekkes mot sukker fordi det smaker godt, så da var han totalt uverdig å uttale seg om deres perfekte og magiske produkter.. 

Jeg prøvde faktisk å forklare dem at selv om selskapene vedkommende sitter i styret for ikke akkurat helseprodukter så betyr det ikke at han er ute etter å ødelegge folkehelsa i Sverige. Tvert i mot kan det jo tenkes at han vil veilede disse mot mindre helseskadelige produkter? 
Nei, da var jeg like dum som han. Vennligst slutt å uttale meg når jeg var så negativ mot Forever sine produkter. Hvorfor er jeg forhandler i det hele tatt når jeg er sånn motstander av produktene?? 
Fordi jeg skulle være det for eget forbruk, men enkelte av dere maste så jævlig at nå gidder jeg ikke det en gang, svarte jeg på det... :P 

Så sånn er det i Forever-menigheten. Jeg merker at det er langt mindre aktivitet i disse gruppene deres nå enn hva det var for et ar år siden. Ser ut til at det er på hell, og at toppen er nådd. 

Ang den saken med leverskade. Ei venninne er forhandler og hadde tydeligvis ikke lest denne saken nøye nok. Det hun hadde klart å trekke ut av den var at Aloe Vera var fantastisk. Hvordan hun fikk til det aner jeg ikke. Hun delte iallefall saken og skrev noe ala: Enda en anbefaling av de fantastiske produktene våre <3 Jeg er så heldig som får ta en del av dette!

Ehmmm... Nei...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne  som er veldig  opp og ned i humøret. Hun kan være bestevenn med deg en dag og fjern bekjent neste. Har lært meg å ta Hu med en klype salt. Men nå har du da fått ny kjæreste  igjen . ( Hu er av typen få kjæreste dumper kjæreste blisammen med kjæresten igjen x 4 ) nå forlovet de seg etter en uke og skal nå gifte seg om par  mnd.. Hu legger ut om de fantastiske stebarn hun har. Legger ut bilder av ungene som er i skolealder.   Legger ut bilder av kjolen hun har kjøp og om verdens beste kjæreste.  Har også flyttet og sagt opp jobben sin å. klarer ikke å kommentere  på bildene.  Finnes ikke grenser på dama . Og hun er nå formærnt  å skjønner ikke hvorfor folk reagerer.  

Anonymkode: da2c0...927

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sirah skrev:

Ang den saken med leverskade. Ei venninne er forhandler og hadde tydeligvis ikke lest denne saken nøye nok. Det hun hadde klart å trekke ut av den var at Aloe Vera var fantastisk. Hvordan hun fikk til det aner jeg ikke. Hun delte iallefall saken og skrev noe ala: Enda en anbefaling av de fantastiske produktene våre <3 Jeg er så heldig som får ta en del av dette!

Ehmmm... Nei...

:fnise: 

Det er jo rett og slett fantastisk bra gjort å få til :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirah skrev:

Ang den saken med leverskade. Ei venninne er forhandler og hadde tydeligvis ikke lest denne saken nøye nok. Det hun hadde klart å trekke ut av den var at Aloe Vera var fantastisk. Hvordan hun fikk til det aner jeg ikke. Hun delte iallefall saken og skrev noe ala: Enda en anbefaling av de fantastiske produktene våre <3 Jeg er så heldig som får ta en del av dette!

Ehmmm... Nei...

:ler:

Fikk hun noe respons på dette da?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er fæl som ler, men dette er snakk om et marsvin som har dødd. Høres ut som at noen i familien har dødd.

20170222_181916.png

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ei venninne  som er veldig  opp og ned i humøret. Hun kan være bestevenn med deg en dag og fjern bekjent neste. Har lært meg å ta Hu med en klype salt. Men nå har du da fått ny kjæreste  igjen . ( Hu er av typen få kjæreste dumper kjæreste blisammen med kjæresten igjen x 4 ) nå forlovet de seg etter en uke og skal nå gifte seg om par  mnd.. Hu legger ut om de fantastiske stebarn hun har. Legger ut bilder av ungene som er i skolealder.   Legger ut bilder av kjolen hun har kjøp og om verdens beste kjæreste.  Har også flyttet og sagt opp jobben sin å. klarer ikke å kommentere  på bildene.  Finnes ikke grenser på dama . Og hun er nå formærnt  å skjønner ikke hvorfor folk reagerer.  

Anonymkode: da2c0...927

Jeg har en lignende bekjent. Det er ny kjæreste i tide og utide, innimellom er jeg ganske sikker på at det overlapper. Det er elsker deg etter to dager og de bor gjerne sammen etter en måned. Kort tid etter er det slutt - hver gang. Nå har folk sluttet å gi tilbakemeldinger hver gang hun er i et nytt forhold, og hun blir like forundret hver gang 😂

5 timer siden, daemonia skrev:

:fnise: 

Det er jo rett og slett fantastisk bra gjort å få til :P 

 

5 timer siden, Anoia skrev:

:ler:

Fikk hun noe respons på dette da?

Helt fantastisk. Jeg kommenterte faktisk om vi hadde lest samme artikkel, og fikk et langt foredrag igjen om hvor fantastiske produktene var og at jeg burde bli med i teamet hennes. Da ga jeg opp. 🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kenpet skrev:

Mulig jeg er fæl som ler, men dette er snakk om et marsvin som har dødd. Høres ut som at noen i familien har dødd.

20170222_181916.png

Herre, så kleint

Anonymkode: 095dc...e71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kenpet skrev:

Mulig jeg er fæl som ler, men dette er snakk om et marsvin som har dødd. Høres ut som at noen i familien har dødd.

20170222_181916.png

Det er da like klein uansett hvem som har dødd!

Anonymkode: 4f6ac...bd9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, kenpet skrev:

Mulig jeg er fæl som ler, men dette er snakk om et marsvin som har dødd. Høres ut som at noen i familien har dødd.

20170222_181916.png

Herregud... det der hadde vært kleint uansett om det var nabo, hund, slektning, eller nymfeparakitt. 

Komme seg gjennom sorgen? For et marsvin?? 

Og en ting som irriterer meg noe forferdelig i den statusen: Det HETER IKKE HENNE HAR DET BRA NÅ!!! :raven:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, daemonia skrev:

Herregud... det der hadde vært kleint uansett om det var nabo, hund, slektning, eller nymfeparakitt. 

Komme seg gjennom sorgen? For et marsvin?? 

Og en ting som irriterer meg noe forferdelig i den statusen: Det HETER IKKE HENNE HAR DET BRA NÅ!!! :raven:

Det har jeg lurt på mange ganger, hvorfor skriver så mange henne? Det er jo ikke bare på HH det skjer. Hvor i landet har man en sånn dialekt som gjør det logisk?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som hele tiden legger ut statuser som bare er gjenntagelse av (muntlige) samtaler hun og venninner har hatt. Intensjonen er nok å vise hvor "helsprø og orginal" hun er, men det faller jo helt gjennom da  hun kun siterer veldig typiske samtaler som alle gode venner har (du vet de vitsene du og venninna di har hvor du tenker "fy flate hadde noen hørt oss nå hadde vi havnet på instutisjon"? ALLE venner har de samme vitsene og den samne sjargongen).

Må for ordens skyld legge til at typiske dialoger hun legger ut handler om å kjøpe dyrt ullgarn, fifty shades of gray og å være vill nok til å legge seg ETTER kl 23:30 (det er voksne mennekser vi snakker om her).

Det er liksom dritkjedelige ting og et dritkjedelig liv.

Endret av Alice123
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, daemonia skrev:

Herregud... det der hadde vært kleint uansett om det var nabo, hund, slektning, eller nymfeparakitt. 

Komme seg gjennom sorgen? For et marsvin?? 

Og en ting som irriterer meg noe forferdelig i den statusen: Det HETER IKKE HENNE HAR DET BRA NÅ!!! :raven:

:hakeslepp:

Anonymkode: ba6d2...11d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2017 den 0.04, daemonia skrev:


Aloe Vera dama har vært ute med sin ekstreme oversharing/overselling igjen. 
I en gruppe som er omtalt her tidligere noen ganger var det noen som spurte hvilke ekstrajobber hun kunne ta som en ekstrajobb siden det er litt trangt fra måned til måned. 

Plutselig dukker denne bekjente av meg opp i kommentarfeltet der. 
Hun sier hun startet opp med en liten ekstrajobb som hun i dag lever av. Altså er dette samme dama som ikke har råd til et billån på 25000 kroner i tillegg til husleie på 5500, og i dag bor hos et familiemedlem fordi det ikke går rundt... 

Så spørsmålene kommer inn. Hva er dette? Dette høres for godt ut til å være sant, osv osv. Hun nekter å svare på både hvilket firma det er, og hva hun gjør spesifikt. Folk spør om det er salg, og hun sier at nei, det er ikke salg. Det er mest å motivere de rundt oss og hjelpe andre til fremgang. 

Flere skjønner at det er Forever Living, men andre ber om å få PM. 
Etter hvert som flere sier at det høres helt fantastisk ut, og ikke gir seg på at de vil ha mer info sier hun at hun jobber med coaching og nettverksmarkedsføring, noe som er verdens ledende måte å markedsføre kvalitetsprodukter på. 
Da sier noen at dette høres shady ut og at antakelig er det bare bull at hun lever så godt på det.  

Og husk nå at jeg også har tilgang på samme Forever Living produkter, så jeg vet at hun umulig kan leve av dette eller ha noe særlig salg eller eget bruk. Og at hun selv har sagt til naboer rundt der hun bodde før at hun flyttet pga økonomi og billån som andre hadde tatt for henne. 


Enkelte ser bare ikke selv hvor veldig de driter seg ut :P 

Altså, jeg må bare spørre; hva er en sum folk regner som "nok til å leve av"?

Som voksen med bolig (samme om det er eie eller leie), bil (lån, forsikring, bompenger, drivstoff) og som liker å komme seg ut av huset innimellom tenker jeg at man minst må ha 15.000 kroner utbetalt hver måned.

Hvordan kan man tjene over 15.000 kroner som privatperson hver eneste måned på å selge hudkremer eller hva enn det Forever Living-greia er?? Hvordan kan noen tro på at dette kvinnemennesket LEVER av å selge Aloe Vera-krem der hun sikkert bare får en liten andel av salgsprisen? Tipper hun får maks 500 kr mnd.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tibbie skrev:

Altså, jeg må bare spørre; hva er en sum folk regner som "nok til å leve av"?

Som voksen med bolig (samme om det er eie eller leie), bil (lån, forsikring, bompenger, drivstoff) og som liker å komme seg ut av huset innimellom tenker jeg at man minst må ha 15.000 kroner utbetalt hver måned.

Hvordan kan man tjene over 15.000 kroner som privatperson hver eneste måned på å selge hudkremer eller hva enn det Forever Living-greia er?? Hvordan kan noen tro på at dette kvinnemennesket LEVER av å selge Aloe Vera-krem der hun sikkert bare får en liten andel av salgsprisen? Tipper hun får maks 500 kr mnd.

Det er "moderne" pyramidespill. F.eks Hun har vervet Kari og Lotte. De selger for så å så mye, denne damen her da tjener så å så mange prosenter på de hun har vervet. Verver Kari og Lotte to hver, og de selger, så får og hu dama her noen prosenter av deres salg. Noe i den duren.

Anonymkode: 63e71...9c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er "moderne" pyramidespill. F.eks Hun har vervet Kari og Lotte. De selger for så å så mye, denne damen her da tjener så å så mange prosenter på de hun har vervet. Verver Kari og Lotte to hver, og de selger, så får og hu dama her noen prosenter av deres salg. Noe i den duren.

Anonymkode: 63e71...9c0

Osv... så har ikke vanskelig for å tro at noen klarer å tjene godt på dette. Men kanskje ikke akkurat denne damen :fnise: 

 

sorry, trykket "send innlegg" før jeg var ferdig :fnise: 

Anonymkode: 63e71...9c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...