Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dårlige grammatikken og teksten i seg selv vitner om at denne dama har noe nedsatt mentalt fungering, eventuelt under gjennomsnittlig IQ. Får vondt av at denne type innlegg blir lagt ut på kg til spott og spe. Le av de svakere i samfunnet liksom.......

Anonymkode: 05726...457

Nå er dama en bekjent, fullt fungerende med nokså gjennomsnittlig iq tror jeg. Er bare hennes kjærlighet til hunden vi ler litt av ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.1.2017 den 14.19, OppNedPåAlt skrev:

Noen jeg kjenner er glade i hunden sin:

http://imgur.com/a/5zPdR

 

Å hjelpes. Skulle tro hun hadde en nyfødt baby. Dette var nest kav, kul umulig å lese pga dialekt. Hva er det med enkelte som ikke evner å skrive forståelig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er en fb venninne som skulle ''kosedrikke'' litt med noen venner og la ut bilde av en spritflaske og sitronbrus.(Hun er av typen som legger ut bilde av alt hun gjør, og tagger seg i steder så fort hun kommer ut av huset) Mange kommenterte at ''fysj hun kunne da ikke drikke dette dritet, og hun kom til å bli så dårlig'' osv osv. Venninna mi nekta på at dette ikke var bra for henne, og skrev flere statuser over at folk hatet henne og hun levde livet sitt på sin egen måte! Og var det noe hun tålte så var det da sprit!!

Dagen etterpå sjekket hun inn på sykehuset. ''ble visst litt for mye....'' skrev hun. Hun hadde da blitt hentet med ambulanse på natta for å bli pumpa.

 

Skjønner meg ikke på folk som deler sånne ting:fnise:

Anonymkode: 19a0b...a76

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke oversharing akkurat men er så flaut når du ser i feeden at en venninne har tagget mannen sin og linket til en artikkel ala 10 Ways To See That Your Husband Has Given Up On Your Marriage. En venninne tagget mannen sin i en sånn en, med kommentaren "Denne burde du lese Ivar!" 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Tanuki skrev:

Ikke oversharing akkurat men er så flaut når du ser i feeden at en venninne har tagget mannen sin og linket til en artikkel ala 10 Ways To See That Your Husband Has Given Up On Your Marriage. En venninne tagget mannen sin i en sånn en, med kommentaren "Denne burde du lese Ivar!" 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tanuki skrev:

Ikke oversharing akkurat men er så flaut når du ser i feeden at en venninne har tagget mannen sin og linket til en artikkel ala 10 Ways To See That Your Husband Has Given Up On Your Marriage. En venninne tagget mannen sin i en sånn en, med kommentaren "Denne burde du lese Ivar!" 

Beste måten å bli kvitt mannen sin på det :P regner med han endelig så sin utkårede sitt sanne jeg og stakk for å redde seg selv :laugh:

Anonymkode: 44d59...79b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beste måten å bli kvitt mannen sin på det :P regner med han endelig så sin utkårede sitt sanne jeg og stakk for å redde seg selv :laugh:

Anonymkode: 44d59...79b

haha men det mange som gjør sånn, skikklig kleint, men greier ikke se vekk heller:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg la akkurat ut på Facebook at "nå skal samboeren min i gang med å "rulle" 100 WinnerTip sigger".  Så vet vi det... 

Anonymkode: ce4d5...0a7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ny post i dag. En post om endelig fredag og at det skal bli en flott helg og at de skal ut og se skrekkfilm sammen, hun og barnet (tenåring altså) og hun gleder seg til popkorn og kinoreklame. 

En modig sjel spør i kommentarfeltet om butikken endelig gav etter? 

Svaret til dama er ca tre ganger så langt som opprinnelig post om fredagskos. Jeg korter og skriver om til bokmål: Hun sier at nei, de svinepelsene har ikke gitt etter og hun har gitt dem opp, men at hun i stedet nå boikotter dem for alltid og at hun har tenkt å alltid dele denne historien om hvor grusomme denne butikken  er og anbefale alle sine venner på Facebook og insta om å bruke konkurrentene, og det skal vi bare vite at hun har til sammen nesten 800 venner og følgere på face og insta!! Her bør butikken egentlig komme rett på banen og tilby henne et stort gavekort mot å snakke varmt om dem (hun skriver summen som skal til, er nesten like mye som opprinnelig vare sin fulle pris) fordi hun hadde om markedsføring på VGS og vet hvor verdifull god reklame er. 

Jaja.. Jeg trenger ikke kino for å spise mitt popkorn. :P

Anonymkode: c3a32...872

Kunden fra Helvete. Hvorfor i all verden mener hun at hun har rett til penger? De fleste butikker øker rabatten på salgsvarene sine jo lengre ut i januar man kommer. Hun som mener at hun er så jævlig smart siden hun hadde markedsføring da hun var 15 år burde hun virkelig vite dette :P Provoserende med sånne folk, altså! Pick your fights.
 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tibbie skrev:

Kunden fra Helvete. Hvorfor i all verden mener hun at hun har rett til penger? De fleste butikker øker rabatten på salgsvarene sine jo lengre ut i januar man kommer. Hun som mener at hun er så jævlig smart siden hun hadde markedsføring da hun var 15 år burde hun virkelig vite dette :P Provoserende med sånne folk, altså! Pick your fights.
 

Enig. Når jeg leser sånt blir jeg ekstra glad for at jeg ikke jobber i butikk lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En bekjent av meg la akkurat ut på Facebook at "nå skal samboeren min i gang med å "rulle" 100 WinnerTip sigger".  Så vet vi det... 

Anonymkode: ce4d5...0a7

Hahaha, hvem legger ut en slik oppdatering?? Morsomste jeg har lest på lenge! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 01/10/2017 den 0.32, AnonymBruker skrev:

Den der fødetråden på facebook (Hønehjørnet) tar virkelig av altså. For noen bilder. Jeg hadde aldri lagt ut noe så privat på en så offentlig gruppe.

Anonymkode: 90e63...76d

Sprengte høner altså.

Anonymkode: a8b9c...611

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sprengte høner altså.

Anonymkode: a8b9c...611

:rulle:

Anonymkode: 506c6...822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Prague skrev:

Hahaha, hvem legger ut en slik oppdatering?? Morsomste jeg har lest på lenge! :skratte:

Var faktisk 1000 WinnerTip, ikke 100. Statusen ble redigert til å inneholde bilde av mannen med esker med WinnerTip og to store tobakksbokser kjøpt på gårsdagens harrytur i går kveld.  Og i formiddag kom det bilde av det ferdige resultatet, noe pakket i Lucky Strike esker.😂

Hvem er de? Vel, har Livets Harde Skole og lønna mottas delvis fra deltidsjobb på Sparkjøp og resten fra NAV. Deler "alt", svært lite filter.  Godt voksne, nærmer seg å fylle 50, fester hardt hver helg og deler ivrig fyllebilder etc. Er litt sånn "bilkræsj", vil ikke se, men nysgjerrigheten tar overhånd...🙈

Anonymkode: ce4d5...0a7

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var faktisk 1000 WinnerTip, ikke 100. Statusen ble redigert til å inneholde bilde av mannen med esker med WinnerTip og to store tobakksbokser kjøpt på gårsdagens harrytur i går kveld.  Og i formiddag kom det bilde av det ferdige resultatet, noe pakket i Lucky Strike esker.😂

Hvem er de? Vel, har Livets Harde Skole og lønna mottas delvis fra deltidsjobb på Sparkjøp og resten fra NAV. Deler "alt", svært lite filter.  Godt voksne, nærmer seg å fylle 50, fester hardt hver helg og deler ivrig fyllebilder etc. Er litt sånn "bilkræsj", vil ikke se, men nysgjerrigheten tar overhånd...🙈

Anonymkode: ce4d5...0a7

Herregud, jeg dauer! :skratte:Har noe festlig på fb selv til tider, men ikke noe i nærheten av dette, haha :laugh:

Helt fantastisk hva enkelte deler!  Litt bilkræsj som du sier, men er jo vanskelig å overse når det kommer på feeden. Og WinnerTip da.. Gir meg over, trodde knapt det fantes lenger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på vennelista som hyppig deler politiske artikler. 
Han er stolt FRP velger, og jeg vil ikke påstå at han er den typiske der. Han er langt ute til høyre; nesten som han kan bli beskrevet mer som lilla,og ikke blå.. 

Hver eneste dag legger han ut artikler som viser hvor fæle muslimer er, hvor dumme AP velgere er, og det eneste han finner av argumenter er snikislamisering, terrorister, og egentlig alt det samme som hun med frisørsalongen som er så mye i media sier. Like lite forståelse og virkelighetskontakt der altså... 

Og støtt og stadig tagger han venner som enten er medlem i andre partier, eller som stemmer sosialistisk. Da spør han gjerne hva de har av forklaringer på dette her?? 
Ikke leser han alltid artiklene heller. Han leser overskrifter, og så er innholdet noe helt annet enn hva som faktisk står. 

Han har til og med meldt alle vennene sine inn i diverse grupper som "Vi mot AP" "Break a rose" osv. 

Fascinerende å se på egentlig :P  

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, daemonia skrev:

Jeg har en på vennelista som hyppig deler politiske artikler. 
Han er stolt FRP velger, og jeg vil ikke påstå at han er den typiske der. Han er langt ute til høyre; nesten som han kan bli beskrevet mer som lilla,og ikke blå.. 

Hver eneste dag legger han ut artikler som viser hvor fæle muslimer er, hvor dumme AP velgere er, og det eneste han finner av argumenter er snikislamisering, terrorister, og egentlig alt det samme som hun med frisørsalongen som er så mye i media sier. Like lite forståelse og virkelighetskontakt der altså... 

Og støtt og stadig tagger han venner som enten er medlem i andre partier, eller som stemmer sosialistisk. Da spør han gjerne hva de har av forklaringer på dette her?? 
Ikke leser han alltid artiklene heller. Han leser overskrifter, og så er innholdet noe helt annet enn hva som faktisk står. 

Han har til og med meldt alle vennene sine inn i diverse grupper som "Vi mot AP" "Break a rose" osv. 

Fascinerende å se på egentlig :P  

Tenk om sånne mennesker som han hadde brukt all den energien sin på noe nyttig?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sirah skrev:

Tenk om sånne mennesker som han hadde brukt all den energien sin på noe nyttig?

Ja, det kan du si! 
Men det er vel ikke uten grunn at slike folk er uføretrygdet, har studet filosofi på Livets Skole, og hatt fordypning i Livet på universitet :fnise: 

Det rare er at han er faktisk ganske koselig og gir et helt annet inntrykk i det virkelige liv. :huh: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...