Azalea Skrevet 18. februar 2012 #1 Del Skrevet 18. februar 2012 Vi har vært og sett på denne vognen i dag, og tror dette kan være en vogn for oss. Hva tror dere om denne? Noen med erfaringer, eller har dere noen andre vogntips? http://vognverden.blogspot.com/2011/01/easywalker-qtro-plus-2011-er-na-testet.html http://www.easywalker.nl/no-NO/product/id=5/qtro.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 19. februar 2012 #2 Del Skrevet 19. februar 2012 Vi skal ha den, men har ingen erfaring med den selv, så jeg slenger meg med på denne tråden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg tror det er en veldig grei vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. februar 2012 #4 Del Skrevet 19. februar 2012 Den ser veldig fin ut og jeg har sett mange som triller rundt på den. Den vant vel en eller annen forbrukertest ifjor. Kjipt at man ikke kan snu sittedelen, da. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 19. februar 2012 Den ser veldig fin ut og jeg har sett mange som triller rundt på den. Den vant vel en eller annen forbrukertest ifjor. Kjipt at man ikke kan snu sittedelen, da. :gjeiper: Ja, det med å snu sittedelen er vel det eneste negative. Men igjen så er den veldig lun og grei, i tillegg til at den har den "luken" så en kan smugtitte på knøttet når han/hun sover. Vogn er vanskelig.. Men finnes det noen gode alternativer til denne vognen? De andre jeg har sett har enten liten bag, 3 hjul eller så små hjul. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. februar 2012 #6 Del Skrevet 19. februar 2012 Go? Men det er litt små hjul foran og noen som mener at bagen er liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 19. februar 2012 Go? Men det er litt små hjul foran og noen som mener at bagen er liten. Det som er med hjulene foran på easywalker qtro plus er jo at de er såpass store om solide. Jeg regner med at jeg kommer til å bruke vognen en del ute da jeg tar mye kollektiv transport og er ute og går en del. Kan ikke se for meg at små hjul er no pluss her i Norge med slaps og ekkelt føre. Ser jo hva vognen veier, men det sier meg ingenting da dette blir mitt første vognkjøp. Er dette en tung, midt på treet eller en lett vogn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2012 #8 Del Skrevet 19. februar 2012 Bugaboo Cameleon med vinterhjulene på er jo noe som kan ligne på denne? Da er hjulene låst da, men du har mulighet for å ha sportsdelen både mot deg og fra deg. Bagen er svær (den lengste på markedet) og den er superlett. (Jeg er veldig fornøyd med vår. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 20. februar 2012 Bugaboo Cameleon med vinterhjulene på er jo noe som kan ligne på denne? Da er hjulene låst da, men du har mulighet for å ha sportsdelen både mot deg og fra deg. Bagen er svær (den lengste på markedet) og den er superlett. (Jeg er veldig fornøyd med vår. ) Jeg har sett på denne og. Det var den som fristet aller først. Men så synes jeg den virker så åpen? Ikke like lun som ew. Og bag'en virket så smal? Jeg fikk ikke sammenlignet disse to i butikk da det var så merkelig plassering av vognene og masse folk i et lite hjørne. :S Noen som vet om en bra butikk som selger vogner i Oslo/Akershus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. februar 2012 #10 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg har sett på denne og. Det var den som fristet aller først. Men så synes jeg den virker så åpen? Ikke like lun som ew. Og bag'en virket så smal? Jeg fikk ikke sammenlignet disse to i butikk da det var så merkelig plassering av vognene og masse folk i et lite hjørne. :S Noen som vet om en bra butikk som selger vogner i Oslo/Akershus? Sportsdelen er åpnere ja, noe som er litt kjipt, men med en god pose har ikke det vært noe problem for oss. Og bagen er smal, men det har bare vært positivt her i gården, selv med stor baby og svær skinnpose på vinteren. Hun har likt å ha det trangt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 20. februar 2012 #11 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg har sett på denne og. Det var den som fristet aller først. Men så synes jeg den virker så åpen? Ikke like lun som ew. Og bag'en virket så smal? Jeg fikk ikke sammenlignet disse to i butikk da det var så merkelig plassering av vognene og masse folk i et lite hjørne. :S Noen som vet om en bra butikk som selger vogner i Oslo/Akershus? Barnas hus på Storo-senteret selger både Ew qtro og Bugaboo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 20. februar 2012 Sportsdelen er åpnere ja, noe som er litt kjipt, men med en god pose har ikke det vært noe problem for oss. Og bagen er smal, men det har bare vært positivt her i gården, selv med stor baby og svær skinnpose på vinteren. Hun har likt å ha det trangt. Hm.. Skulle ønske dette gjorde valget mitt litt enklere. Jeg får finne en butikk som har begge vognene med bag og sportsdel så får vi prøvekjørt de, og sammenlignet de litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. februar 2012 #13 Del Skrevet 20. februar 2012 Hm.. Skulle ønske dette gjorde valget mitt litt enklere. Jeg får finne en butikk som har begge vognene med bag og sportsdel så får vi prøvekjørt de, og sammenlignet de litt bedre. Men prøvekjøring er viktig da. Og å tenke litt over hva du skal bruke vognen til. Jeg hadde ikke kjøpt Bugaboo dersom det i utgangspunktet er store svivelhjul du vil ha, for jeg synes det er helt pyton med faste hjul. (De små hjulene er gode de altså, og funker kjempefint til vårt bruk. Jeg har måttet gi opp én gang og da var det flere cm med slaps.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 20. februar 2012 Men prøvekjøring er viktig da. Og å tenke litt over hva du skal bruke vognen til. Jeg hadde ikke kjøpt Bugaboo dersom det i utgangspunktet er store svivelhjul du vil ha, for jeg synes det er helt pyton med faste hjul. (De små hjulene er gode de altså, og funker kjempefint til vårt bruk. Jeg har måttet gi opp én gang og da var det flere cm med slaps.) Var å prøvekjørte de i helga, men pga plassmangel i butikken og mye kunder presset inn i vognhjørnet deres så bestemte jeg meg for å heller ta det en annen dag. Bugaboo var helt skjønn å kjøre, veldig lett og enkel. Ser for meg at det er en kjempefin vogn å ha om sommeren. Jeg var helt sikker på at det var vognen jeg skulle ha, helt til jeg så EW Qtro. Her i huset blir det evt bare samboer som har førerkort og bil, så når jeg er hjemme i permisjon så blir det nok en del kollektivt transport og del turgåing. Jeg liker å gå tur så snø/slaps bør ikke stoppe opp for det. Aldri trodd at vogn skulle være så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Narnia Skrevet 20. februar 2012 #15 Del Skrevet 20. februar 2012 Vi hadde også bestemt oss for easywalker qtro, helt til vi skulle bestille og fant ut at babyshop og mest sannsynlig barnas hus skal slutte med disse vognene. Da ble jeg litt skeptisk og tenker at det er en grunn til det + at vi da ikke kunne bestille den fargen vi vil ha.. De hadde 30% på komplett olivengrønn ew qtro på babyshop skårer da vi var der for 2 uker siden, eneste som var igjen, og storo skulle kanskje sette ned prisen på den svarte de har etterhvert Babyshop ryen har solgt ut sine eksemplarer. Barnas hus alna hadde vel et par igjen. Sånn hvis du vil ha den, kan det være greit å sjekke opp hvilke butikker son har hvilke farger og det raskest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #16 Del Skrevet 20. februar 2012 Vi hadde også bestemt oss for easywalker qtro, helt til vi skulle bestille og fant ut at babyshop og mest sannsynlig barnas hus skal slutte med disse vognene. Da ble jeg litt skeptisk og tenker at det er en grunn til det + at vi da ikke kunne bestille den fargen vi vil ha.. De hadde 30% på komplett olivengrønn ew qtro på babyshop skårer da vi var der for 2 uker siden, eneste som var igjen, og storo skulle kanskje sette ned prisen på den svarte de har etterhvert Babyshop ryen har solgt ut sine eksemplarer. Barnas hus alna hadde vel et par igjen. Sånn hvis du vil ha den, kan det være greit å sjekke opp hvilke butikker son har hvilke farger og det raskest mulig Skulle begge slutte å selge de? Så rart.. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 20. februar 2012 #17 Del Skrevet 20. februar 2012 Vi hadde også bestemt oss for easywalker qtro, helt til vi skulle bestille og fant ut at babyshop og mest sannsynlig barnas hus skal slutte med disse vognene. Da ble jeg litt skeptisk og tenker at det er en grunn til det + at vi da ikke kunne bestille den fargen vi vil ha.. De hadde 30% på komplett olivengrønn ew qtro på babyshop skårer da vi var der for 2 uker siden, eneste som var igjen, og storo skulle kanskje sette ned prisen på den svarte de har etterhvert Babyshop ryen har solgt ut sine eksemplarer. Barnas hus alna hadde vel et par igjen. Sånn hvis du vil ha den, kan det være greit å sjekke opp hvilke butikker son har hvilke farger og det raskest mulig Nei?!? Sa de dette på Storo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Narnia Skrevet 20. februar 2012 #18 Del Skrevet 20. februar 2012 Nei?!? Sa de dette på Storo? Da jeg snakket med de så sa jeg at de andre babyshopene jeg hadde vært i kontakt med skulle kutte ut vogna, og at de hadde solgt ut sine modeller til 30%. Og så spurte jeg om de også skulle sette ned prisen på vognene de hadde, men da fikk jeg beskjed om at det ikke ville skje med det samme iom at de hadde ett par vogner igjen. Men at det KANSKJE en gang i fremtiden kunne skje, men hun kunne ikke si noe sikkert. Og de kunne ikke bestille andre farger enn det de hadde, fordi de mye mulig skulle kutte ut easywalker qtro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Narnia Skrevet 20. februar 2012 #19 Del Skrevet 20. februar 2012 Skulle begge slutte å selge de? Så rart.. Takk for tipset! Alle babyshopene jeg har spurt har sagt at de skal slutte å selge easywalker qtro. Fikk litt forskjellige forklaringer, alt fra at det skulle satses på tfk til at de hadde problemer med leverandøren og at det tok lang tid å få tilsendt deler.. Mer vet jeg ikke. Og så spurte jeg på barnas hus på alnabru og hun jeg snakket med der sa at de mest sannsynlig skulle kutte ut den vogna de også. Men dra/ring rundt å spør de ulike butikkene, for dette var for 2-3 uker siden, og jeg fikk mange forskjellige svar i løpet av ett par dager. Så det virket som om de ikke helt visste selv hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 20. februar 2012 #20 Del Skrevet 20. februar 2012 Skal de også slutte å selge Sky`en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå