Gå til innhold

Mannen nektet for utroskap frem til positiv klamydiatest


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje det er noen du kjenner siden han ikke vil gi deg navn og ikke en tilfeldig kunde?

Og kanskje han har smittet henne også?

Hvis det har vært noen før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker ganske grønn.

Problemet med klamydia er jo først og fremst at han har utsatt deg ikke bare for utroskap, og også fare for sterilitet og kreft i livmoren.

Ei venninne av meg ble smitta av klamydia fra kjæresten(han hadde det fra før, de var nettopp blitt sammen og ble kjapt gravid i tillegg pga sex uten prevensjon) - og gjett hva - nå har hun celleforandringer og risikerer kreft.

Man mister ikke jobben av å ha hatt sex med noen på jobb, eller en kunde. Det er også poengløst å ringe sjefen hans - du har ingen interesse av at han skal miste jobben og evne til å forsørge barna.

Poenget her at det virker så overhengende sannsynlig at han lyver. "Kunden kom bare naken inn rommet......var langt fra å komme seg, gav meg etter hun hadde fått orgasme......"

For det første bruker de fleste kvinner endel tid på å få orgasme - og trenger endel stimulering.

Altså, det er lite sannsynlig at hun bare har overfalt ham og såvidt hatt penis inni vagina.

"Skal gi navnet dersom jeg finner det"......løgn. Han vet godt hvem hun er, og hun har klamydia og trenger vite det.

Jeg tror personlig han skjuler mer, men om historien hans er sann(noe den ikke er, men dog) så er fyren fullstendig idiot som ikke sjekket seg selv etterpå på eget initiativ for å sjekke for sykdommer - i den viten om at han kunne ha fått noe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Celleforandringer er VELDIG vanlig og tar maaange år før det utvikler seg til kreft. Alle kvinner over 25 blir innkalt til celleprøve hvert 3.år. Har man fått påvist celleforandringer så kommer man oftere til kontroll-og det vil i de fleste tilfeller gå tilbake av seg selv. Skulle det ikke det,så behandles det lenge før det går så langt som å føre til kreft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Celleforandringer er VELDIG vanlig og tar maaange år før det utvikler seg til kreft. Alle kvinner over 25 blir innkalt til celleprøve hvert 3.år. Har man fått påvist celleforandringer så kommer man oftere til kontroll-og det vil i de fleste tilfeller gå tilbake av seg selv. Skulle det ikke det,så behandles det lenge før det går så langt som å føre til kreft.

Rart.... Jeg er 9 og har ikke blitt innkalt en eneste gang..... :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart.... Jeg er 9 og har ikke blitt innkalt en eneste gang..... :klo:

Om du har tatt GU i løpet av de siste 3 årene er det godt mulig legen har tatt en celleprøve uten å si noe.

(Det er forøvrig aldri innkalling, men påminnelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Hvis du vil vite hvem vedkommende er så spør hvor hun bor da?!

Han har jo tross alt vært i huset hennes, så han vet jo hvor hun bor.

Bank på døren hennes og smell i trynet hennes at hun må dra seg til legen fordi "fitta de har klamydia!"

Herregud! Er det rart vi kvinner blir usikre og paranoide når vi leser om slike mannfolk! :snurt:

Ble litt revet med her ser jeg...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Kan jeg spørre hva du mener er nok opplysninger for å ta den avgjørelsen?

Nok opplysninger til at du kan tilgi handler om tillit:

1) tillit til at dette ikke skjer igjen

2) tillit til at dette virkelig var et engangstilfelle og at det skjedde slik det ble sagt

Det kan være at du aldri får disse opplysningene og da vil kanskje et videre forhold være nødt å bli bygget på tro på hans versjon inntil det motsatte er bevist.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Først vil jeg bare si at jeg får veldig vondt av deg, stakkars.

For en drittgubbe! Jeg syns at du gjør helt rett i å be han om å flytte.

Hadde min gubbe "kost" med ei annen dame, hadde jeg nok gjort det samme.

"hun kledde bare av seg og blablabla" for en dum unnskyldning! Han kunne fint ha takket nei for så å gått der ifra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesteninnom

Jeg skulle ta celleprøve hos lege. Venninnen min fortalte meg noen dager før at mannen hennes hadde vært utro.

Dagen før jeg skal til lege slår det meg at hvorfor skal jeg være så heldig at mannen min er trofast etter 15 år sammen...og spør sånn lett at tanken har streifet meg om jeg bør ta kjønnsykdomstest når jeg først skal dit. (ja han vet at mannen til venninnen min har vært utro og at det var det jeg hadde i tankene da..)

Han ler og sier at det trenger jeg ikke tenke på engang.

Hos legen sier jeg det samme, og hun synes at siden tanken har slått rot tar man en klamydiatest, siden det er den sykdommen som er veldig utbredt.

Så får jeg telefon fra legen. jeg slår positivt ut på klamydiatesten!

Forteller mannen dette og han sier først at det kan han ikke forstå.

Etter noen timer - hvor vi ikke snakker om dette, men er på hver våre ting - snakker vi igjen på kvelden.

Da forteller han at han hadde vært men en dame en gang for noen mnd siden.

Han jobber hvor han drar hjem til kunder.

Ene kunden hadde brått kommet naken til rommet han var i og sagt at han måtte k***** henne..og så hadde hun gnidd seg innpå han. Tatt hendene hans dit hun ville etc. Han ble med...og de hadde sex uten kondom.

Jeg hadde aldri fått vite hvis ikke sykdommen hadde dukket opp.

Han angrer noe sinnsykt sier han. Er kvalm av seg selv etc. Men jeg mener han ikke angrer før han ble "tatt". Det mener han er feil. Han har vært mye sint i det siste, og han sier at det er hans reaksjon på det han gjorde.

jeg har alltid tenkt at følelsesmessig utroskap er verre en fysisk. Og at jeg nok kunne tilgi en engangs-hendelse.

Nå innser jeg at jeg sliter med å skulle tilgi og leve med dette.

Ikke nok med at jeg behandles for klamydia, men jeg føler jeg bør ta flere tester..hiv f.eks. Har bedt han ta det også.

Har bedt han flytte ut,men han vil ikke. Han synes vi har det bra og tenker også på de to barna vi har, som er 10 og 12. Han vil ikke ta dem gjennom et brudd.

Han kommer hjem med blomster etc og jeg blir bare kvalm. Jeg orker ikke at han tar på meg (klem, stryker på ryggen slike ting).

Hva den dagen vi kan ha sex igjen fordi vi ikke behandles for sykdom? Vet ikke om jeg kan takle det- hvor "vondt" vil det være?

Går det i det hele tatt annå reparere dette?

Hva neste gang en dame byr seg frem?

Og hvor stor tulling og egoist er man når man ikke bruker kondom! Bare tenker med lille hodet..jeg mener..såå sinnsykt inni hampen borte blir man ikke at man ikke kan stoppe og tenke seg om..

Full utblåsning på KG for meg nå..

Jeg føler så med deg...det var interessant å lese ditt innlegg.

Jeg lurer på angående menn:

Hvorfor klarer mange av de/de fleste (?) ikke å si nei og bare gå, dersom en dame sier "knull meg", og viser seg naken?

Tenker de ikke på at det får konsekvenser - og hvis de ikke tenker, er ikke menn rasjonelle vesener? Velig generaliserende, men hvorfor ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Noen menn klarer nok ikke å motstå fristelsen, akkurat som enkelte kvinner ikke klarer det heller.

Den biten er trist, men den er "akseptabel" i den forstand at gjort er gjort og spist er spist.

Tilgivelse forutsetter imidlertid at man er ærlig om sine handlinger og setter i verk radikale tiltak for å unngå å komme i situasjoner der man ikke kan motstå fristelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klarer mange av de/de fleste (?) ikke å si nei og bare gå, dersom en dame sier "knull meg", og viser seg naken?

Tenker de ikke på at det får konsekvenser - og hvis de ikke tenker, er ikke menn rasjonelle vesener? Velig generaliserende, men hvorfor ikke.

Fordi menn tenner på det visuelle, og tenner mye raskere enn kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min jobber som håndverker og fikk en gang en telefon fra en full kunde på en lørdagskveld om at hun hadde lyst til å pule han, men han hadde faktisk ikke sex med henne selv om hun ville ha han. Det er jo mulighet å ha littegranne selvkontroll.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har snakket og snakket, men uansett står han fast ved denne versjonen.

Han vil ikke si navn, og han vil ikke si hvor hun bor. Han sier han vet at jeg vil lage et helvete fordi jeg vil ringe dit og fortelle. Og han mener det vil gå ut over jobben hans - da det er innskrenkninger. Jeg forteller at jeg vi ha navn for å vite at historien er sann.

Hun bor i en kommune et stykke vekk fra der vi bor (det fikk jeg vite da han "la kortene på bordet").

Han sa jeg ikke visste hvem det var - men da forsvant øynene hans vekk fra mine...

Han sier han ikke kjente henne fra før.

Jeg kjenner ingen i den kommunen..og jeg har tenkt hardt.

Han hadde aldri tenkt å fortelle meg det, sier han. Han ville bare glemme hele greia.

Han ble "revet med" og hodet fungerte ikke.

Jeg vet hvordan det er når han har sex, og jeg vet da godt at han er den av oss som får med seg at noen går i trappen ol. sån det virker helt på trynet at ingen tanker skulle falle inn i hodet hans underveis.

Det var først en stund ute i samleie, at han begynte å tenke at dette var dumt.

Idag er jeg bare oppgitt over at det går ann å være såå sinnsykt blåst oppi hodet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg ts, jeg føler med deg og vet hvordan du har det. Jeg har nylig tatt min mann på fersken, der han har drevet på med ei annen bak min rygg i flere år. Han nektet plent først, men da jeg hadde for mange bevis måtte han innrømme alt til slutt.

Først av alt: be om å få mobiltlf hans (og jobbtlf om han har det) og så går du gjennom loggen hans der, både anrops- og meldingslogg. Ser du ukjente navn eller tlf.nr på disse listene, så søker du dem opp på gule sider eller noe for å få opp navn og adresse. Hvis loggen nylig er blitt slettet så er det helt sikkert noe han vil skjule for deg.

Så ber du ham om å logge seg på mail/facebook imens du sitter ved siden av og ser på. Deretter skal du få gå gjennom mottatte, sendte og slettede meldinger.

Dette fordi historien hans høres temmelig fjern ut. At mannen din på en måte unngår deg og holder tilbake informasjon, tyder bare på at han absolutt har mer å skjule. Jeg ville ikke blitt forundret om dette har skjedd både flere ganger og med en kvinne han vil skjerme.

God klem til deg TS, håper du finner ut av dette!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier han kan be om spesifisert regning på jobbtelefonen. Om jobben vil gjøre det vet jeg ikke (de er mange ansatte).

Telefonen hans ligger på border nå, og han er ute. Det er mange nr på den som ikke er "navnet", men det er jo vanlig i en slik jobb at kunder ringer og ikke alle kunder er lagret.

Ukjente navn vil det være en drøss av.

På privatmob. er det bare kjente, og brukes av alle i huset. Så det må være jobbmobil han evt. bruker for kontakt.

Sms loggen er ikke noe å finne.

Men både sms logg og smser, anropslogger inn og ut går ann å slette. Så selv om han villig gir meg mobilen sin hver dag så vet jeg godt at det han ikke vil jeg skal se kan være slettet.

Hele loggen er ikke slettet på mobilen. men jeg vet man kan gå inn og slette enkelte sms og enkelte samtaler på loggen.

Facebook har han heldigvis ikke. Mailen hans kan jeg spørre om ja.

Jeg har spurt han mange ganger om det har skjedd flere ganger, men han sier bestemt nei. Jeg vet godt at han trenger kun innrøme en gang for å forklare klamydiaen.

Fortalte han at smitte fra kvinne til mann var sjeldnere enn fra mann til kvinne. Derfor trodde jeg det hadde skjedd over en periode. Ellers tydet det på et langt samleie. Svarte med at det kun hadde skjedd en gang.

Han skjermer henne ja. Den følelsen sitter jeg med. Jeg sier jeg vil ha navnet, og jeg skal ikke ringe eller gjøre noe med det. Han tror ikke på at jeg vil klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...