Gå til innhold

Mannen nektet for utroskap frem til positiv klamydiatest


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Nå har jeg googlet.

Kjønnssykdommer som chlamydia kan smitte også bare ved at penis er i skjeden en kort stund.

En av fem som har samleie med en smittet person, vil statistisk sett få infeksjonen.

Det kan faktisk stemme med et samleie..

God ide å be han ringe henne. Evt kan jeg be om navn og adresse så legen min kan sende det videre så hun blir informert.

Vil han ikke det kan jeg gi beskjed til legen min og hun er pliktig til å melde han inn for smittevernnemda og han vil bli pålagt å fortelle.

Tror jeg legger den frem for han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer:

Nå har jeg googlet.

Det kan faktisk stemme med et samleie..

God ide å be han ringe henne. Evt kan jeg be om navn og adresse så legen min kan sende det videre så hun blir informert.

Vil han ikke det kan jeg gi beskjed til legen min og hun er pliktig til å melde han inn for smittevernnemda og han vil bli pålagt å fortelle.

Tror jeg legger den frem for han.

Jeg hadde ringt og fortalt mannen hennes det, jeg hadde også fortalt det til sjefen hans... Er jo veldig uproft... Hvis han ikke gir deg navnet hennes, går du bare rett til sjefen hans,da får du nok navn fort...

Føler med deg, og håper du kommer deg godt gjennom detta... :klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen folk er så rare, hadde en fremmed mann kommet naken bort til meg og begynt å jukke på meg så hadde jeg løpt.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien han forteller noe "alle håndtverkere" snakker om, altså at de får tilbud. Så den kan være diktet opp..

Får jeg ikke navn så ringer jeg sjefen, og får jeg navn ringer jeg mannen og sier til min (eks-) mann at hennes mann vil klage han inn for sjefen. Da kan han få gå med uggen mage og nerver..

Sjefen bør vel gi meg navnet synes jeg.

Og så tenker jeg

"hvorfor har jeg hengt meg opp i henne og skal ha kontakt der? Det er jo HAN som er drittsekken her. Men om historien stemmer får jeg et navn, hvis ikke så vil trusselen få frem sannheten..??"

Synes det er vanskelig å forstå at noen kan tilgi dette...jeg blir bare kvalm av hele mannen jeg nå..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg synes at enhver som er i risikosonen for å bli smittet fortjener å vite dette. Hun vet vel kanskje ikke at hun er smittet en gang.

Og ja jeg er sikker på at veldig mange håndverkere er utsatt for "interessante" tilbud. Det er imidlertid ikke en unnskyldning for å være utro.

Ellers tenker jeg som deg at trusler om videre skritt kan få frem riktig versjon av virkeligheten.

Jeg vil understreke at jeg ikke tar stilling til om du skal tilgi eller ikke. Jeg synes ikke du har nok opplysninger til å ta den avgjørelsen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, TS :( :( For en drittsekk du har levd med! Blir helt kvalm av å lese...og tviler veldig på den "oppfinnsomme" historien hans..desverre.

Lykke til videre, håper det går bra med deg og at du kommer til bunns i dette. :klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil understreke at jeg ikke tar stilling til om du skal tilgi eller ikke. Jeg synes ikke du har nok opplysninger til å ta den avgjørelsen i det hele tatt.

Kan jeg spørre hva du mener er nok opplysninger for å ta den avgjørelsen?

Jeg har lest såpass mye rundt idag at jeg forstår at den første tiden er det lurt å ikke ta valg/gjøre drastiske ting.

Han har dratt til en kamerat så jeg får ikke snakket med han før han kommer hjem. Tror jeg ber han sette seg ut i bilen sammen med meg og tar praten der, siden barna er hjemme. Orker ikke vente til de har lagt seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at sjefen blir fornøyd.

Jeg sa jeg ville ringe sjefen om han ikke kom med navn, men har ikke gjentatt den setningen.

Han ble blek da jeg sa det og sa jeg skulle få navn og nr hvis han fant det. Hvis..!!

Det er ingen strafferabatt her. Men jeg og syntes historien var såpass rar at det var greit å legge den ut. Og det virker jo som flere mener den er langt fra sannheten.

Dessuten trodde jeg alle utro menn i 2012 brukte kondom.

Er så sinnsykt mange tanker i hodet og vondt i hjertet.

Og så tenker jeg på venninna mi som klarte å tilgi. Skjønner ikke hvordan..når jeg bare er helt kvalm og har vondt.

Siden han jobber hjemme hos kunden, så vet han da hvor hun bor, så er det bare å finne navnet ved å søke opp adressen? Så stikke innom, sende brev, hva som helst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guten utsetter deg for smittefare, han lyver om det og er nær ved at du ikke engang blir testet for det, og du vurderer å tilgi?

Det kunne vært betydelig verre enn klamydia. HIV, hepatitt, herpes, og ulike versjoner av HPV er ikke noe som fikses med et par piller...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slike tanker som jeg har også.

Han fikk faktisk en mulighet til å fortelle meg at det hadde skjedd.

Jeg VET han ikke ville fortalt det om ikke testen hadde slått ut. Og selv da benektet han det først.

Og han trenger kun å fortelle om en..for det holder med tanke på sykdommen det.

Selv så mente han at han ikke trengte kondom fordi hun dama var gift og dessuten hadde han aldri hatt sykdommer før. han trodde rett og slett det ikke kunne skje han!

Dagens..

En dame som er gift og forfører en som kommer på døren hennes... da trenger man så klart ikke kondom... eh, hvor er logikken? Både hun og han dreit en lang marsj i at de var etablert i et forhold på hver sin kant, hva er oddsen for at dette var første gangen hun gjorde dette?

Han angret selvfølgelig for at han ble avslørt, hvis ikke hadde TS aldri fått vite det. Og den unnskyldningen om at han så klart angret for han hadde jo vært mye sint, det var jo hans måte å angre på. Eh, ikke nok med at utroskapen hans påførte henne klamydia men hun måtte utstå sinnet hans fordi han angret.. lyser meg meg meg og atter meg lang vei av denne karen. Og for de som ikke skjønner det, jeg snakker kun om denne mannen, ikke om menn generelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han sagt det til deg med ein gong, isteden for å lyge og at du måtte finne det ut på ein sånn måte, så gjer det alt verre. Og det at det er SÅ lett for ei dame og få han til sengs, at det er berre å sei "eg må k***** deg", så er han ein uproffesjonell dust!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg troddejeg kunne tilgi en engangs-hendelse. Har en venninne som har gjort det, og tenkte det går jo..

Men jeg klarere ikke..

Føler at det er noe som ikke stemmer...

Klart den dama har gjort dette før. Klart mannen må vite at han ikke er hennes eneste. Tror det bare var unnskyldningen han kom på der og da. Her sitter vi begge to, gift, og har klamydia. Ikke verdens tryggeste å ha sex med nei, bare fordi man er gift. Han er totalt ko-ko i hodet spør du meg..

Og jeg vet han angrer fordi han ble avslørt. Jeg har sagt det til han og han står fast ved at han har angret hele tiden. Klarer ikke få han til å si noe annet, selv om han skjønner hva jeg mener. Jeg vet at han aldri ville sagt noe om ikke jeg testet meg.

Og så er det jeg som har det jævelig. Tankene surrer, hjertet ghjør vondt, og han den egoisten han er stikker ut..

Vurderte faktisk å putte alle klærne hans i søppelsekker, ringe lås-smed og skifte alle låser på huset den dagen legen ringte. Så fikk han bare ta søppelsekkene og bo et annet sted !

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo ikke angre spesielt mye når han er ute med kompiser isteden for å faktisk ordne opp i problemene han har laget selv. Tror du godt kan se på hans handlinger isteden for hva han faktisk sier i denne situasjonen.

Han viser jo faktisk ingen vilje til å sette seg inn i hvordan du har det.

Hvis du faktisk tilgir han for dette kan du noen sinne stole på han igjen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik tenker jeg også. Samtidig vet jeg at denne avtalen var gjort, men han kunne ha brutt den. I tillegg er ungene rundt her så han tenker nok som jeg gjorde at vi ikke får pratet før til kvelden.

Men jeg synes uansett han kunne holdt seg hjemme ja. Og jeg ser jo at han grubler.

Så kan han si

" vi skal klare oss gjennom dette også.." :hakeslepp:

Hva tar han seg selv for?

Det har jeg også foortalt han forresten - at jeg er verdt skikkelig mye mer enn den respektløse løsp***** han er..

Handlinger sier mer enn ord. Og jeg blir ikke kjøpt med blomster og gaver. Hva tror han egentlig ??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stole på han ..nei hvordan kan man klare det?

Lurer på hvordan de som tilgir virkelig kan tilgi og stole på igjen.

Mennene deres har antagelig en annen oppførsel/historie enn dem min serverte... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv så mente han at han ikke trengte kondom fordi hun dama var gift og dessuten hadde han aldri hatt sykdommer før. han trodde rett og slett det ikke kunne skje han!

En ting er klamydia, det er bare en antibiotikakur. Men hva med risiko for svangerskap? Hva om damen og mannen er ufrivillig barnløse, og bestilte håndverker rundt eggløsning, for å slippe å dra til DK? worst case, men sprøere ting har hendt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er klamydia, det er bare en antibiotikakur. Men hva med risiko for svangerskap? Hva om damen og mannen er ufrivillig barnløse, og bestilte håndverker rundt eggløsning, for å slippe å dra til DK? worst case, men sprøere ting har hendt

uff..uff..uff..

Jeg spurte han om det. Om det ville ploppe en unge opp eller et bidrag..

Han sa at han var langt ifra å komme. Han hadde gitt seg etter at hun kom , og sagt at han ikke ville mer.

Jeg spurte da hva hun hadde sagt og det var vistnok "greit".

Jeg spurte om alder og hun var kanskje i slutten av 30-årene. Tenkte med en gang på det at hun var verpesyk.

Den tanken hadde heller ikke slått han. Er det mulig ???

Hva slags amøbe er det jeg har vært sammen med i 15 år tenker jeg da...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff..uff..uff..

Jeg spurte han om det. Om det ville ploppe en unge opp eller et bidrag..

Han sa at han var langt ifra å komme. Han hadde gitt seg etter at hun kom , og sagt at han ikke ville mer.

Jeg spurte da hva hun hadde sagt og det var vistnok "greit".

Jeg spurte om alder og hun var kanskje i slutten av 30-årene. Tenkte med en gang på det at hun var verpesyk.

Den tanken hadde heller ikke slått han. Er det mulig ???

Hva slags amøbe er det jeg har vært sammen med i 15 år tenker jeg da...

reagerer på at han gir detaljer på denne måten, men ikke kan si navn. Det virker som han spinner seg inn i et nett av løgner. Han verken kom eller ville mer liksom. Som om det skulle gjøre deg mer tilfreds???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...