Gå til innhold

..


Gjest Agate

Anbefalte innlegg

Gjest uAnonymBruker

Tok nettopp ut min etter nesten 15 år, de siste fem årene har jeg gått med gjennomsiktig stang og kule så det var på tide. Det er stygt, utdatert og det ødelegger tennene.

Syns ikke det var vondt å ta den, men jeg hovnet så opp at det eneste jeg kunne spise var yoghurt i nesten to uker, gikk rundt og lespet og siklet og klarte ikke prate rent. 13 årige meg syns det var dritkult da, kan ikke engang forestille meg hva vettuge mennesker tenkte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt min i 7 år! Tok den ut i fjor, ble lei av konstante sår og betennelser i hullet i tunga i det siste året.

Min var satt ganske langt tilbake på tunga, så ingen lesping, ingen problemer med tenner, alt er fint, sånn sett. Husker det var veldig vondt dagen etter jeg tok den, men det var aldri sånn at jeg ikke kunne spise. Fikk et arr da, og nå har jeg et lite arr i tunga. Men det var i grunn derfor jeg tok piercingen i tunga i utgangspunktet - jeg var redd å ende med et arr etter piercing, men arr i tunga er ikke så farlig. :)

Det med samboer.. her må jeg skuffe deg.. han mente den piercingen min gjorde ingenting spesielt for ham, han kunne ikke kjenne den. Han klagde heller ikke etter jeg tok den ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Min var satt ganske langt tilbake på tunga, så ingen lesping, ingen problemer med tenner,

Det med samboer.. her må jeg skuffe deg.. han mente den piercingen min gjorde ingenting spesielt for ham, han kunne ikke kjenne den. Han klagde heller ikke etter jeg tok den ut. :)

Min var også ganske langt bak, men fikk skader på tennene for det, knakk blant annet av en bit av en jeksel da jeg tygget feil.

Men enig ang det med sambo, min kjente den heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt den i 6 år og er så glad i den , tar den kanskje ut når jeg er 60 :fnise:

Ingen ser den utenom når jeg viser den, noe jeg ikke har som vane :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer også å ta piercing i tunga! Men så vet jeg ikke helt. Har hørt om en del fæle historier om at de har hovnet så mye opp at de ikke fikk puste og sånt. Og dødsfall angående det, men jeg vet ikke om det bare er tull, eller hva det nå er. Så tenker jeg også på det med betennelse, ødelagte tenner... Hva skjer om man får betennelse?

Men så synes jeg det er skikkelig kult! Ska følge med på denne tråden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest scorpius

Nå synes jeg det er NOT, men det kommer jo an på smak & behag.

Selv tok jeg piercing i tunga da jeg var 17 (er nå 23 år), tok den ut igjen da jeg var 19.

Synes det ikke var så kult lenger. Også må jeg legge til at jeg synes det er utrolig

irriterende med folk som hele tiden driver å "leker" med tungepiercing, spes. når jeg

har en samtale med personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle at jeg klina med en gutt med tungepiercing en gang i mine ungdomsår...Helt ærlig så kjentes det ut som han hadde en vorte på tunga og jeg syntes det var kjempeekkelt :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv i tunga, synes det er hot! Liker den godt, kan ikke tenke meg å ta den ut. Er mange som har der jeg bor, men er så vant til den at når jeg har den ute så føler jeg noe mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv, men syns igrunn ikke det er så veldig hot på andre :fnise: ikke at jeg syns JEG er spesielt hot med det, det har jeg faktisk aldri tenkt over :huh: hadde bare lyst på det, gjorde det og angrer ikke - har aldri hatt noe problem med den, untenom første uka da jeg var opphovna soklart. Men...tanken på at en ganske "uskyldig" person, eller noen som ser veldig uskyldig har piercing i tunga, tenker jeg det er veldig kult :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...