Gå til innhold

..


Gjest Agate

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Jeg synes det er NOT hvis man er over 16, men det kommer jo mye an på stilen man har ellers. Har man en gjennomført alternativ stil så kan det være kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er heit! :sjenert: Ink. jeg vurderer selv å ta en selv, så denne tråden skal jeg følge med på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er fint, så fremt man ikke tøyser med den.

Dvs at den bare er der, inni munnen. Ikke utenfor, på tennene og rundt omkring.

Har selv, hatt i 7 år og kommer ikke til å ta den ut med det første. De ferreste legger merke til den (tok kollegaen min 1,5 år å se at jeg hadde en), men jeg liker den. Og gubben liker den :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt piercing i tunga i 2(?) år.. Og har fått skjeve undertenner, men det er fordi tunga mi er så kort :tristbla: Men jeg har fortsatt ikke tatt den ut, så jeg liker den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i tre år. Hadde også i nesa, og ift å ta det var det mye mindre vondt enn nesa - faktisk ikke vondt i det hele tatt for man har jo ikke nerver inni tunga. Var litt vanskelig å spise de første dagene, men snakket aldri rart. Tok foreldrene mine to år å se den, synes det er sjarmerende at man ikke stikker den ut i hytt og gevær, men heller at det glimter i den når man ler.

Jeg hadde aldri noen plager med den, men jeg har forholdsvis lang tunge (når nesetippen hvis jeg tøyer), jeg følte noe manglet når jeg tok den ut, men følte det var useriøst ift yrkesvalg, men har skjønt nå at jeg var på bærtur og vurderer å ta igjen(for det gror igjen veldig fort når man tar den ut).

Men vurderer kanskje heller å ta i nesa igjen, og begge deler blir vel for mye. Så vi får se :sjenert: (jeg er 22 forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har både i nese og tunge. Enkel sølvring i nesa, enkel ball i tunga.

Mange som ikke legger merke til den, selv etter 1års bekjentskap;) Får høre at den i nesa passer meg veldig godt, og at man heller legger merke til de markante brillene først.

Jeg har forøvrig en litt alternativ stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes noen kler det, andre ikke. :)

Har det selv, og har vel hatt det i 10 år ca. Har ikke brukt den de siste månedene, men ikke grodd igjen på meg. :)

Men det er ikke noe lekkert å sitte med halve tunga ut av kjeften, å herje med den. :fnise: Flere som ikke har merket at jeg har hatt det, selv ikke etter ganske lang tid etter at jeg ble kjent med dem. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og jeg synes det er barnslig på voksne kvinner men deilig i seksuell sammenheng.

Det er ikke noe galt med det, det er bare noe jeg forbinder med ungdommer som ønsker å gjøre opprør mot sine foresatte.

Adam Savage tok en slik en på Mythbusters en gang, den tok han ut igjen rimelig fort. Selv han syntes det var barnslig og infantilt.

Men for all del, det er et pluss i senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apophis

Hot :) Har hatt min i ca 9 år, selv om den er litt "ødelagt" (hullet er litt rart, gikk med for lang stang i ein lang periode siden eg ikkje fikk tak i ny, kortere stang) :) Eg kan egentlig ikkje se for meg at eg kommer til å fjerne den noengang heller..

Sambo har alltid digget den :lur:

Eg lespet litt den første uka eller to, det var vondt å spise fast mat den første tida og eg fikk beskjed om å spise mest bløt mat og gjerne is/slush/o.l de første ein-to dagene siden tunga hovnet opp. Man ser lite til den (andre ser bare små glimt av den når eg snakker, mine foreldre såg den ikkje før eg viste den fram etter at de lurte på hvorfor eg snakket så rart) og man merker egentlig lite til den når man først er vant til den (for meg føles det veldig unaturlig de få gangene eg ikkje har stanga i, f.eks når eg holder på med bytting av smykke). Den gror igjen veldig fort forresten, ei eg gikk på skule med hadde sin ute i noen få timer og måtte stikke igjennom på nytt fordi det allerede hadde begynt å lukke seg..

Edit: Må innrømme at eg vurderte å fjerne min ein liten periode, men det var fordi at ALLE plutselig hadde det! Men, eg var den første/ein av de første som tok og hadde her i byen, så egentlig har bare alle de andre hermet etter meg fordi eg er så utrolig awesome og kul :fnise:

Endret av Apophis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør du meg og min mann er det HOT!

Jeg har hatt min i 7 år, og kommer heller ikke til å ta den ut med det første.

Som nevnt tidligere i tråden, var det ikke spesielt vondt å ta piercingen. Jeg har piercet navelen, nesen og øyenbrynet, men tungen var desidert det minst smertefulle. Jeg er 26 år nå, og har tatt ut alle piercingene mine; bortsett fra denne i tunga. Den er så diskrét.

Tungen din vil hovne opp etter piercingen er satt. Og slik vil den være en liten stund. Hos meg tok det vel halvannen uke før tungen fikk tilbake sin normale størrelse. Jeg hadde heller aldri problemer med å spise eller prate i denne perioden. Det gikk faktisk veldig fint :jepp: Og enda bedre ble det da jeg fikk satt inn normal størrelse på stangen. (Det blir satt inn en ganske lang stang først; dette fordi tungen hovner og fyller hele lengden)

Jeg sier GO-GO til tungepiercing!

Jeg har, som du skjønner ingen negative erfaringer med denne. Jeg prater rent, spiser ordentlig og har såvidt meg bekjent ingen tannproblemer som følge av piercingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Må innrømme at eg vurderte å fjerne min ein liten periode, men det var fordi at ALLE plutselig hadde det!

Off Topic, men altså, akkurat den følelsen kjenner jeg godt til. Det er moro å gjøre ting som er litt utenfor normen, men kjedelig når ALLE gjør det.

Hilsen en som også liker å tråkke sine egne stier og gå sine egne veier men synes det blir litt kjedelig når alle går samme vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer helt an på stilen og hvor gammel du er.

Under 25 kan jeg la det passere,men over det da blir det fort harry om du ikke kjører piercing/tattoo/alternativ-stilen helt ut.I mine øyne vel og merke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske ugly...

Har hatt selv i 10 år...våknet en morgen av at den var borte...følte meg veldig lur da jeg fant ut at jeg hadde svelget hele greien om natten, men glad for at den er borte.

Piercing i tungen er bare kult om du er 16 år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...