Gå til innhold

Mummikopper


hofan1

Anbefalte innlegg

Syntes de er søte. Jeg har mange kopper, noen få skåler, noen asjetter og en mugge. Brukes til hverdags og fest :)

Endret av appelsinjuice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg samler også! Synes koppene er sååå søte :P

Deltar i spørreundersøkelser for galluppanelet og velger mummikopp som premie når jeg har nok poeng, har også meldt meg som blodgiver bare for å få flere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Jeg samler også! Synes koppene er sååå søte :P

Deltar i spørreundersøkelser for galluppanelet og velger mummikopp som premie når jeg har nok poeng, har også meldt meg som blodgiver bare for å få flere :P

Ååh, en må jo bli invitert for å kunne være med i galluppanelet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg skal si at jeg samler, men jeg har Sniffkoppen i hvert fall

Hehe, du må jo skaffe deg med Snusmumrikken på! :laugh:

Anonymous poster hash: 015c5...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du må jo skaffe deg med Snusmumrikken på! :laugh:

Anonymous poster hash: 015c5...2ed

Haha, ja det burde jeg :fnise: Det er jo bare det at de er så dyre :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samler visst jeg og 😄 Har Snusmumrikken (favoritten!), Sniff (fin farge, og med katt! :D ), Stinky (den er litt kjedelig, men var kallenavnet mitt som liten. Ikke grunnet lukta!), og den grønne med de to jeg ikke husker hva heter, tror de er nevnt her. Hadde egentlig bare tenkt å skaffe et par, siden de er så dyre...men, de er så søte og! Får dessverre ikke gi blod :P Mange har jo vokst opp med disse skandinaviske figurene, mer enn dagens barn, så synes ikke man blir for gammel for koppene :) Perfekt kaffekopp :)

Anonymous poster hash: 4f8b3...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Mummi-kopper som hverdagskopper vi, og vi er to voksne + 2 barn. Hadde nok hatt det uten ungene også, fargerike, herlige kopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte mummikopper og - skåler til meg selv LENGE før jeg fikk barn! Barna har egne sett med barneservise, men bruker mest mummiskålene. De er vel egentlig samme fasong som Teema-serien, så de passer jo godt sammen med den, men også andre arabia-serier, og det gjør og at jeg synes de passer like godt til voksne som til barn. Jeg oppfatter ikke mummikoppene som barnekopper, og jeg oppfatter ikke nødvendigvis bøkene som barnebøker heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel flest voksne damer som samler, ikke barn :D har plutselig begynt å samle selv.. og har nå :

- sniff

- mummi (lyseblå)

-mummipappa (den mørkeblå)

- mummihuset

- tufsls og vifsls

- tove 100 (med briller!!)

- snorkfrøken (den gule)

- mummi flytter

Kommer et par nye i år, blandt annet ny lille my-kopp :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 13 kopper nå, har ikke kjøpt en eneste selv. Det er veldig greit å samle på noe, da har jeg alltid noe å ønske meg til jul og bursdager! :)

Om jeg gifter meg noen gang, så vet jeg hvert fall hvilket servise som skal stå på ønskelisten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er forresten over alle mummikopper som er gitt ut :) Mange kopper stiger i verdi ettersom årene går, da de er ute av produksjon. Skikkelig synd at den "hold vannet rent" bare kommer til å bli solgt i Sverige, likte den utrolig godt :(



Anonymous poster hash: 015c5...2ed
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten over alle mummikopper som er gitt ut :) Mange kopper stiger i verdi ettersom årene går, da de er ute av produksjon. Skikkelig synd at den "hold vannet rent" bare kommer til å bli solgt i Sverige, likte den utrolig godt :(

Anonymous poster hash: 015c5...2ed

Det skal selvsagt stå "oversikt over alle", beklager!

Anonymous poster hash: 015c5...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, en må jo bli invitert for å kunne være med i galluppanelet :(

Bare si i fra hvis jeg skal verve deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samler her også! Begynte når vi ble blodgivere for noen år siden og så har vi kjøpt et par utenom. Måtte gå og telle nå, og vi har 24 stk! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til årets sommerkopp. Den er så fin :)

Har du link til bilde av den? Finner den ikke på oversikten jeg la ut!

Anonymous poster hash: 015c5...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...