Gå til innhold

Mummikopper


hofan1

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper disse sommerkoppene til stadig da de dukker opp her i hytt å pine, både hos Anttila og den lokal Mummi butikken. I August er det Mummi festival i Espoo og jeg regner med det dukker opp noen godsaker der til en rimelig penge.

Anonymkode: 8bbbd...100

Hvor bor du?

Anonymkode: 70783...bf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bor du?

Anonymkode: 70783...bf5

I Mummi-land:fnise:. Bor i Finland, så her har jeg god tilgang til alt som har med Mummi å gjøre:)

Anonymkode: 8bbbd...100

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppe i kanskje åtte-ni kopper nå - alle kommer fra blodbanken. Sist fikk jeg en såkalt sesong-kopp - som tydeligvis er stas ifølge hun bak skranken :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Sesongkoppene koster mer for å jevne ut prisen på resten av koppene, da krona er sjittdårlig. Dermed koster sesongkoppene nå 249,- og resten 199,-. Jeg vet hva årets vinterkopp skal hete, men kan ikke si det :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kjøpte jeg meg faktisk en mummikopp! Den skal forestille huset deres, og jeg elsker den. :rodmer:

Jeg er ingen storsamler, men har én fra før. Det er den lyserosa koppen med Mummi og Snorkfrøken. Åh, som jeg elsker mummi.

Må holde igjen en lang tale om hvorfor hele Mummiserien er så fantastisk og god og noe av det fineste som noen gang er lagd...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, PaperFlower skrev:

Idag kjøpte jeg meg faktisk en mummikopp! Den skal forestille huset deres, og jeg elsker den. :rodmer:

Jeg er ingen storsamler, men har én fra før. Det er den lyserosa koppen med Mummi og Snorkfrøken. Åh, som jeg elsker mummi.

Må holde igjen en lang tale om hvorfor hele Mummiserien er så fantastisk og god og noe av det fineste som noen gang er lagd...

Elsker mummi. Har 25 kopper nå :D

Endret av Andromeda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så utrolig mange fine motiver! :) Jeg tror jeg må begynne og samle, jeg også :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.10.2015 at 15.41, mandel92 skrev:

http://www.shopping4net.com/noNettbutikken er riktig nok svensk, men man trenger ikke betale toll selv om man handler over 350 kr, jeg har handlet der flere ganger og er veldig fornøyd. :)

Ååå! Det er jo fantastisk om man slipper unna toll! Vet du om det fortsatt er slik? Har du handlet der nylig? :) 

 

Jeg er litt redd for at koppene skal bli ødelagt under transport, men de pakkes vel godt inn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

mummikopp-primadonnas-hestDenne Primadonnas hest fra 2012. Selges den noe sted fremdeles og hva ligger prisen på eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sola de skrev:

mummikopp-primadonnas-hestDenne Primadonnas hest fra 2012. Selges den noe sted fremdeles og hva ligger prisen på eventuelt?

Du får den på eBay. Ellers er den utsolgt over alt (antar jeg. Har ikke sjekket alle butikker, altså :fnise: Men hvis du finner den i butikk (uten at prisen er oppjustert pga. den er utgått) så skal det nok en god del flaks til) 

Anonymkode: 55d43...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal endelig få gave i Blodbanken på mandag, håper de har noen mummikopper vi ikke har fra før :) Vi har godt over 20 kopper hjemme, og det er ikke lenge siden sist mannen fikk to kopper vi ikke hadde fra før i blodbanken, så det spørs om de har fått inn noen nye siden den gang... Vi har ingen rosa, håper de har noen sånne. 

Anonymkode: 52c57...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at det kommer to kopper i vår. "sommerteater" og "mummidalen"

Anonymkode: dc9be...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/23/2017 den 20.36, Sola de skrev:

mummikopp-primadonnas-hestDenne Primadonnas hest fra 2012. Selges den noe sted fremdeles og hva ligger prisen på eventuelt?

Finn.no. Jeg solgte nettopp denne og noen andre sesongkrus, mener jeg fikk 5-600 for akkurat denne. Det er flere lister med mumikopper og anslått verdi flere steder på nettet, det er bare å søke.

Anonymkode: ae210...c4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finn.no. Jeg solgte nettopp denne og noen andre sesongkrus, mener jeg fikk 5-600 for akkurat denne. Det er flere lister med mumikopper og anslått verdi flere steder på nettet, det er bare å søke.

Anonymkode: ae210...c4b

Skal titte litt mer der da. Har letet litt, men ikke funnet den så langt. Den er så søt den koppen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 04/01/2017 den 9.22, Sola de skrev:

Skal titte litt mer der da. Har letet litt, men ikke funnet den så langt. Den er så søt den koppen :rodmer:

SJekk på facebook. Det er en gruppe som heter "mummikopper" eller noe sånt. Jeg har aldri kjøpt noe der, men flere i gruppa gir positive tilbakemeldinger på kjøp de har gjort. Du kan også legge ut egne annonser på kopper du vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

34 år. 26 mummikopper and counting. Har bodd i FI. Tove Jansson har mange lag, akkurat som Prøysen. Mummi er for voksne også! 

Anonymkode: 8a065...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...