Gå til innhold

Hvilke menn fortjener de beste damene?


Gjest Alfred

Anbefalte innlegg

Jeg føler at jeg er øverst på skalaen (å si noe annet ville vært dumt).

Jeg velger damer som er så bra at jeg slipper å se på andre damer når jeg er på date.

Merkelig at du ikke snart kan svare på hvordan en kvinnelig tier ser ut. Du er jo så bestemt på at dette er felles for alle manneøyne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey! Menn er jo schmartere -de fant jo opp atombomben og automatriflen og ostehøvelen og sånn. Slike ting kan de jo fortelle for å imponere damene, vettu. Hva har damene oppfunnet, liksom? :nigo:

Og to av overnevnte dreper mennesker. Jo da, snakk om imponering. :rolleyes:

Mye kvinner har oppfunnet. Merkelig nok så er det tydeligvis at mens kvinner finner opp ting som er til nytte for mange, så finner menn opp ting som ødelegger...

Randice-Lisa Altschul invented the world's first disposable cell phone.

Mary Anderson invented the windshield wiper. Anderson was issued a patent for the wipers in 1905.

Virginia Apgar invented a newborn scoring system or "Apgar Score" for assessing the health of newborn infants.

Barbara Askins developed a totally new way of processing film.

Patricia Bath. The first African American woman doctor to receive a patent for a medical invention.

Miriam E. Benjamin was the second black woman inventor to receive a patent. She received a patent for an invention she called a "Gong and Signal Chair for Hotels".

Patricia Billings invented a indestructible and fireproof building material called Geobond®.

Katherine Blodgett. Invented the non-reflecting glass.

Bessie Blount invented a device to help disabled people eat with less difficulty.

Sarah Boone. An improvement to the ironing board was invented by African American Sarah Boone on April 26, 1892.

Rachel Fuller Brown co-invented Nystatin, the world's first useful antifungal antibiotic.

Josephine Garis Cochran. In 1886, she invented the first practical dishwasher.

Martha Coston invented a pyrotechnic signaling system known as maritime signal flares.

Dianne Croteau. Invented Actar 911, the CPR mannequin.

Marie Curie also known as Madame Curie discovered radium and furthered x-ray technology.

Marion Donovan. The convenient disposable diaper was invented by New Yorker Marion Donovan in 1950.

Gertrude Belle Elion invented the leukemia-fighting drug 6-mercaptopurine, drugs that facilitated kidney transplants and other drugs for the treatment of cancer and leukemia.

Edith Flanigen was the inventor of a petroleum refining method and is considered one of the most inventive chemists of all time.

Helen Free was the inventor of the home diabetes test.

Sally Fox invented naturally-colored cotton.

Frances Gabe invented the "Self Cleaning House".

Lillian Moller Gilbreth was an inventor, author, industrial engineer, industrial psychologist, and mother of twelve children.

Sarah Goode was the first African American women to receive a U.S. patent.

Bette Nesmith Graham invented liquid paper, also known as White-Out™.

Temple Grandin invented livestock-handling devices.

KK Gregory is the ten-year old inventor of Wristies®.

Ruth Handler. The Barbie doll was invented in 1959 by Ruth Handler.

Elizabeth Lee Hazen co-invented Nystatin, the world's first useful antifungal antibiotic.

Beulah Henry. All told, Henry made about 110 inventions and holds 49 patents.

Dorothy Crowfoot Hodgkin used x-rays to find the structural layouts of atoms and to discover the overall molecular shape of over 100 molecules including: penicillin, vitamin B-12, vitamin D and insulin.

Krisztina Holly. Co-invented the telephony software called Visual Voice.

Erna Schneider Hoover invented the computerized telephone switching system.

Grace Hopper was a computer inventor best known for the Mark computer series.

Mary Phelps Jacob invented the bra.

Amanda Theodosia Jones re-invented American food production by inventing vacuum packed canning.

Marjorie Stewart Joyner invented a permanent wave machine that would allow a hairdo to stay set for days.

Anna Keichline

Architect, she created inventions for the home.

Mary Kies: Patenting Pioneer

Kies was the first women to receive a U.S. patent on May 15, 1809.

Gabriele Knecht. Patented the Forward Sleeve design for creating clothing.

Margaret Knight was an employee in a paper bag factory when she invented a new machine part to make square bottoms for paper bags. Knight can be considered the mother of the grocery bag, she founded the Eastern Paper Bag Company in 1870.

Stephanie Louise Kwolek invented a material five times stronger than steel called Kevlar.

Hedy Lamarr was a movie star and inventor.

Ada Lovelace wrote a scientific paper in 1843 that anticipated the development of computer software artificial intelligence and computer music.

Sybilla Masters - First American Woman Inventor

Masters was the first American female inventor in recorded history, but no doubt women have been inventing since the dawn of time without the deserved recognition.

Ann Moore. Invented the Snugli baby carrier.

Ellen Ochoa invented optical analysis systems and was the world's first Hispanic female astronaut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og to av overnevnte dreper mennesker. Jo da, snakk om imponering. :rolleyes:

Mye kvinner har oppfunnet. Merkelig nok så er det tydeligvis at mens kvinner finner opp ting som er til nytte for mange, så finner menn opp ting som ødelegger...

Randice-Lisa Altschul invented the world's first disposable cell phone.

Mary Anderson invented the windshield wiper. Anderson was issued a patent for the wipers in 1905.

...........

AB: Kupp en annen tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB: Kupp en annen tråd!

Hvorfor det? Tåler du ikke å få høre at kvinner kan oppfinne ting? Du virker litt sånn mannsjåvinist som tror du er noe.

At du er sammen med pene jenter betyr jo ikke at de er de smarteste jentene. Æ være intelligent betyr ikke at man er smart. :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Tåler du ikke å få høre at kvinner kan oppfinne ting? Du virker litt sånn mannsjåvinist som tror du er noe.

At du er sammen med pene jenter betyr jo ikke at de er de smarteste jentene. Æ være intelligent betyr ikke at man er smart. :P

Jammen, han er jo ikke sammen med de pene jentene. Han synes det er urettferdig at andre som han synes er mye styggere enn ham selv "får" de pene jentene. Også nekter han å definere godbit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det? Tåler du ikke å få høre at kvinner kan oppfinne ting? Du virker litt sånn mannsjåvinist som tror du er noe.

At du er sammen med pene jenter betyr jo ikke at de er de smarteste jentene. Æ være intelligent betyr ikke at man er smart. :P

Jeg har da aldri sagt at kvinner ikke finner opp ting.

Stikk nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, han er jo ikke sammen med de pene jentene. Han synes det er urettferdig at andre som han synes er mye styggere enn ham selv "får" de pene jentene. Også nekter han å definere godbit.

Ikke? Han sier jo at:

Jeg føler at jeg er øverst på skalaen (å si noe annet ville vært dumt).

Jeg velger damer som er så bra at jeg slipper å se på andre damer når jeg er på date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da aldri sagt at kvinner ikke finner opp ting.

Stikk nå!

Hvorfor det? Nettet er for alle. ;P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jenter velger ett hakk over.

gjennomsnittlig jente velger fin gutt

stygg jente velger gjennomsnittlig gutt

stygge gutter er dømt til ensomheten.

modellfin jente går etter noen med status, penger, vennekrets o.l.

Tenk på det selv, du ser helt helt normal gutt med det skogstrollet av ei jente.

...................

jeg ser støtt og stadig omvendt. at han er mindre pene. dette ser jeg til og med i vennekretsen min.

har også fått "du kan gjøre bedre enn han der" slengt i trynet. hva får en person til å si noe sånt? hva vet de om dem jeg blir sammen med? om man er pen eller ikke kommer ann på øyet som ser

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Han sier jo at:

Når han mener at definisjonen på godbit er felles for alle menn må det jo kunne gå an å forklare mer detaljert hva en godbit er.

At han ikke klarer å definere det sier jo sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, han er jo ikke sammen med de pene jentene. Han synes det er urettferdig at andre som han synes er mye styggere enn ham selv "får" de pene jentene. Også nekter han å definere godbit.

Hvis du bare kunne ha sluttet med diktningen, og heller lest hva jeg har skrevet...

Jeg har til og med lagt inn et bilde av en godbit i #63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når han mener at definisjonen på godbit er felles for alle menn må det jo kunne gå an å forklare mer detaljert hva en godbit er.

At han ikke klarer å definere det sier jo sitt :)

#63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#63

Jeg så bildet, og tenkte med det samme at du må ha glemt at du tidligere fortalte at utseendet IKKE var det eneste kriteriet som definerte en godbit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så bildet, og tenkte med det samme at du må ha glemt at du tidligere fortalte at utseendet IKKE var det eneste kriteriet som definerte en godbit.

Du må virkelig ha det inn med teskje.

På spørsmålet

Vil det si at utseendet er den eneste kvaliteten som avgjør om en dame er en av de beste eller ei?

svarte jeg

Det er ikke den eneste kvaliteten, men det er den kvaliteten menn tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må virkelig ha det inn med teskje.

På spørsmålet

Vil det si at utseendet er den eneste kvaliteten som avgjør om en dame er en av de beste eller ei?

svarte jeg

Det er ikke den eneste kvaliteten, men det er den kvaliteten menn tenner på.

Jeg bare lurer på hva som beskriver en godbit, jeg.

Så dersom jeg ikke er i militæret, og ikke ligner spesielt på jenta på bildet, så er jeg per definisjon ikke en godbit?

(ikke at det gjør meg noen ting, for mennene jeg har truffet er virkelig ikke så trangsynte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at du ikke snart kan svare på hvordan en kvinnelig tier ser ut. Du er jo så bestemt på at dette er felles for alle manneøyne.

Dette har jeg svart på.

Har forøvrig inntrykk av at kvinner vet nøyaktig hvor de befinner seg på denne skalaen. Skalaen blir også brukt av kvinner i denne tråden, og jeg tror de er minst like opptatt av den som menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på hva som beskriver en godbit, jeg.

Så dersom jeg ikke er i militæret, og ikke ligner spesielt på jenta på bildet, så er jeg per definisjon ikke en godbit?

(ikke at det gjør meg noen ting, for mennene jeg har truffet er virkelig ikke så trangsynte)

Skal jeg ha sympati for deg også nå?

Kan du ikke heller diskutere det tråden handler om. Nemlig hvorfor mange menn tror at bare andre menn kan være sammen med damene de tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ha sympati for deg også nå?

Kan du ikke heller diskutere det tråden handler om. Nemlig hvorfor mange menn tror at bare andre menn kan være sammen med damene de tenner på.

Neitakk.

Jeg kan ikke svare for mannfolka, så da må jeg nesten bare takke for meg :)

Neste gang du ser en mann med ei dame du mener ikke holder mål, synes jeg du skal ta deg mot til å spørre han hvorfor han har tatt til takke med en 8'er, når han helt klart kunne funnet seg en 10'er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...