Gå til innhold

Hvilke menn fortjener de beste damene?


Gjest Alfred

Anbefalte innlegg

Tja, hva er grunnen til å spekulere i noe som helst ? :)

Årsaken er at ikke forstår hvorfor menn finner seg i at andre menn skal ha damene som de egentlig ville hatt selv. Det står forøvrig i åpningsinnlegget.

Åh, jeg vet om mange menn som "ikke finner seg i det". Det er de mennene som til stadighet prøver å forsyne seg av andre menns fat. Respektløse.

Hva en godbit er kommer heldigvis an på øyet som ser, og hvilken hylle andre menn velger fra i forhold til hva du mener de har rett til bør få være opp til de, og ikke deg. Du bør bruke energien din på å få dama på toppen av utseendeskalaen, djevel eller ei :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sant, men det spiller ovehodet ingen rolle om du mener at de skulle ha valgt deg, hvis de ikke er enige i det selv.

Og da er vi tilbake til spørsmålet om hvem som fortjener de peneste damene, og hvorfor mange menn resignerer.

PS

Du trenger hverken å gjøre deg dummere enn det du er eller gjøre dette til noe personlig ;)

Jeg dater utelukkende damer jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vet om mange menn som "ikke finner seg i det". Det er de mennene som til stadighet prøver å forsyne seg av andre menns fat. Respektløse.

:)

Hva en godbit er kommer heldigvis an på øyet som ser, og hvilken hylle andre menn velger fra i forhold til hva du mener de har rett til bør få være opp til de, og ikke deg. Du bør bruke energien din på å få dama på toppen av utseendeskalaen, djevel eller ei :)

Nei, dette er ytterst objektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder ikke dette den andre veien også?

Jo, det gjelder også motsatt vei, men kvinner har sørgelig nok få strenger å spille på unntatt utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da er vi tilbake til spørsmålet om hvem som fortjener de peneste damene, og hvorfor mange menn resignerer.

PS

Du trenger hverken å gjøre deg dummere enn det du er eller gjøre dette til noe personlig ;)

Jeg dater utelukkende damer jeg liker.

Nemlig. Og jeg dater utelukkende menn jeg liker. Hvis du synes du fortjener meg, men jeg ikke vil være kjæresten din, hvem skal bestemme da?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det gjelder også motsatt vei, men kvinner har sørgelig nok få strenger å spille på unntatt utseendet.

Og hva baserer du dette på? Du er litt av en søtnos, du! :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. Og jeg dater utelukkende menn jeg liker. Hvis du synes du fortjener meg, men jeg ikke vil være kjæresten din, hvem skal bestemme da?

Jeg vil ikke ha deg pøbelsara :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de som etter spørsmål til hvem som fortjener de ihvertfall. :fnise:

Antar vel at alle jenter er en godbit. Alle er like mye verdt og alle er veldig pene på hver sin måte. Jenter er ikke akkurat noen godte-bit man finner i butikken også er det "første mann til mølla".

Hvem som "fortjener" disse godtebitene du omtaler er vanskelig å si, men antar at det er en gutt som behandler jenter med respekt, verdighet osv.

Antar du da også at alle gutter er en godbit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha deg pøbelsara :)

Hun vil antageligvis ikke ha deg heller, men la oss kalle det A og B..

Begge to befinner seg øverst på utseendeskalaen. A vil ha B, men B vil ikke ha A. Bør A finne løkka?!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Tell me why? ;)

"Antar vel at alle jenter er en godbit. Alle er like mye verdt og alle er veldig pene på hver sin måte."

Denne antakelsen stemmer ikke :)

"Jenter er ikke akkurat noen godte-bit man finner i butikken også er det "første mann til mølla"."

En må i hvertfall være ved mølla

"Hvem som "fortjener" disse godtebitene du omtaler er vanskelig å si, men antar at det er en gutt som behandler jenter med respekt, verdighet osv."

Tenner det deg å bli behandlet med verdighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det gjelder også motsatt vei, men kvinner har sørgelig nok få strenger å spille på unntatt utseendet.

Kan du lage en liste over hvilke strenger menn har å spille på som ikke kvinner har?

Er bare nysgjerrig og vil gjerne vite. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun vil antageligvis ikke ha deg heller, men la oss kalle det A og B..

Begge to befinner seg øverst på utseendeskalaen. A vil ha B, men B vil ikke ha A. Bør A finne løkka?!

Ikke løkka, men en annen B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du lage en liste over hvilke strenger menn har å spille på som ikke kvinner har?

Er bare nysgjerrig og vil gjerne vite. :)

Hey! Menn er jo schmartere -de fant jo opp atombomben og automatriflen og ostehøvelen og sånn. Slike ting kan de jo fortelle for å imponere damene, vettu. Hva har damene oppfunnet, liksom? :nigo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på skalaen føler du at du befinner deg, Alfred, hvilken hylle velger du fra og hvordan føler du at dette fungerer?

SIST MEN IKKE MINST: hvordan ser godbitene ut i dine (og tydeligvis alle andre menns) øyne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du lage en liste over hvilke strenger menn har å spille på som ikke kvinner har?

Er bare nysgjerrig og vil gjerne vite. :)

Humor

Intelligens

Selvsikkerhet

Utseende

Dominans

Energi

Engasjement

Ærlighet

Beskyttende

Gentleman

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor

Intelligens

Selvsikkerhet

Utseende

Dominans

Energi

Engasjement

Ærlighet

Beskyttende

Gentleman

:bond:

Hjelpe meg!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på skalaen føler du at du befinner deg, Alfred, hvilken hylle velger du fra og hvordan føler du at dette fungerer?

SIST MEN IKKE MINST: hvordan ser godbitene ut i dine (og tydeligvis alle andre menns) øyne?

Jeg føler at jeg er øverst på skalaen (å si noe annet ville vært dumt).

Jeg velger damer som er så bra at jeg slipper å se på andre damer når jeg er på date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...