Gå til innhold

Hvilke menn fortjener de beste damene?


Gjest Alfred

Anbefalte innlegg

Vi ser det hele tiden. En mann går tur med en lite tiltalende kvinne, og han får øye på en eller flere virkelig pene damer. Øynene hans lyser av begjær, og trolig sjalusi for han vet at noen andre vil få disse damene.

Mange av disse mannfolka har enten resignert eller har aldri forsøkt å tilnærme seg slike damer. For i deres hode tilhører disse noen andre.

Spørsmålet er: Hvem fortjener godbitene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Who cares. Kvinnfolk er like slitsomme samme hvilket skall de kommer i. :) Og når du innser det har du selvtillit nok til å gå bort å snakke til hvem du vil fordi godbiten er hun som peser deg minst. Deilig blir hvem som helst man får følelser for.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hvem fortjener dem? De blir jo ikke delt broderlig, slik de blir i barneselskap :)

Jeg regner med at hun mener de mannlige godbitene fortjener de kvinnelige. Er enig i det.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ser det hele tiden. En mann går tur med en lite tiltalende kvinne, og han får øye på en eller flere virkelig pene damer. Øynene hans lyser av begjær, og trolig sjalusi for han vet at noen andre vil få disse damene.

Mange av disse mannfolka har enten resignert eller har aldri forsøkt å tilnærme seg slike damer. For i deres hode tilhører disse noen andre.

Spørsmålet er: Hvem fortjener godbitene?

Fortjene?? Så sykt å bruke det ordet, har kjærlighet noe med det å gjøre??

Om hun er godbit eller ikke er jo helt individuelt.

Konkluderer med at du er sinnsforvirret.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at hun mener de mannlige godbitene fortjener de kvinnelige. Er enig i det.

Jepp, det var akkurat det jeg mente. Og med godbiter tenker jeg selvfølgelig ikke bare på utseende. De gode folka fortjener hverandre og det spiller ingen rolle hvilken innpakning de kommer i. :lillesky:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva legger du i begrepet "godbitene"? :)

Det er dem som menn ikke får øynene fra og som de drømmer om.

(Håper ikke dette blir en diskusjon om hvorvidt menn er mer visuelt anlagt enn kvinner)

Endret av Alfred
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er: Hvem fortjener godbitene?

Den som ikke betrakter kvinner som godbiter :)

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fortjener de. men Ikke alle har de skilsa som skal til.

Folk har en tendens til og tenke, jaja, jeg er bare slik og fortjener det ikke/ikke bra nokk. Vi KAN faktisk trene oss opp til og bli svært attraktiv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjene?? Så sykt å bruke det ordet, har kjærlighet noe med det å gjøre??

Om hun er godbit eller ikke er jo helt individuelt.

Konkluderer med at du er sinnsforvirret.

Det kan godt hende at jeg er sinnsforvirret, for jeg har ikke blitt testet :)

En annen mulighet er at jeg er ærlig, men du lyver for deg selv.

Jeg tror innerst inne at du forstår hva jeg mener med "godbit", for hvilke kvinner menn finner tiltrekkende er ikke særlig individuelt. Dette er det blitt forsket på og er testet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vil det si å være en av "de beste damene"?

Jeg tror innerst inne at du forstår hva jeg mener med "godbit", for hvilke kvinner menn finner tiltrekkende er ikke særlig individuelt. Dette er det blitt forsket på og er testet ut :)

Vil det si at utseendet er den eneste kvaliteten som avgjør om en dame er en av de beste eller ei?

Du fortjener i så fall ikke en "godbit", om jeg skal få si det selv :P

Endret av Alva_E
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man holder seg vel stort sett i sin egen liga? Altså, 10'er menn "fortjener" 10'er damer. Om vi første skal trekke inn den populære skalaen ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fortjener noe som helst her i livet.

Når man ser noe man liker her i livet, må man gå etter det og ta det. Kvinner som menn. De fleste slår seg til ro med det de får her i livet og det er nettop derfor folk flest er middelmådige. Ikke at det er noe galt, kun en betraktning.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva vil det si å være en av "de beste damene"?

Vil det si at utseendet er den eneste kvaliteten som avgjør om en dame er en av de beste eller ei?

Du fortjener i så fall ikke en "godbit", om jeg skal få si det selv :P

Det er ikke den eneste kvaliteten, men det er den kvaliteten menn tenner på.

Så hvorfor sjekket han i første omgang opp en som var mindre attraktiv, når han kunne valgt en han likte bedre?

Jeg ser at du prøver å patronisere meg, men jeg har heller ikke noe ønske om å bli populær blant alle på KG. Jeg stilte bare et enkelt spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser det hele tiden. En mann går tur med en lite tiltalende kvinne, og han får øye på en eller flere virkelig pene damer. Øynene hans lyser av begjær, og trolig sjalusi for han vet at noen andre vil få disse damene.

Mange av disse mannfolka har enten resignert eller har aldri forsøkt å tilnærme seg slike damer. For i deres hode tilhører disse noen andre.

Spørsmålet er: Hvem fortjener godbitene?

Det handler ikke om å fortjene. Det handler om hvem som faktisk får dem. De som får høyt utdannede, smellvakre kvinner, som samtidig har humor, selvironi og høy sosial intelligens er følgende:

-Menn som tør å være seg selv rundt disse kvinnene, og mener de selv er gode nok for dem (uavhengig av rent objektive variabler). Vi som har vært borti endel slike kvinner vet at det er sjelden de treffer en potensiell partner. Rett og slett fordi 9 av 10 menn blir redde for å si noe feil, redd for å virke dum, redd for å være for stygg, eller at han på andre måter ikke er god nok.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør en kvinne attraktiv i dine øyne TS? (Og det holder ikke med svar som: Det vet vel alle.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...