Gå til innhold

Avsluttet forhold pga (eks)-damas seksuelle fortid


tom1986

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"

Selvfølgelig er det det. Det er oss menn som skal velge om vi vil inngå et forhold med deg eller ikke. Det er vel også heller sjeldent at en mann spør en kjæreste om antall partnere.

Argumenter hvorfor menn har noe med hvor mange menn en kvinner ligger med, takk.

Det tenker jeg om deg også. Derfor prøvde jeg din debatteknikk. Som svar på alle dine innlegg stiller jeg bare dumme spørsmål tilbake.

Som du ser så fungerer det dårlig. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Argumenter hvorfor menn har noe med hvor mange menn en kvinner ligger med, takk.

Som du ser så fungerer det dårlig. :skratte:

Mannen vurderer jo om jenta er hans type kjæreste blant annet ut i fra hennes tidligere antall.

En mann spørr aldri om hvor mange en jente har lugget med, men før de begynner å date kan jo en mann enkelt se hvorvidt dame ligger med andre.

Funker det dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Mannen vurderer jo om jenta er hans type kjæreste blant annet ut i fra hennes tidligere antall.

En mann spørr aldri om hvor mange en jente har lugget med, men før de begynner å date kan jo en mann enkelt se hvorvidt dame ligger med andre.

Funker det dårlig?

Ikke for å være pirkete men jeg lurer på "har lugget med" betyr. Å lugge er da noe helt annet, enn å ligge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være pirkete men jeg lurer på "har lugget med" betyr. Å lugge er da noe helt annet, enn å ligge...

Ligget med*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw- Veronica

Jeg begynte å lese på dette forumet, men stoppa opp på side 7. Gadd virkelig ikke å lese helt fram til 56. Synes det er trist at et antall sexpartnere skal ødelegge et forhold! Og hvorfor i all verden skal man snakke om hvor mange man har hatt seg med før sin neste kjæreste da? Jeg kunne aldri ha interessert meg i å vite hvor mange kjæresten min har ligget med, da jeg kun kommer til å lure på hvem disse jentene var, og hva som gjorde at han ville ligge med de. Sånn er til å bli gal av! Fortid er fortid, stakkars denne jenta, skal hun ikke få lov til å nyte livet på hennes måte? Men for all del, du kan jo gjøre som Venstre's nestleder, å finne deg ei jente på 17 som kanskje ikke har rukket å hatt seg med så mange enda. Forresten.. Når jeg tenker meg om, må du sikkert helt ned i 11-12-årsalderen, siden de unge debuterer så tidlig, og skaffer seg ppiller. (Nei, ikke ta dette bokstavelig). Glad jeg ikke skal på date med deg i nærmeste framtid. "Hei, jeg heter Tom, jeg har hatt sex med 45 kvinner, hvor mange har du hatt sex med? Jeg må bare vite om du er potensiell for mine krav"... Dropp dette temaet for din neste kvinne, så slipper du å lure, og hun slipper å bli dumpa.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS

Jeg ser ut som en hvilken som helst slank, langbeint og langhåret skjønnhet. Jeg har hatt flere modelljobber, og jobber som danse- og fitnessintruktør på fritiden. Jeg har en vennlig og vinnende personlighet. Jeg er attraktiv nok til å få dates, sex, kjærlighet og armkrok av de jeg selv er interessert i å få det fra, og jeg har ikke blitt dumpet av noen siden ungdomsskolen. Å kalle meg en bitter ottarfeminist er skivebom. Jeg er heller ikke "lett på tråden", jeg "ringer" jo ingen.

De som virkelige er lette på tråden er de TS refererer til som "ordentlige" damer, som lar seg kurtisere av én mann og etter lang tid lar seg overbevise om at det er fornuftig å ligge med ham, og bare ham, for deretter å forlove seg med ham mentalt allerede under første oxytocin-rush. Det er å være "lett på tråden" (ref. gamle telefoner med ledning. Det at du, TS, i flere innlegg har gitt uttrykk for å ikke ha forstått ordspillet og uttrykkets opprinnelse sier forresten mye om deg).

Å "kjøpe" partner er litt som å kjøpe bil. Om du aldri har kjørt noen bil er det lett å bli fornøyd med den første du prøvekjører, selv om den er skikkelig dårlig. De som ikke har et bredt sammenlikningsgrunnlag har vanskeligere for å se feil og mangler ved "biler" enn det mer erfarne "sjåfører" har. Det er lett å lure på noen en dårlig bil om de bare har prøvd to-fem biler i hele sitt liv. Du blir mer kresen på hva du er villig til å investere i om du har prøvekjørt 20-50 forskjellige biler. ...og før du påstår at biler som har blitt kjørt av mange har lavere verdi enn splitter nye biler: En fabrikkny bil kan ha fatale feil, som gasspedalene i Prius, og en bil som har blitt prøvekjørt av 50 stk har ikke tapt seg i verdi på samme måte som en bil som har blitt brukt daglig av 1-3 eiere i mange år. Kunne jeg velge ville jeg derfor heller valgt den lekre utstillingsmodellen som alle prøvekjører, men som ingen har råd til å kjøpe.

Hva begreper du slenger rundt deg med, som "lett på tråden", "horete", "løs" og "ligger rundt" angår, ser jeg ikke poenget med å forsøke å nedverdige noen gjennom å fekte med slike stempler mot dem. Det er et tegn på svært liten selvsikkerhet når noen føler et behov for å stemple slike karakteristikker på andre.

...

Jeg har lov til å si at jeg håper du tryner på skinnene foran en trikk i fart i morgen, slik av vi blir kvitt et potensielt problem i form av en fyr som klarer å skjule verdens hesligste personlighet i mer enn seks lange mnd mens han kurtiserer en hyggelig dame han ikke har et fnugg av følelser for, fordi hun passer hans ytre preferanseramme.

klart ingen har dumpet deg. ingen vil være sammen med en bitter middelaldrende kvinne med en utsvevende fortid. det er derfor de har uforpliktende sex med deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne jeg velge ville jeg derfor heller valgt den lekre utstillingsmodellen som alle prøvekjører, men som ingen har råd til å kjøpe.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart ingen har dumpet deg. ingen vil være sammen med en bitter middelaldrende kvinne med en utsvevende fortid. det er derfor de har uforpliktende sex med deg.

Jeg bitter? Det er jo du som er full av hat og fordommer.

Du sorterer mennesker inn i svart/hvitt personlighetskategorier basert på ett kriterium og snakker nedsettende om mennesker som avviker fra ditt idealbilde. ..og til alt overmål setter du helt forskjellige standarder for menn og kvinner, slik av menn ikke kan havne i mindreverdig-kategorien din før de tar i mindreverdige damer.

Jeg er nok ikke bitter, jeg er glad i både menn og kvinner, og fordømmer heller ingen for feil de har gjort tidligere i livet. Skjønt det å nyte seksualitet med andre mennesker, man gir hverandre noe vidunderlig sunt og behagelig, kan vel ikke kalles å gjøre noe feilsteg på linje med å følelseskaldt bare forkaste en kjæreste KUN fordi hun har elsket med andre mennesker før hun traff deg. OG DU SELV HAR GJORT AKKURAT DET SAMME. Hvem er bitter?

Du burde kanskje slutte å ligge med mennesker du ikke respekterer hvis det fører til at du mister selvrespekt så ti,l de grader av du må såre og fornedrige andre for å føle deg bedre.

Jeg er også langt fra middelaldrende. Innleggene dine er fulle av faktafeil!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det mange andre menn som gir blanke i hvor mye dama tjener. Ikke ta det eksen din sier for god fisk og tro at det gjelder majoriteten av menn.

Det siste avsnittet ditt gir derimot mening.

Men det gjør jeg da heller ikke, kunne lagt til en blinkeøyesmiley for å understreke at jeg synes eksen er en dust men valgte å la være. Jeg dømmer ikke alle menn på grunnlag av noen få. Jeg ville bare påpeke at noen menn faktisk tenker sånn. Nå lever jeg fint med en annen mann som også tjener såvidt mindre enn meg, uten at det plager noen av oss. Å være en fullgod mann handler om mer enn penger og status, de tøffeste mennene er etter min mening de som tør å gjøre som de vil, som ikke er opphengt i hva som er mandig og som ikke er redd for å bli dømt av andre menn. For det har jeg også erfart, at menn kan være menn verst, akkurat som kvinner kan være kvinner verst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart ingen har dumpet deg. ingen vil være sammen med en bitter middelaldrende kvinne med en utsvevende fortid. det er derfor de har uforpliktende sex med deg.

Jeg syns nesten litt synd på deg, for hvert eneste ord du bruker når du besvarer gjests innlegg bare bekrefter alt hun sier.

Du sier at den damen du skal binde deg til skal være kvalitetsbevisst, hvorfor skal hun da velge deg? Hva er dine kvaliteter, mener du at du har vist dine kvaliteter her inne? Hva har du å tilby ei jente som er kvalitetsbevisst? Nå tenker jeg på det personlige plan, tror du skal være glad for at dette ikke ligger på en sjekkeside for alt du har skrevet så langt her inne har diskvalifisert deg fra å bli sett på som en god personlighet. Så fortell meg, hvorfor skal en kvalitetsbevisst dame velge deg?

Med vennlig hilsen

en voksen mann

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bitter? Det er jo du som er full av hat og fordommer.

Du sorterer mennesker inn i svart/hvitt personlighetskategorier basert på ett kriterium og snakker nedsettende om mennesker som avviker fra ditt idealbilde. ..og til alt overmål setter du helt forskjellige standarder for menn og kvinner, slik av menn ikke kan havne i mindreverdig-kategorien din før de tar i mindreverdige damer.

Jeg er nok ikke bitter, jeg er glad i både menn og kvinner, og fordømmer heller ingen for feil de har gjort tidligere i livet. Skjønt det å nyte seksualitet med andre mennesker, man gir hverandre noe vidunderlig sunt og behagelig, kan vel ikke kalles å gjøre noe feilsteg på linje med å følelseskaldt bare forkaste en kjæreste KUN fordi hun har elsket med andre mennesker før hun traff deg. OG DU SELV HAR GJORT AKKURAT DET SAMME. Hvem er bitter?

Du burde kanskje slutte å ligge med mennesker du ikke respekterer hvis det fører til at du mister selvrespekt så ti,l de grader av du må såre og fornedrige andre for å føle deg bedre.

Jeg er også langt fra middelaldrende. Innleggene dine er fulle av faktafeil!

PS Å være middelaldrende starter ved alderen 35 pr definisjoner jeg har blitt innført i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så vanskelig å forstå er at sex er som luft for de aller fleste. Det er et selvfølge å ha sex med mange. Det betyr ingenting. Snakker jeg både om menn og kvinner. Jeg vil ikke bli sammen med en jente som kan ha sex med alle attraktive gutter hun treffer på. Jeg vil ha en jente som legger mer i sex enn bare nytelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns nesten litt synd på deg, for hvert eneste ord du bruker når du besvarer gjests innlegg bare bekrefter alt hun sier.

Du sier at den damen du skal binde deg til skal være kvalitetsbevisst, hvorfor skal hun da velge deg? Hva er dine kvaliteter, mener du at du har vist dine kvaliteter her inne? Hva har du å tilby ei jente som er kvalitetsbevisst? Nå tenker jeg på det personlige plan, tror du skal være glad for at dette ikke ligger på en sjekkeside for alt du har skrevet så langt her inne har diskvalifisert deg fra å bli sett på som en god personlighet. Så fortell meg, hvorfor skal en kvalitetsbevisst dame velge deg?

Med vennlig hilsen

en voksen mann

Han ljuger så det renne etter til damene vettu, så de vet ikke om hans fortid. Det er ok fordi han trenger ikke være noe godt kjæresteemne, han er nemlig mann og det holder visstnok i bøttevis.

Jeg syntes ikke synd på ham, problemet er at han kommer til å bli (nok en) ensom, bitter og aggressiv mann som bruker all sin tid på å trakassere kvinner på nett fordi de ikke lenger oppfører seg som de gjorde på 50-tallet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for seks måneder siden møtte jeg det jeg trodde var en fantastisk jente. Første jenta på mange år jeg virkelig har fått følelser for. Vi har hatt det kjempebra sammen og har begynt å snakke om å flytte sammen i det siste.

Men for én uke siden avsluttet jeg forholdet. Det kom frem at hun har vært med ca. 25 gutter tidligere. Ikke spør meg hvordan det kom opp og frem, men det gjorde det. Jeg vet dette er litt hyklersk, da jeg har vært med enda flere, men jeg fikk et helt nytt syn på henne. Jeg så på henne som en virkelig god dame. Har egne interesser, hobbyer, karriere, venner, samtidig som hun er varm, pen og hele den der greia. Jeg trodde oppriktig talt hun var en "god jente", men dette knuste det bildet. Hun hadde til og med flere one night stands. Jeg trodde hun hadde selvrespekt og høye krav. Så feil kan man altså ta...

Vet ikke helt hva jeg spør om eller hvorfor jeg spør på et kvinneforum. Vil kanskje ha synspunkter fra det andre kjønn. Hun har ringt og meldt meg konstant siste uken. Gråter og virker knust. Jeg er fremdeles glad i henne, men mitt syn på henne er endret. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre nå...

Hun er forresten 22 år, jeg er 27 år.

Vi lever i 2012, og dama di har hatt 25 partnere...

So fucking what? Hun har sin fortid, du har din.

Eller takler du ikke at dama har "erfaring" ? ærli talt, dette blir bare for dumt spør du meg. Hva hun har gjort i sin fortid, raker etter mitt syn ikke deg. Hun har hatt noen sexpartnere, ja, men har hun skadet noen av den grunn? Nei, oppriktig talt, tror du gjorde henne en stor tjeneste ved å dumpe henne. Kvinner i dag er ikke tjent med slike sneversynte menn i sine liv. Hvem er du til å dømme? Du sier jo selv at du har hatt flere, er det greit fordi du er mann?

Endret av Kråkesaks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middelalderen starter i 40-årene.

Ja det var det jeg trodde når jeg var i midten av 30 årene men mannen min indoktrinerte meg at jeg allerede da nok var middelaldrende.

Vi definerer vel ut fra hva som er mest behagelig å tenke for oss selv, kanskje.

PS Jeg hadde en kollega som ikke viller vedkjenne seg å være middelaldrende anda han var 57 åt gammel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det var det jeg trodde når jeg var i midten av 30 årene men mannen min indoktrinerte meg at jeg allerede da nok var middelaldrende.

Vi definerer vel ut fra hva som er mest behagelig å tenke for oss selv, kanskje.

PS Jeg hadde en kollega som ikke ville vedkjenne seg å være middelaldrende enda han var 57 år gammel!

Hva i all verden. Driver dette programmet og redigerer teksten fra til feil av seg selv eller.

Ofte så kan jeg være ganske sikker på å ha fått de riktige bokstavene, men allikevel blir det feil når det kommer fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden. Driver dette programmet og redigerer teksten fram til feil av seg selv eller.

Ofte så kan jeg være ganske sikker på å ha fått de riktige bokstavene, men allikevel blir det feil når det kommer fram.

Hæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser, avsporinger og spekulasjoner. Tråden stenges.

Kråkesaks, moderator.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...