Gå til innhold

Avsluttet forhold pga (eks)-damas seksuelle fortid


tom1986

Anbefalte innlegg

Så for seks måneder siden møtte jeg det jeg trodde var en fantastisk jente. Første jenta på mange år jeg virkelig har fått følelser for. Vi har hatt det kjempebra sammen og har begynt å snakke om å flytte sammen i det siste.

Men for én uke siden avsluttet jeg forholdet. Det kom frem at hun har vært med ca. 25 gutter tidligere. Ikke spør meg hvordan det kom opp og frem, men det gjorde det. Jeg vet dette er litt hyklersk, da jeg har vært med enda flere, men jeg fikk et helt nytt syn på henne. Jeg så på henne som en virkelig god dame. Har egne interesser, hobbyer, karriere, venner, samtidig som hun er varm, pen og hele den der greia. Jeg trodde oppriktig talt hun var en "god jente", men dette knuste det bildet. Hun hadde til og med flere one night stands. Jeg trodde hun hadde selvrespekt og høye krav. Så feil kan man altså ta...

Vet ikke helt hva jeg spør om eller hvorfor jeg spør på et kvinneforum. Vil kanskje ha synspunkter fra det andre kjønn. Hun har ringt og meldt meg konstant siste uken. Gråter og virker knust. Jeg er fremdeles glad i henne, men mitt syn på henne er endret. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre nå...

Hun er forresten 22 år, jeg er 27 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du har tatt et latterlig dumt valg. Folk kan forandre seg, og at du ikke gir henne en sjanse en gang pga dette er rett og slett lavmål.

Jeg hadde selv en periode da jeg var "ung og dum", hvor jeg pådro meg et par one-night stands osv. Har fler på lista enn jeg selv synes er akseptabelt, og angrer på mye av dette dumme. MEN jeg får ikke gått tilbake og visket ut. Det eneste jeg kan gjøre er å se fremover, nå som jeg har mer selvrespekt, og mindre nysgjerrighet :)

Det er lov for kvinner også å utforske.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

22 år og 25 sexpartnere er ikke akkuratt få, men har det egentlig sååå mye ¨å si???

det er ikke akkuratt unormalt å ha mange partnere, så om du skal finne en jente som ikke har hatt det, så må du nok lete lenge...evt finne deg en muslimsk jente som må vente til hun gifter seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

om min partner hadde brydd seg så innmari om hva jeg har opplevd sexuelt før jeg møtte han, og tok avstand pga det, så hadde det nok bare vært over og ut med han ja!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...evt finne deg en muslimsk jente som må vente til hun gifter seg!

Ja, mange unge menn hater muslimer og ser på muslimsk kultur som en stor fare, men selv ønsker de jo mye av det samme; at kvinner er jomfuer, at de selv kan pule rundt mens kvinnen er hjemme, at kvinner ikke skal gå lettkledd så andre menn enn ham ser det osv.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, for en dust!

Hadde du enda vært en fyr som ikke har vært med så mange, så kan jeg på en måte forstå tankegangen, men du har vært med enda flere enn henne. Så på hvilken måte mener du da at hun er et "dårligere" menneske enn deg?? Tipper det ikke har kommet frem hvor mange du har vært med, og hva som er grunnen til at du har gjort det slutt. Da ville hun neppe ha kontaktet deg mer. Med mindre det er for å fortelle deg at du er en skikkelig dust, da.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS du er en dobbeltmoralsk fjott. Men kanskje like greit at det ble slutt, så kanskje du kan jobbe litt med holdningene dine før du sårer flere kjærester?

Hvis du er ute etter en kjæreste på samme nivå som deg selv, så må du nok regne med at hun har en seksuell fortid. Synes det er latterlig å kreve noe av en partner som man ikke kan kreve av seg selv engang.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er helt problemfritt at du har hatt flere partnere enn henne? :klo: Merkelig tankegang.

Hun er fremdeles en god jente, hun har fremdeles alle de kvalitetene du så i henne når dere ble kjent, de forsvinner ikke om hun har hatt 10, 25, 50 eller 100 partnere før deg. Greit hun er 22 år og 25 partnere er et høyt tall, men det endrer ikke henne som person. Hvordan blir det å ha mange partnere til at man er mindre god som person? Det henger ikke på greip i det hele tatt.

Du har kanskje fått ødelagt en illusjon du hadde om henne, men den har du i grunn bygd opp selv.

Så ja jeg synes du er hyklerisk som dumper henne på grunn av dette når du selv har et høyere antall.

Hva du skal gjøre, kan jeg ikke si deg. Jeg synes du skal tenke veldig hardt på at hun har tydeligvis godtatt deg til tross for ditt antall tidligere partnere, så hva gjør deg mer verdt enn henne?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trodde hun hadde selvrespekt og høye krav når hun ble sammen med deg som har hatt flere seksuelle partnere enn henne igjen?

Logikken i dette er?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som hun har appetitt på sex, og har vært singel lenge og dermed har hatt mange sexpartnere. Det kan jo tyde på at hun er mer kresen på hvem hun vil ha et forhold med, enn på hvem hun vil ha sex med. Og det virker som at du er likedan. Om dette er eneste grunnen til at du ikke vil være sammen med henne synes jeg dette tyder på umodenhet og usikkerhet hos deg. At hun har hatt mange sexpartnere tidligere synes jeg ikke nødvendigvis trenger å være noe som helst tegn på lav selvfølelse, eller mangel på karakter. Jeg reagerer sterkt på at du sier at du selv har hatt flere sexpartnere, men likevel velger å gjøre det slutt med henne pga det. Men hvis gjør det slutt med "drømmedama" pga en detalj som dette (og jeg sier detalj fordi du har akkurat samme fortid selv), ser jeg ikke for meg hvordan du skulle klart å holde sammen med henne når hverdagen kom. Kanskje du rett og slett ikke er klar for et forhold, og underbevisst valgte dette som unnskyldning for å komme deg ut?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er like god som deg. Hva er problemet ditt egentlig?

problemet er at jeg ser på henne i et nytt lys nå. jeg trodde hun var en god jente med høye krav, selvdisiplin og "sunn" moral. nå er hun en "billig tøs" i mine øyne. den type jente jeg selv har dratt med meg hjem fra byen og aldri snakket med igjen. det høres forferdelig ut, men det er slik jeg føler det. sjeg er vel av den oppfatning av at vår fortid sier noe om hvem vi er. jeg tror ikke folk forandrer seg nevneverdig når det gjelder verdier og moral.

...og ja, jeg har andre krav til jenter enn meg selv. ser ikke noe galt med det. menn og kvinner er forskjellige, hvorfor skal man da stille de samme krav til de i absolutt alle situasjoner?

spørsmålet er vel om jeg skal ignorere det. prøve å jobbe med det og se om det kan fungere likevel, eller se etter andre jenter. det må da finnes bra jenter der ute, uten alt for mye bagasje...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes du selv at DU er en billig tøs? Du må jo i såfall være en enda større tøs i egne øyne da du har hatt fler...

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

problemet er at jeg ser på henne i et nytt lys nå. jeg trodde hun var en god jente med høye krav, selvdisiplin og "sunn" moral. nå er hun en "billig tøs" i mine øyne. den type jente jeg selv har dratt med meg hjem fra byen og aldri snakket med igjen. det høres forferdelig ut, men det er slik jeg føler det. sjeg er vel av den oppfatning av at vår fortid sier noe om hvem vi er. jeg tror ikke folk forandrer seg nevneverdig når det gjelder verdier og moral.

...og ja, jeg har andre krav til jenter enn meg selv. ser ikke noe galt med det. menn og kvinner er forskjellige, hvorfor skal man da stille de samme krav til de i absolutt alle situasjoner?

spørsmålet er vel om jeg skal ignorere det. prøve å jobbe med det og se om det kan fungere likevel, eller se etter andre jenter. det må da finnes bra jenter der ute, uten alt for mye bagasje...

For det første må jeg le litt av hele innlegget, men så må jeg bare utheve noe, du har selv dratt damer med hjem fra byen som du aldri mer har snakka med, men du ser ned på ei jente som har hatt noen ons og flere kjærester? Og du har andre krav til damer enn deg selv, og du ser ikke noe galt i det? Du er ikke noe bedre enn henne skal jeg si deg, tvert om er du faktisk verre når du har slike holdninger og syn på folk. At en person skal få ødelagt hele inntrykket av seg fordi hun har har en fortid som inneholder en del menn, åh big deal. Du har en fortid som inneholder flere damer, og du oppfører deg som en kødd, det er det du burde bekymre deg over.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herre min gode hatt..

Er det virkelig mulig? .. jeg har ikke noe å si. eller jo dra til afghanistan å kos deg med jomfruene der nede.

jævla jerk

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at jeg ser på henne i et nytt lys nå. jeg trodde hun var en god jente med høye krav, selvdisiplin og "sunn" moral. nå er hun en "billig tøs" i mine øyne. den type jente jeg selv har dratt med meg hjem fra byen og aldri snakket med igjen. det høres forferdelig ut, men det er slik jeg føler det. sjeg er vel av den oppfatning av at vår fortid sier noe om hvem vi er. jeg tror ikke folk forandrer seg nevneverdig når det gjelder verdier og moral.

...og ja, jeg har andre krav til jenter enn meg selv. ser ikke noe galt med det. menn og kvinner er forskjellige, hvorfor skal man da stille de samme krav til de i absolutt alle situasjoner?

spørsmålet er vel om jeg skal ignorere det. prøve å jobbe med det og se om det kan fungere likevel, eller se etter andre jenter. det må da finnes bra jenter der ute, uten alt for mye bagasje...

Hun er jo ikke det, det er ikke slik du har sett henne, du har selv beskrevet henne som en god jente - mange positive kvaliteter. Hvordan klarer du å overse det da? :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

se etter andre jenter du. du er ikke verdt det. hun kan finne seg noe mye bedre

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...