Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gorgonzola

Ser du retter spm mot menn TS. Med et såpass tåpelig startinnlegg velger jeg å frastå fra å svare noe annet enn at dette ble for dumt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja. Virker ikke som du har særlig mye å bidra med intellektuelt, så du er sikkert grisedeilig selv. Så lykke til med å finne et tomt, men akk så perfekt, speilbilde av deg selv.

Du vet vel at noe av det mest turn-off for kvinner er overfladiske og uintelligente menn? Du havner lett i den kategorien ihvertfall.

Er du nå helt sikker på at dette gjelder for kvinner generelt, Sobril? Jeg ser at det er mange slike som drar damer i fleng på utesteder. Og jeg har ofte observert at selvsentrerte menn som skrever med beina når de sitter, skryter uhemmet av seg selv og tar opp mye fysisk og mental plass har draget så det holder. Nei, ikke bare overfor helt unge jenter, men voksne kvinner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt at hun må være perfekt for meg. Det gjelder både utseende og personlighet. Og ja, utseende teller like mye som personligheten. Det finnes ingen dame som har en personlighet alene man kan elske, da alle jenter går deg på nervene til slutt uansett, med mas, drama og kjefting. Da bør hun i det minste ha ett slående utseende å stille med. Såpass "overfladisk" inrømmer jeg glatt at jeg er.

Interessant observasjon. Jeg har forresten lagt merke til at det er utrolig hva man kan komme unna med dersom sjarmen er på topp.

Kanksje de vakreste kan tillate seg mer greit, uten å ødelegge forholdet for mye?

Men veldig mye skjønnhet bakes inn i personligheten. Sjarm er mer enn ett vakkert ansikt, blant annet hvordan ansiktet blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg missliker sterkt jenter brune øyne. Vet ikke hvorfor, men ser så neandertalsk ut liksom :sjenert: Eller litt sånn dyrisk ut da. Takler det bare ikke. :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt at hun må være perfekt for meg. Det gjelder både utseende og personlighet. Og ja, utseende teller like mye som personligheten. Det finnes ingen dame som har en personlighet alene man kan elske, da alle jenter går deg på nervene til slutt uansett, med mas, drama og kjefting. Da bør hun i det minste ha ett slående utseende å stille med. Såpass "overfladisk" inrømmer jeg glatt at jeg er.

Så la oss si du hadde hatt Adriana Lima etter deg, så hadde det ikke funket fordi hun har 41 i sko?

Du kan plukke en hvilken som helst "perfekt" dame i filler, og hun vil ha en eller annen "feil" hvis du bare leter lenge nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så la oss si du hadde hatt Adriana Lima etter deg, så hadde det ikke funket fordi hun har 41 i sko?

Du kan plukke en hvilken som helst "perfekt" dame i filler, og hun vil ha en eller annen "feil" hvis du bare leter lenge nok.

Nå vet ikke jeg hvem Adrian Lima er, men har hun noe med seg som gir meg avsmak er det lett bye bye ja. Jeg investerer ikke mitt liv i noen jeg er missfornøyd med, eller for lite tilfreds med. Og til opplysning har jeg en eks som på et tidspunkt var helt perfekt til hun begynte å legge på seg. Da vet jeg at perfekte damer eksisterer, men er vanskelige å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du nå helt sikker på at dette gjelder for kvinner generelt, Sobril? Jeg ser at det er mange slike som drar damer i fleng på utesteder. Og jeg har ofte observert at selvsentrerte menn som skrever med beina når de sitter, skryter uhemmet av seg selv og tar opp mye fysisk og mental plass har draget så det holder. Nei, ikke bare overfor helt unge jenter, men voksne kvinner også.

Nei, det stemmer nok ikke det jeg sa. Men stort sett gjelder dette kvinner som er relativt tomme i toppetasjen og uten særlig næringsvett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så la oss si du hadde hatt Adriana Lima etter deg, så hadde det ikke funket fordi hun har 41 i sko?

Du kan plukke en hvilken som helst "perfekt" dame i filler, og hun vil ha en eller annen "feil" hvis du bare leter lenge nok.

Og google lærte meg at hun faktisk ikke var spesielt fin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngKalven

Oi som damene tenner her da. Vil dere ikke godta at utseende betyr masse for gutter? Det er genetisk, og ikke noe vi velger selv. På samme måte som dere har deres genetiske preferanser.

Skjønner virkelig ikke hvorfor det skulle være galt å lage en slik tråd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det stemmer nok ikke det jeg sa. Men stort sett gjelder dette kvinner som er relativt tomme i toppetasjen og uten særlig næringsvett.

Kanskje, men i så fall er det maaaaaaange av dem rundtomkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett drøssevis av slike tråder om gutter her inne. Hva er problemet?

Dessuten er jenter mye mer opphengt i enkeltdetaljer ved gutters utseende enn omvendt. Jeg har f.eks. blondt hår, noe som gjør meg verdiløs som mann.

Nehei :rodmer:

Det er skrevet side opp og side ned med tråder hvor jenter rakker ned på "mindre heldige" menn uten noen har reagert, så nå vet du hvordan det føles.

Forøvrig syntes jeg overfladiske og uintelligente jenter er mest turn-off. Damer som aldri blir fornøyde med mannen sin er også slitsomt.

Jeg synes den tråden er ekkel også, men du er faktisk på kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi som damene tenner her da. Vil dere ikke godta at utseende betyr masse for gutter? Det er genetisk, og ikke noe vi velger selv. På samme måte som dere har deres genetiske preferanser.

Skjønner virkelig ikke hvorfor det skulle være galt å lage en slik tråd.

Joda. Utseende betyr mye både for kvinner og menn, men ts er ekstrem. Jeg vet om mange vakre kvinner som enten har store føtter, rødt hår, smale lepper eller er lave. Allikevel er de populære hos 99% av gutta fordi HELHETEN er vakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg!

Dette blir for dumt om vi skal sitte å liste opp ting vi finner uatraktivt ved det motsatte kjønn. Dessuten vil jeg tro det sitter en hel del brukere igjen og føler seg truffet. Unødvendig tråd...

om folk ikke orker virkeligheten så får de la være å lese da. det er jo ikke til å stikke under en stol at det finnes ting ved det fysiske som ikke er attraktivt. men alle har da ulike pereferanser så om noen sier at det er turn off med lave jenter så begynner jeg ikke grine av den grunn for jeg vet at andre foretrekker lave jenter. så om noen føler seg truffet og lar dette gå inn over seg så er de rett og slett for hårsåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og google lærte meg at hun faktisk ikke var spesielt fin.

Smaken er som baken, så det er du i din fulle rett til å mene. Poenget var vel heller at hun er en victorias secret modell og regnes som relativt hot. Derav brukte jeg henne som eksempel.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om folk ikke orker virkeligheten så får de la være å lese da. det er jo ikke til å stikke under en stol at det finnes ting ved det fysiske som ikke er attraktivt. men alle har da ulike pereferanser så om noen sier at det er turn off med lave jenter så begynner jeg ikke grine av den grunn for jeg vet at andre foretrekker lave jenter. så om noen føler seg truffet og lar dette gå inn over seg så er de rett og slett for hårsåre

Men dersom man lister opp alt mellom himmel og jord lurer man jo på om vedkommende er sprø.

Hva slags verdier og moral har vedkommende osv? Ihvertfall ikke et særlig sunt syn på livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smaken er som baken, så det er du i din fulle rett til å mene. Poenget var vel heller at hun er en victorias secret modell og regnes som relativt hot. Derav brukte jeg henne som eksempel.

Men skjønner du det da at folk er forskjellige fra deg og ikke er mindre intelligent bare fordi de har andre preferanser og verdier enn deg? Jeg er av de heldige som lett kommer i kontakt det motsatte kjønn og får alle mine behov tilfredstilt også som singel, så om jeg skal la meg bli bundet av en kvinne må hun være bemerkelsesverdig flott. Jeg ser etter perfeksjon, ikke middelmådighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som ikke orker å trene er turn off. Lubne\feite jenter er ekkelt, også når hengepuppene går i ett med magen. Jenter med mye hår på musa og armer UGH! Store rumper og lår, samt når jentene blir veldig brede over skuldrene og kroppen...... kviser i ansiktet, oversminket.

Rødt hår er også turn off

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngKalven

Joda. Utseende betyr mye både for kvinner og menn, men ts er ekstrem. Jeg vet om mange vakre kvinner som enten har store føtter, rødt hår, smale lepper eller er lave. Allikevel er de populære hos 99% av gutta fordi HELHETEN er vakker.

Hvorfor er TS ekstrem? Jeg tolker det ikke som at han ikke kunne vært med noen som har noen grad av disse tingene.

Jeg er helt enig med TS. På generell basis er alle tingene han lister opp med på å trekke ned helhetsvurderingen. Men det betyr ikke at jeg ikke kan være sammen med jenter som har opptil mye av det på listen. Det er bare det at det blir mindre sannsynlig at jeg skal like en jente jo mer lik den listen hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Jeg er 167-168 cm høy (sikkert for kort for noen)

Jeg veier 51-53 kilo (for tynn vil noen si)

Jeg har langt hår (noen kan ikke fordra langt hår)

Jeg er mørkeblond (noen duster dømmer blodiner etter hårfargen)

Jeg er lys i huden og gidder ikke å bruke tid på tan og solarium (Jeg er blek vil noen si)

Jeg har slanke legger (jeg burde kanskje trene mer styrke)

Jeg har trutmunn (skulle sikkert hatt likens lepper som Jolie har)

Er det rart kvinner sliter med selvtilliten?

Jeg er 163 cm høy og mann (for lav for alle)

Jeg veier 55-57 kilo (for tynn for alle)

Jeg har halvlangt hår (de fleste kvinner kan ikke fordra det)

Jeg har sort hår (wait what?)

Jeg er også lys i huden, å vil ikke bruke tid på tan å solarium rett å slett forde jeg synes det er unødvendig (jeg er blek vil de fleste si)

Jeg er tynn og burde definitivt bruke mer tid på å trene

Jeg har uren hud (prøver å bli kvitt dette)

Menn stresser også med selvtilliten. Men mange av dere kvinner sliter med å se det, de tror at menn som er stygge ikke bryr seg om det og dere setter dere selv på en pidestall hvor dere sier at personlighet er hva dere dømmer en partner etter. Im sorry but i call bullshit on that one! Dere er like overfladiske som menn er, eneste forskjellen er at vi i det minste står åpent ut med det og inrømmer det.

Back on topic,

Personlig så finner jeg overvektige kvinner uattraktive,

har aldri brydd meg noe om hårfarge å liker alt fra blondiner til de som er helt sorte i håret. Høyde spiller heller ikke noen rolle, selv om det ville sett litt snodig ut om dama mi var 175+ :P Har heller aldri brydd meg noe om rumpe eller puppestørrelse.

Hvordan fjeset ser ut spiller en stor rolle for meg, fin kropp men uattraktivt fjes and it's a no go. Men igjen, her varierer det veldig. Hun behøver ikke å være modellpen i fjeset, så lenge trekkene hun har kler henne så er det greit. :)

Endret av Freakingawesome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...