Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jente22

Jeg tror at de aller fleste er enig i at personligheten teller mest, men de fleste har også preferanser når det gjelder utseende. Og det var det som var spørsmålet her.

Ja, det var det som var spørsmålet her, og jeg sa hva jeg mente om den saken. Det kan umulig være sunt å ha en slik liste. Jeg har også noen fysiske trekk som jeg foretrekker hos gutter.

Jeg liker f.eks gutter med mørkt hår etc. Men å lage en liste ala "Liker ikke noen som ikke har sixpack, stor nese, slapp hud" er bare tåpelig, rett og slett. Og jeg har lov til å påpeke forfengeligheten.

En fyr kan være en drømmegutt utseendemessig, men er han en pappskalle med null selvinnsikt, er han ikke noe å samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er summen av en haug med egenskaper - ved personlighet og utseende m.m. Når summen stykkes opp i enkeltdeler blir hver del rimelig meningsløs når den står alene.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er summen av en haug med egenskaper - ved personlighet og utseende m.m. Når summen stykkes opp i enkeltdeler blir hver del rimelig meningsløs når den står alene.

Wow. Den var dyp, Havbris...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Direkte turn-off:

- Silikonpupper

- Stygge klær

- Drikker for ofte

- Ingen ambisjoner

- Kjedelige interesser

(+ det åpenbare. Råtne tenner osv.)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en viss forskjell. Ganske stor forskjell faktisk. Gutter sliter ikke med spiseforstyrrelser, med frykt for å ikke se bra nok ut, med photoshoppede bilder av "perfekte" (unaturlige) menn på forsiden av et hvert blad, med dårlig selvfølelse og innbiller seg at de ikke er "bra nok".

Jenter gjør det derimot. Det er en ganske stor forskjell faktisk.

Oh really? Fyfaen så ignorant du er. Dette viser bare hvor langt feminisme har gått, når jenter tror at gutter ikke har akkurat de samme følelsene som dem. Så ureflektert det der er så håper jeg inderlig du ikke er blitt myndig enda.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en viss forskjell. Ganske stor forskjell faktisk. Gutter sliter ikke med spiseforstyrrelser, med frykt for å ikke se bra nok ut, med photoshoppede bilder av "perfekte" (unaturlige) menn på forsiden av et hvert blad, med dårlig selvfølelse og innbiller seg at de ikke er "bra nok".

Jenter gjør det derimot. Det er en ganske stor forskjell faktisk.

Om menn og spiseforstyrrelser:

http://www.dinside.no/393023/mer-spiseforstyrrelser-blant-menn

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stygg og ekkel tråd. Skam dere.

Har sett drøssevis av slike tråder om gutter her inne. Hva er problemet?

Dessuten er jenter mye mer opphengt i enkeltdetaljer ved gutters utseende enn omvendt. Jeg har f.eks. blondt hår, noe som gjør meg verdiløs som mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh really? Fyfaen så ignorant du er. Dette viser bare hvor langt feminisme har gått, når jenter tror at gutter ikke har akkurat de samme følelsene som dem. Så ureflektert det der er så håper jeg inderlig du ikke er blitt myndig enda.

Du har visst enda ikke forstått at menn har en annen moralsk status i Norden. Vi er ikke like mye verdt som kvinner. Jeg tipper vi står mellom kvinner og sjimpanser i verdi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer svarte på spørsmålet ditt:

Alt for tynne damer

Ingen former

Solbrune damer

Store øyne (Marianne Westby)*grøss*

Liten rumpe

Så dere har helt forskjellig smak på kjerringer. Og godt er det :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer svarte på spørsmålet ditt:

Alt for tynne damer

Ingen former

Solbrune damer

Store øyne (Marianne Westby)*grøss*

Liten rumpe

Så dere har helt forskjellig smak på kjerringer. Og godt er det :jepp:

Hahah, der beskrev han en av eks-venninnene mine. Bare at hun ikke er solbrun da. Hun er kritthvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, der beskrev han en av eks-venninnene mine. Bare at hun ikke er solbrun da. Hun er kritthvit.

:fnise:

Er det derfor dere er eks-venninner? :skratte:

Endret av SusanneGullet
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reagerte mest på at lave damer er turn off samtidig som damene ikke kan ha store føtter. Du må lete bra lenge for å finne ei på 175 som ikke har over 38 i sko...

Kanskje ts bruker at han er sær som unnskyldning fordi damene, brede eller smale over ræva, ikke vil ha HAN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte mest på at lave damer er turn off samtidig som damene ikke kan ha store føtter. Du må lete bra lenge for å finne ei på 175 som ikke har over 38 i sko...

Kanskje ts bruker at han er sær som unnskyldning fordi damene, brede eller smale over ræva, ikke vil ha HAN?

:5:

Jeg er 175 og bruker 43 i sko :sjenert:

Men kjenner ei som er rundt 160 og bruker 41 i sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stygg og ekkel tråd. Skam dere.

Det er skrevet side opp og side ned med tråder hvor jenter rakker ned på "mindre heldige" menn uten noen har reagert, så nå vet du hvordan det føles.

Forøvrig syntes jeg overfladiske og uintelligente jenter er mest turn-off. Damer som aldri blir fornøyde med mannen sin er også slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise:

Er det derfor dere er eks-venninner? :skratte:

Hahahah, neida, men hun var ekstremt spesiell og hadde en veldig spesiell familie også, så det var verken kjekt å henge med henne eller hos henne.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når summen stykkes opp i enkeltdeler blir hver del rimelig meningsløs når den står alene.

Men jenter da, det er vel ikke så innmari meningsløst når enkeltdelen vår står alene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skrevet side opp og side ned med tråder hvor jenter rakker ned på "mindre heldige" menn uten noen har reagert, så nå vet du hvordan det føles.

Forøvrig syntes jeg overfladiske og uintelligente jenter er mest turn-off. Damer som aldri blir fornøyde med mannen sin er også slitsomt.

Det er en viss forskjell synes jeg. Det er verre at jenter får høre hva som er turn off med dem enn at gutter får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...