Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Store armer og lår.

Hengende hud på armene.

Bart/dun

Stor eller flat rumpe

Kviser

Store tenner

Blek hud

Små øyne

Små pupper

Overvekt

Store hender/føtter

Lave

flere ting? :popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mann. En av de mer sære.

For meg er det personlighet som er turn-on eller turn-off. Arroganse, manglende omtanke for andre, selvhøytidlighet, pengekjærhet, materialisme, manglende empati... Det er vel det.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente22

Utrolig overfladisk du er da. Jeg blir faktisk kvalm av slike overfladiske og arrogante mennesker som deg selv. Og nei, jeg følte meg ikke truffet av innlegget ditt. Men jeg vil ihvertfall ikke ha en gutt som har liste med ting han syns er turn-off med jente\hvilke jenter han ikke vil ha. Hva når du møter en dame og får barn med henne. Hun kommer sikkert ikke til å være så nøye med solarium og brunkrem, hun blir blek, veier mer enn det hun har gjort før, får stor rumpe og får hengende hud noen plasser. Hva skal du gjøre, da? Forlate henne? Nei, jeg velger en gutt som liker meg for DEN jeg er, istedenfor utseendet mitt. Det flotte utseendet blir jo gradvis borte med årene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig overfladisk du er da.

Mange menn er det. Det er derfor jeg sier jeg er sær, det er ikke utseende jeg henger meg opp i men personlighet. Problemet er at det finnes nesten like mange blåste jenter som det finnes gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Utrolig overfladisk du er da. Jeg blir faktisk kvalm av slike overfladiske og arrogante mennesker som deg selv. Og nei, jeg følte meg ikke truffet av innlegget ditt. Men jeg vil ihvertfall ikke ha en gutt som har liste med ting han syns er turn-off med jente\hvilke jenter han ikke vil ha. Hva når du møter en dame og får barn med henne. Hun kommer sikkert ikke til å være så nøye med solarium og brunkrem, hun blir blek, veier mer enn det hun har gjort før, får stor rumpe og får hengende hud noen plasser. Hva skal du gjøre, da? Forlate henne? Nei, jeg velger en gutt som liker meg for DEN jeg er, istedenfor utseendet mitt. Det flotte utseendet blir jo gradvis borte med årene.

Jeg håper du skrev det i den tråden der man skal liste opp hva som er turn-off med gutter også :filer:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du skrev det i den tråden der man skal liste opp hva som er turn-off med gutter også :filer:

Nei, hvorfor skulle hun måtte det? Jeg er enig i at prinsippet blir det samme, men om du mener at det foreligger en etisk norm for at man skal dele ut like svar i to tråder for å ha uttalerett i et spørsmål, så kan du vel gjøre det selv? Dessuten er vel singelforumet gjestestengt?

BTW: Jeg syns begge trådene er like "ille" eller "bra", og at det til syvende og sist er opp til hver enkelt å vurdere hva man uttaler seg om. Samtidig mener jeg at folk burde reflektere over hvilke verdier man formidler ved å uttale seg om utseende, i vår tid som er stadig mer utseendefokusert og grensene for hva man sier om andre stadig forskyves. Å protestere på dette kan av enkelte vurderes som viktigere enn å være korrekt nok til å si to like ting i to tråder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du skrev det i den tråden der man skal liste opp hva som er turn-off med gutter også :filer:

Det er en viss forskjell. Ganske stor forskjell faktisk. Gutter sliter ikke med spiseforstyrrelser, med frykt for å ikke se bra nok ut, med photoshoppede bilder av "perfekte" (unaturlige) menn på forsiden av et hvert blad, med dårlig selvfølelse og innbiller seg at de ikke er "bra nok".

Jenter gjør det derimot. Det er en ganske stor forskjell faktisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig overfladisk du er da. Jeg blir faktisk kvalm av slike overfladiske og arrogante mennesker som deg selv. Og nei, jeg følte meg ikke truffet av innlegget ditt. Men jeg vil ihvertfall ikke ha en gutt som har liste med ting han syns er turn-off med jente\hvilke jenter han ikke vil ha. Hva når du møter en dame og får barn med henne. Hun kommer sikkert ikke til å være så nøye med solarium og brunkrem, hun blir blek, veier mer enn det hun har gjort før, får stor rumpe og får hengende hud noen plasser. Hva skal du gjøre, da? Forlate henne? Nei, jeg velger en gutt som liker meg for DEN jeg er, istedenfor utseendet mitt. Det flotte utseendet blir jo gradvis borte med årene.

Helt enig med deg!

Dette blir for dumt om vi skal sitte å liste opp ting vi finner uatraktivt ved det motsatte kjønn. Dessuten vil jeg tro det sitter en hel del brukere igjen og føler seg truffet. Unødvendig tråd...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det er en viss forskjell. Ganske stor forskjell faktisk. Gutter sliter ikke med spiseforstyrrelser, med frykt for å ikke se bra nok ut, med photoshoppede bilder av "perfekte" (unaturlige) menn på forsiden av et hvert blad, med dårlig selvfølelse og innbiller seg at de ikke er "bra nok".

Jenter gjør det derimot. Det er en ganske stor forskjell faktisk.

Jeg tror nok at mange gutter sliter med akkurat det samme som oss jenter, bare at det er mindre synlig.

Kan bare ikke skjønner hvorfor dere ble sååå indignert over denne tråden, men ingen kommenterte gutte-tråden.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en viss forskjell. Ganske stor forskjell faktisk. Gutter sliter ikke med spiseforstyrrelser, med frykt for å ikke se bra nok ut, med photoshoppede bilder av "perfekte" (unaturlige) menn på forsiden av et hvert blad, med dårlig selvfølelse og innbiller seg at de ikke er "bra nok".

Jenter gjør det derimot. Det er en ganske stor forskjell faktisk.

Hallais årets generalisering. Dette er da i beste fall en (u)sannhet med modifikasjoner.

Mange menn og gutter sliter med spiseforstyrrelser. Mange frykter å ikke se bra nok ut. Mange har nok også dårlig selvfølelse.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store armer og lår.

Hengende hud på armene.

Bart/dun

Stor eller flat rumpe

Kviser

x Store tenner

Blek hud

Små øyne

x Små pupper

Overvekt

x Store hender/føtter

x Lave

Wow, jeg må være fryktelig turn off for deg da. :skratte:

Heldigvis ser man i virkeligheten at ikke alle menn er så overfladiske som deg. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente22

Jeg har ikke lest tråden du sikter til, og som AB nevner her, så må jeg registrere meg som bruker for å kommentere i samtlige forumer her. Og det jeg skrev, det gjelder begge kjønn. Jeg syns det er trist og tåpelig at folk henger seg opp i utseende på den måten, og ikke vil

date noen med "blek hud", "små øyne" og "stor rumpe". Jeg syns det var veldig provoserende å lese og måtte derfor kommentere det. Det er jo det som er på innsiden som er det viktigste, uansett hvor klisjé det høres ut som, så er det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok at mange gutter sliter med akkurat det samme som oss jenter, bare at det er mindre synlig.

Kan bare ikke skjønner hvorfor dere ble sååå indignert over denne tråden, men ingen kommenterte gutte-tråden.

Sånn ca. enig i det første du skriver.

Det er ikke slik at de som svarer i tråd A nødvendigvis er de samme som svarer i tråd B. Jeg er like "indignert" over begge trådene, men folk må da bare liste opp hva som er turn-off til krampa tar dem for min del. Det er flere som har kommentert den andre tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg har ikke lest tråden du sikter til, og som AB nevner her, så må jeg registrere meg som bruker for å kommentere i samtlige forumer her. Og det jeg skrev, det gjelder begge kjønn. Jeg syns det er trist og tåpelig at folk henger seg opp i utseende på den måten, og ikke vil

date noen med "blek hud", "små øyne" og "stor rumpe". Jeg syns det var veldig provoserende å lese og måtte derfor kommentere det. Det er jo det som er på innsiden som er det viktigste, uansett hvor klisjé det høres ut som, så er det det.

Det er vel litt naivt å mene at det er kun det indre som teller når man møter nye mennesker?

Alle har vel sine preferanser når det kommer til uteseende?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt naivt å mene at det er kun det indre som teller når man møter nye mennesker?

Alle har vel sine preferanser når det kommer til uteseende?

Det er jeg enig i. Samtidig er det forskjell på å diskutere preferanse og å liste opp hva som er turn-off generelt på forumet "samliv og relasjoner". Samliv og relasjoner dreier seg for enkelte av oss ikke om hva som er turn off med verken menn eller kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig lav så jeg må ha haken på brystet for å snakke med henne (er selv veldig høy 1.9m)

Mangler ambisjoner

Mangler modenhet som kommer av erfaring

Og ellers det som stod i guttetråden, altså om hun ikke klarer å ta vare på seg selv (trening etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente22

Det er vel litt naivt å mene at det er kun det indre som teller når man møter nye mennesker?

Alle har vel sine preferanser når det kommer til uteseende?

Har jeg sagt at det er bare det indre som teller? Jeg sa at det er det på innsiden som er det viktigste. Jeg syns det er mye viktigere at fyren har en flott personlighet og er en person jeg trives med, enn at han har et flott utseende, men er en drittsekk og oppfører seg kvalmende. Det er ikke dermed sagt at utseendet ikke teller, men det er ikke alt. Jeg syns personlighet er viktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Har jeg sagt at det er bare det indre som teller? Jeg sa at det er det på innsiden som er det viktigste. Jeg syns det er mye viktigere at fyren har en flott personlighet og er en person jeg trives med, enn at han har et flott utseende, men er en drittsekk og oppfører seg kvalmende. Det er ikke dermed sagt at utseendet ikke teller, men det er ikke alt. Jeg syns personlighet er viktigere.

Jeg tror at de aller fleste er enig i at personligheten teller mest, men de fleste har også preferanser når det gjelder utseende. Og det var det som var spørsmålet her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...