Gå til innhold

Hva gjør dere jenter på fritida?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter stort sett hjemme og sminker meg og ser pen ut, eller spiser iskrem med venninner mens vi fletter hverandres hår.

Neia, men er veldig mye hjemme og på universitetet. Hjemme så leser jeg mye, ser på serier(følger altfor mange serier), hører på musikk og gjør husarbeid. Eller lager no morsom mat eller baker. Høst, vinter og vår jogger jeg mye, eventuelt går rundt på måfå i gatene og titter på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere single jenter som ikke går på byen eller fester! Hvor er det dere satser på å treffe deres utkårede?

(ingen spydig undertone, bare nysgjerrig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere single jenter som ikke går på byen eller fester! Hvor er det dere satser på å treffe deres utkårede?

(ingen spydig undertone, bare nysgjerrig)

godt spm! noen forslag?? :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere single jenter som ikke går på byen eller fester! Hvor er det dere satser på å treffe deres utkårede?

(ingen spydig undertone, bare nysgjerrig)

Signerer denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solsmil

haha, nå er kanskje ikke denne tråden helt siktet mot meg, siden jeg ikke er singel, men: jeg er på universitetet, jeg er på treningssenteret og av og til ute og shopper. ellers er jeg hjemme sammen med kjæresten, eller ute og finner på noe sammen med kjæresten:P dessuten kan du umulig lete sååå godt. på studiet mitt er det ihvertfall kanskje 70% jenter (minst). Jeg tviler på at alle er opptatte. På treningssenteret er det minst 40% jenter. såeeh...

Endret av Solsmil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvor du kan trene, for her er det minst 85% av de som trener jenter. Spesielt nå etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere single jenter som ikke går på byen eller fester! Hvor er det dere satser på å treffe deres utkårede?

(ingen spydig undertone, bare nysgjerrig)

Godt spørsmål,ventar på han skal ramle gjennom taket og nedi senga mi kanskje? :Hehe:

Men litt seriøst,eg går turar og slikt for å trene,men likar best å trene ute,ikkje inne på treningssenter,så om mitt sosiale liv ikkje er på topp,så er eg då utanfor hybelen min

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har barna, er jeg sammen med dem. Når jeg er alene, går jeg ut, kino, byen, kafe osv. Gidder ikke sitte hjemme alene når jeg ikke behøver å gjøre det. Gjør jo det når jeg har barna. Kjekt å treffe venner/andre voksne mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant tråd.

Jeg kunne godt tenke meg å møte jenter i en annen setting enn ute på byen. Hvor er dere? :)

Har litt mindre fritid enn jeg trodde jeg skulle ha i år, men vurderer å melde meg opp til et eller annet som kan være litt sosialt med mange pene jenter.

Noen tips?

Dansekurs?

Salsa?

Matlagingskurs?

Bibelgruppe?

Malekurs?

Meditasjonskurs?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Studerer fulltid,jobber litt innimellom,henger med venner,drikker øl og koser meg ute.

Ellers trener jeg på treningssenter,mye turgåing og så dykker jeg veldig mye samboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salsa? Swing? Merengue? Eller gammeldans? :)

Standard/Latin :) utrolig gøy, og veldig god trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynn med hest;) I stallen er det ti-talls klare jenter i flerfoldige timer hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber nesten 24/7, men de dagene jeg har fritid så spiller jeg data,går turer, trener, er sammen med venner.

Er litt usosial av meg, går sjelden på fester men det skjer engang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn med hest;) I stallen er det ti-talls klare jenter i flerfoldige timer hver dag.

Hehe,der har du meg :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...