Gå til innhold

Hva gjør dere jenter på fritida?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Årene går og jeg synes at jeg stadig treffer mindre jenter/kvinner. Skolen er det noen få. Det samme gjelder på jobb og treningssenteret. Til og med festene jeg drar på så er det 4/5 gutter! Er jo klin umulig å få noe særlig kontakt når dere gjemmer dere så godt! :lete:

Så hva gjør dere på fritida? Tviler på at alle sitter på KG dagen lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er jo klin umulig å få noe særlig kontakt når dere gjemmer dere så godt! :lete:

Så hva gjør dere på fritida? Tviler på at alle sitter på KG dagen lang...

Du ville ha blitt forundret over hva visse jenter/damer gjør i fritiden. ;)

Dette halvåret har jeg ikke fritid før juni... Må fokusere på skolen. Dessuten velger jeg også lekser framfor fest. Fester er ganske kleint når det er flest dumme gutter/jenter enn noen hyggelige. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller dataspill, trener, går på kafé, går turer med hunden, leser, osv. Ja, også KG, da. :fnise:

Går aldri på fester/byen, rett og slett fordi det faller veldig utenfor mitt interesseområde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er eit litt usosialt vesen,likar meg best ute i naturen,går turar (på fjellet og på turstiar),rir turar osv. Det er det som gjer meg lukkeleg :) Ja,og eg studerar på heiltid,tek bachlorgrad så det tek og deler av tida mi :gjeiper: Og kastar vekk tid på facebook,ikkje minst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på treningssenter og på skolen i ukedagene.

Ellers reiser jeg på byen i helgene ;)

Så det er der du finner meg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No er ikkje eg singel, men eg kan sladre litt om kor vi er. På kurs! Yogakurs, språkkurs, you name it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobb, treningsstudio (kun klassetimer med Zumba - Cardio Energi osv, dårlig med menn der :gjeiper: )

Ellers på tur med hunden hver dag, lengre tur i fjellet i helgene.

Gidder ikke å gå på byen, fulle menn er ikke interessant, så jeg holder meg hjemme med god film.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor jeg er å finne?

Fra 02-03 til 0545 er jeg å finne i min egen (eller kanskje noen andres seng :lur: )

Fra 0545 til 0700 er jeg å finne et sted mellom badet/dusjen/kjøkkenet og i garderoben.

Fra 0700 til 1700 er jeg å finne et sted på vei til eller fra jobb eller på jobb.

Fra 1700 til 1900 er jeg å finne på kjøkkenet eller på butikken. eller omvendt.

Fra 1900 er jeg å finne foran TVn hvor jeg ser dagsrevyen

Fra 1930 til ---> nattan er jeg å finne foran arbeidspulten eller i senga. Endten med faglitteratur og oppgaveskriving eller med Harry Hole.

Etter det er jeg å finne i koma i min / noen annens seng. :natti:

Så, hvis du er interessert i en date - kan vi gjerne gå til og fra jobb en dag / handle sammen på butikken? :skravle:

Hvorfor er jeg singel igjen? :goodbye:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Gjør lekser, leser bøker, vasker og rydder, er på PC'en, sover osv. Er ikke så mye jeg gjør egentlig. Er med venner, kjæresten etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skole, jobb, trening, lekser og lesing til prøver, er på dataen, leser bøker, vasker... og er med kjæresten og venner så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dufter parfyme, lakker negler, diskuterer enhjørninger og regnbuer og rosa sukkerspinn, og har putekrig med hverandre i undertøyet? :takke:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hjemme i min egen stue, folk er stress, så jeg drar ikke ut med mindre jeg må.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lager mat/baker, leser, går på kino, sitter på mac-en og glaner, ser film, serier, trener. Synes ikke det er så mye fritid etter jobb egentlig :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Nå om dagen går det mye tid til jobb, samt å reise kollektivt(!). I tillegg er det Krav Maga, hjemmetrening og dataspill som står på timeplanen. Middag med venner innimellom, konserter når det er noen gode band i byen, lese bøker, kinoturer, restaurant-besøk. Men det er blitt lite byturer etter tolv de siste åra. :P

Jeg er vel egentlig litt einstøing, og bortsett fra jobb fem dager i uka og krav maga tre ganger i uka, så bruker jeg en stor prosentandel av arbeidsuka alene.

Endret av bazibaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du hva jeg gjør på fritida? Vell, ikke en dritt. Satser på jeg snart får fylt hverdagen med min utkårede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er på treningssenteret. Er vanligvis kun den eneste jenta i frivektavdelingen, men om du drar på gruppetimer og sånn kan du kanskje sjekke opp jenter der:p

Også elsker jeg å være alene hjemme foran pc-en. Haha:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber, er med venner og kjæresten, går tur med hunden min, shopper, cafe er jeg ganske ofte på(ganske merkelig siden jeg jobber på en kaffebar, burde jeg ikke gå lei? :fnise: ), ute og fester ellers så besøker jeg niesen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER rundt om kring med venner, kafe, shopping, lekser/skole, slapper av hjemme, spiser, dusjer og rett og slett nyter livet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...