Gå til innhold

Hva slags folk er det på chat.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"LiseErHerForÅchatteIkkePule36"

Hadde det funka som nick for seriøs chat der inne tro?

Challenge accepted!

(jeg føler dette er litt vel optimistisk på en fredagskveld)

Edit: de har max 15 tegn på brukernavn, så det ble "chatteIkkePule". Resultat: to ynkelige svar. Ett av de lurte på om jeg ville pule...

Endret av Pingting
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lat som du er en tenåringsjente i begynnelsen, også stå fram som undercover politi senere :lur:

Det har jeg gjort et par ganger, folk logger fort av da ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke mye kontakta etter å logga inn med nicket Olga93. :'(

Jeg ville trodd at Olga93 fikk en del forespørsler, da det gjerne leser som "født i 1993". Men da ville du jo vært 18 år, så det er kanskje litt for gammelt for mennene der inne :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke mye kontakta etter å logga inn med nicket Olga93. :'(

Kanskje de trodde du var en 93-åring ved navn Olga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tok meg en tur på siden, ble så nysgjerrig etter å ha lest denne tråden.

Hadde en samtale med en gutt som var ute etter å finne "the one" og prøvde å overbevise meg om at han var den rette for meg. Etter å ha gjentatt flere ganger om at jeg ikke er ute etter kjærlig, ble han sur og sa "nei, vei, da får du ha en fin lørdag, da. Og ha et fint liv!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en samtale med en gutt som var ute etter å finne "the one" og prøvde å overbevise meg om at han var den rette for meg. Etter å ha gjentatt flere ganger om at jeg ikke er ute etter kjærlig, ble han sur og sa "nei, vei, da får du ha en fin lørdag, da. Og ha et fint liv!"

Haha, ikke bitter i det hele tatt da... =P

Forresten litt imponerende at folk prøver å overbevise noen om at de er "soulmates" eller hva man skal kalle det i den aller første (og eneste) samtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fyr fra USA der inne som ble lei seg fordi han var 30 og jeg sa jeg var 17, han bare "ouch, ypu dont like older guys, or?". Han tenkte ikke på at han var i USA, og jeg i NORGE nei, det var nok alderen som var problemet først og fremst haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på chat.no tidligere, men ja, bare gamle griser.

Bare logg inn med nick Lise14 eller noe så popper det opp med kåte gubber som vil møte deg :P

Hvis man logger inn der med lise14, så vil vel dataen brenne opp hahahahah

Haha pleier å trolle der inne. De går jo på alle kvinnenick, uansett alder. Var inne der i dag og kalte meg Anette14. Gjett hvor mange kvalme hendvendelser jeg fikk.:S

Når folk spør "Leken?" svarer jeg "Leker mye med lego da" :fnise:

...

Husker jeg var operatør i en stund for ca 8-9 år siden, og det var sinnsykt mange hendelser med eldre karer som prøvde å få yngre barn til å møte dem mot at de skulle få kontantkort eller penger. Ekkelt.

Dette er jo bare trist og ekkelt :sukk:

Klarer ikke synes det er morsomt i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest On Topic

Tok ein test og logga meg inn som Mari12. Dukka raskt opp et par av typen "Voksen mann 47". Holdt samtalen gående ei stund med et par av dei. Hinta ikkje til noko seksuellt og spelte uskyldig når tema kom på bane. Alikevel blei det tydligere og tydeligere kva intensjonen deira var. Skremmande.

Var selvfølgeleg klar over det frå før at slike nettsider er ein ynda stad for personar som lokker og lurer til seg mindreårige. Men å erfare det med eigne auge kor lett det er var skremmandes.

Eg synes ikkje det er det minste morosamt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ein test og logga meg inn som Mari12. Dukka raskt opp et par av typen "Voksen mann 47". Holdt samtalen gående ei stund med et par av dei. Hinta ikkje til noko seksuellt og spelte uskyldig når tema kom på bane. Alikevel blei det tydligere og tydeligere kva intensjonen deira var. Skremmande.

Var selvfølgeleg klar over det frå før at slike nettsider er ein ynda stad for personar som lokker og lurer til seg mindreårige. Men å erfare det med eigne auge kor lett det er var skremmandes.

Eg synes ikkje det er det minste morosamt.

Jeg logga inn der som en 12åring også. Det meldte seg fort en bussjåfør som var 50 år, og som daglig kjørte skolebarn, og innrømte å tenke stygge tanker om dem. Hva faen skal man si til sånt, hvorfor kan ikke denne sinnsyke perverse drittchatten bare stenge? Er jo pedofantasiland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tanken slått dere at kanskje dere ikke er de eneste som seiler med falskt flagg der inne?

At det kanskje kan være noen gutter som later som om dem er eldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tanken slått dere at kanskje dere ikke er de eneste som seiler med falskt flagg der inne?

At det kanskje kan være noen gutter som later som om dem er eldre?

Klart at det er mange som utgir seg for å være andre på chat.no, slik er det overalt på nettet. Men problemet med eldre kåte karer er nok reelt. Chat.no har jo samarbeidet med Kripos de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Har tanken slått dere at kanskje dere ikke er de eneste som seiler med falskt flagg der inne?

At det kanskje kan være noen gutter som later som om dem er eldre?

Eller gamle gubber som utgir seg for å være yngre? Tror det er flere av dem, azz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men problemet med eldre kåte karer er nok reelt.

Ja, det er det nok, jeg bare ser for meg at gutta på sin side nok kan sitte og leke gamle gubber, bare for å kødde med yngre jenter.

Den slags kødde-humor slår nok begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha lagde meg en som het malene12år. ganske obvious at man er 12 år da. likevel poppa det opp med kåte griser som ville vite hva jeg hadde på meg osv..... haha.

prøvde også å virke uskyldig og uvitende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Hvis man velger et kjønnsnøytralt kallenavn. Så slipper man mas. Men det hjelper egentlig ikke, for du får spørsmål uansett om du er jente eller gutt. Når du tar kontakt med noen. Så sier du at du er jente da, så begynner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...