Gå til innhold

Hva slags folk er det på chat.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjedet meg, så jeg stakk innom chat.no med nicket "treningsglad". Det er fordi jeg tenkte at hvis det er flere interessert i trening, så kunne vi jo prate om det.

Men neida, ble angrepet av spørsmål som "er du stor og sterk? kan du holde meg nede og voldta meg? kan du overmanne meg? er du dominant og bruker din styrke på slaver? kan jeg være slaven din? liker du analleker, wet og scat, og sånt? er du jente, forresten??"

Og det fra sikkert 30 forskjellige samtalepartnere på rundt 5 minutter. Jeg ga meg og logget ut, for en gjeng med perverse kødder, at de er lowlife nok til å sitte på nettet og runke til nettprat, be my guest.

Når selv noe så uskyldig som "treningsglad" kan dra frem pervoene, synes jeg synd på resten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var på chat.no tidligere, men ja, bare gamle griser.

Bare logg inn med nick Lise14 eller noe så popper det opp med kåte gubber som vil møte deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, huff. Jeg husker at jeg og venninnene mine tullet mye rundt på chat.no når vi var yngre :P Vi visste jo at det bare var griser der, og det var fryktelig morsomt å kødde med de og se hvor desperate folk kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man logger inn der med lise14, så vil vel dataen brenne opp hahahahah

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utrolig hvor mange nastye griser det er der inne! :haar:

Jeg var der litt når jeg var sånn 14-15 og det var mange eldre menn (helt opp i 50 åra!) Som sa ting som hei er du kåt? Vil du se meg runke på cam? Osv. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gav dere jenter meg en god latter altså.

Herregud som fjeset mitt spreker av fliring.

(PS! Vil dere pule*)

*jk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherreminhubbabubba! Jeg har aldri vært på chat.no før, men nå måtte jeg jo inn og logge meg inn som Lise_14. Hysterisk morsomt!

Det resulterte i så mange vinduer som spratt opp at jeg ikke klarte å klikke dem vekk like fort som de dukket opp (jeg er en jævel på klikking, forresten). Jeg innbiller meg at lyden fra laptopen min hørtes litt mer stressa og anklagende ut en stund.

Utdrag fra representativ samtale, for de som måtte lure:

chat1lt.jpg

Og det fortsatte:

chat2ea.jpg

(jeg har ikke sensurert ham for å være snill, det bare frister så lite å få KG-innboksen min full av kjeft hvis det mot formodning skulle bli oppdaget av vedkommende)

Dere får ha meg unnskyldt mens jeg går og tar en spypause i latterkrampa.

Endret av Pingting
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madelene1

Jeg kjedet meg, så jeg stakk innom chat.no med nicket "treningsglad". Det er fordi jeg tenkte at hvis det er flere interessert i trening, så kunne vi jo prate om det.

Men neida, ble angrepet av spørsmål som "er du stor og sterk? kan du holde meg nede og voldta meg? kan du overmanne meg? er du dominant og bruker din styrke på slaver? kan jeg være slaven din? liker du analleker, wet og scat, og sånt? er du jente, forresten??"

Og det fra sikkert 30 forskjellige samtalepartnere på rundt 5 minutter. Jeg ga meg og logget ut, for en gjeng med perverse kødder, at de er lowlife nok til å sitte på nettet og runke til nettprat, be my guest.

Når selv noe så uskyldig som "treningsglad" kan dra frem pervoene, synes jeg synd på resten.

:fnise:

I mine fjortis år var jeg og bestevenninnen min en del der inne.

Det var alltid mange kåte gubber som ville møtes, se oss på cam, runke på cam o.l.

En dag når vi satt inne på denne siden, var den en mann som var så utrolig masete. Han ville møte oss, ville ha sex osv.

Vi sa ja, at han kunne møte oss med pizzabakeren på grim (200 m fra der vi var). Han ville komme, men vi måtte forsikre han om at vi ikke skulle ringe politiet (vi var under 16), si det til foreldre o.l.

Vi fikk overtalt han til å komme til pizza bakeren og at han skulle ringe når han var der.

Han gjorde altså dette og vi sendte ut storebroren til bestevenninnen min.

Hehe, han åpnet ikke vinduet på bildøren en gang når broren banket på. Han bare kjørte. Og det var det siste vi hørte fra han. :fnise: :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

I mine fjortis år var jeg og bestevenninnen min en del der inne.

Det var alltid mange kåte gubber som ville møtes, se oss på cam, runke på cam o.l.

En dag når vi satt inne på denne siden, var den en mann som var så utrolig masete. Han ville møte oss, ville ha sex osv.

Vi sa ja, at han kunne møte oss med pizzabakeren på grim (200 m fra der vi var). Han ville komme, men vi måtte forsikre han om at vi ikke skulle ringe politiet (vi var under 16), si det til foreldre o.l.

Vi fikk overtalt han til å komme til pizza bakeren og at han skulle ringe når han var der.

Han gjorde altså dette og vi sendte ut storebroren til bestevenninnen min.

Hehe, han åpnet ikke vinduet på bildøren en gang når broren banket på. Han bare kjørte. Og det var det siste vi hørte fra han. :fnise: :fnise:

Haha, fy faen, feige kødd, håper han lærte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mange griser der inne. Og mange gifte menn. Og mange som søker sextreff. Men det er da vanlig mennesker der inne også, som det går an å snakke med og holde kontakten med.

Synes bare den framstillingen over her blir veldig ensidig. Har møtt en tidligere kjæreste der inne, jeg. Og har nå også kontakt med et par som er veldig ålreite .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunshine23

Haha, kom på den gangen jeg og en kompis snakket med en overkåt mann i 40 årene på chat.no (vi var begge 17 på den tiden)

Jaja, vi chattet med han og lot han tro jeg var keen på å treffe han for sex. Vi fortsatte samtalen videre på msn og vi sendte han flere bilder av en eller annen random blond silikon babe som vi fant på google :fnise: Han trodde selvsagt det var meg selv om jeg sa jeg var 17. Han bodde i nabobyen så det var jo ikke så langt for han å kjøre. Jeg sa han kunne møte meg utenfor Thon hotel i sentrum. Han gikk rett på og jeg dukket ikke opp. Vi fikk oss en god latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo se om det var så ille.

Har satt opp 4 møter nå på under en halvtime.

I byer jeg ikke bor i engang.

Barnslig kanskje, men jeg kjeder meg og de er frekke uten like.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig kanskje, men jeg kjeder meg og de er frekke uten like.

Mulig dem er dritings.

EDIT: Vil dere pule

Endret av Harmonics
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo se om det var så ille.

Har satt opp 4 møter nå på under en halvtime.

I byer jeg ikke bor i engang.

Barnslig kanskje, men jeg kjeder meg og de er frekke uten like.

Det holder i allefall pervoene opptatt en stund :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...